❤️IKM uke 27❤️

Snoket litt, og ser ut til at hun har en liten forum-pause. Ikke aktivitet siden 1. juni hos MiniMe80. Hun fikser nok biffen når hun er tilbake. ^^,
 
Var hos gynekolog nå for å sjekke hvordan jeg responderer på letrozolen. Jeg er kun på dag cd7 men hun så et egg på 18 mm som var klar til å slippes. Hun antok at det ville skje allerede i morgen. Jeg har ikke hatt positiv eggløsningstest enda, så er det mulig at egget slipper før eggløsningstesten er positiv? Hun sa vi burde legge inn aksjer i dag og resten av helgen men vi har ikke tid til å legge inn aksjer i kveld da mannen er bortreist. Vi la inn aksjer i går og får mulighet lørdag og søndag. Håper det holder? :)
 
Lister meg forsiktig inn her, siden mira-appen sier at eggløsningen skal/kan skje nå på mandag :facepalm: som blir cd 19(mot cd 25 forrige syklus) så håper det blir nå:joyful:

Abbie90 - 33 - B3(4) - pp 3 - EL ca 17.06 - IKM ca 02.07.

Lykke til alle sammen:smiley-angelic003:Heartred
 
Eeeeeeelsker mira’en min! Det er så deilig å se de faktiske verdiene av hormonene i kroppen :shy: kan med sikkerhet si, at noe er i ferd med å skje:smiley-angelic006
Max på CB lilla, og el-strips neeeesten positiv:joyful:
IMG_4312.png
 
Ikke hørt om Mira. Kan du fortelle mer om det? Er det en app? Klokke? Ring?
Det er vel på mange måter lignende med clearblue sin monitor, bare ar denne viser de faktiske verdiene av 2, 3 eller 4 hormoner(alt etter hvilken stav man bruker). Så det er en liten duppedings, med tilhørende app :)


Kan lese mer om den via linken, samt alternativet ifh til staver osv:) Selv bruker jeg den staven som heter Max, den sporer 3 forskjellige hormoner; LH, E3G(østrogen) og PdG(progesteron)
 
Overanalysering incoming :hilarious:
IMG_4313.jpeg

Begynner å lure på om kroppen prøvde på el, men ikke fikk det til helt, siden jeg ikke kom høyere enn 0.96 på premom sin analyseside.. mira’en på det høyeste var på 14,7mIU/ml på det høyeste igår, å i dag, 14,3:bored:
IMG_4314.jpeg

Noen som vet sånn ca hvor for kroppen evt prøver på el dersom det ikke gikk den første gangen?:smiley-angelic006
Evt har jeg bare gått glipp av toppen?
 
Sniker meg inn her :greet025
Ønskebebis - 33 - B1 - PP1- EL? - IKM 06/07.

Lastet ned babyverden og Flo-app for å følge litt med på syklus før vi nå setter i gang med prøving. Fant så veien inn til forumet her. Veldig fint å ha et sted å dele litt tanker og høste erfaringer fra, spesielt når vi prøver men samtidig ikke ønsker å dele det med venner og familie foreløpig.
Krysser fingrene for at det blir mange positive tester denne uken :Heartbigred
 
Sniker meg inn her :greet025
Ønskebebis - 33 - B1 - PP1- EL? - IKM 06/07.

Lastet ned babyverden og Flo-app for å følge litt med på syklus før vi nå setter i gang med prøving. Fant så veien inn til forumet her. Veldig fint å ha et sted å dele litt tanker og høste erfaringer fra, spesielt når vi prøver men samtidig ikke ønsker å dele det med venner og familie foreløpig.
Krysser fingrene for at det blir mange positive tester denne uken :Heartbigred
Velkommen❤️
 
Sniker meg inn her :greet025
Ønskebebis - 33 - B1 - PP1- EL? - IKM 06/07.

Lastet ned babyverden og Flo-app for å følge litt med på syklus før vi nå setter i gang med prøving. Fant så veien inn til forumet her. Veldig fint å ha et sted å dele litt tanker og høste erfaringer fra, spesielt når vi prøver men samtidig ikke ønsker å dele det med venner og familie foreløpig.
Krysser fingrene for at det blir mange positive tester denne uken :Heartbigred
Velkommen til forumet! Lykke til på reisen, håper den ikke blir lang for dere :happy:
 
Rock - 31 - BB1 - PP1 - EL 17/6? - IKM 2/7

Hei!
Det er første gang jeg bruker disse EL-testene og synes det er så vanskelig å tolke de når de ikke er helt åpenbart negative. Er det noen her som kan hjelpe meg med å tolke? :D :Heartred Bildet ble tatt etter 8 min
 

Vedlegg

  • IMG_4315.jpeg
    IMG_4315.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 21
Rock - 31 - BB1 - PP1 - EL 17/6? - IKM 2/7

Hei!
Det er første gang jeg bruker disse EL-testene og synes det er så vanskelig å tolke de når de ikke er helt åpenbart negative. Er det noen her som kan hjelpe meg med å tolke? :D :Heartred Bildet ble tatt etter 8 min
Nært positiv/max; teststreken skal være like sterk som, eller sterkere enn kontrollstreken :joyful:
 
Tusen takk! Var det jeg tenkte også, men jeg har stirra den i hjel, så til slutt visste jeg ikke hva jeg såo_O
Skal sies at det er ikke alltid mine bli sterkere enn kontrollstreken, men når jeg legger de inn i feks premom appen, så regner den ut verdiene og tar den med høyest sum, som topp :shy:
 
Skal sies at det er ikke alltid mine bli sterkere enn kontrollstreken, men når jeg legger de inn i feks premom appen, så regner den ut verdiene og tar den med høyest sum, som topp :shy:
Jeg har også brukt Premom, men føler ikke den fungerer like bra på disse testene som på strips? Jeg trodde jeg fint skulle klare å se det selv, men ble helt blind til slutt:happy8
 
Jeg har også brukt Premom, men føler ikke den fungerer like bra på disse testene som på strips? Jeg trodde jeg fint skulle klare å se det selv, men ble helt blind til slutt:happy8
Det kan du nok ha rett i, forsøkt å plukke den fra hverandre? :hilarious: Bruker bare strips til el testing jeg, å lilla CB da + mira monitor:smiley-angelic006
 
Det kan du nok ha rett i, forsøkt å plukke den fra hverandre? :hilarious: Bruker bare strips til el testing jeg, å lilla CB da + mira monitor:smiley-angelic006
Nei, kanskje jeg skal prøve det. Jeg liker strips best, men måtte handle litt seint i går og da fikk jeg kun tak i disse:p Dette er mitt første forsøk, men hvis dette ikke går som planlagt så virker det i grunn ganske ålreit med en slik monitor!:D
 
Nei, kanskje jeg skal prøve det. Jeg liker strips best, men måtte handle litt seint i går og da fikk jeg kun tak i disse:p Dette er mitt første forsøk, men hvis dette ikke går som planlagt så virker det i grunn ganske ålreit med en slik monitor!:D
Er veldig glad i miraen min; den viser de faktiske verdiene :joyful:
 
Back
Topp