Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ei født i mars(8 uker for tidlig) 2020 og en født i januar(8 dager på overtid)2022Dere som har barn fra før: hvor gamle er barna deres?
Ikke hørt om Mira. Kan du fortelle mer om det? Er det en app? Klokke? Ring?Eeeeeeelsker mira’en min! Det er så deilig å se de faktiske verdiene av hormonene i kroppen kan med sikkerhet si, at noe er i ferd med å skje
Max på CB lilla, og el-strips neeeesten positiv
Vis vedlegget 437759
Det er vel på mange måter lignende med clearblue sin monitor, bare ar denne viser de faktiske verdiene av 2, 3 eller 4 hormoner(alt etter hvilken stav man bruker). Så det er en liten duppedings, med tilhørende appIkke hørt om Mira. Kan du fortelle mer om det? Er det en app? Klokke? Ring?
VelkommenSniker meg inn her
Ønskebebis - 33 - B1 - PP1- EL? - IKM 06/07.
Lastet ned babyverden og Flo-app for å følge litt med på syklus før vi nå setter i gang med prøving. Fant så veien inn til forumet her. Veldig fint å ha et sted å dele litt tanker og høste erfaringer fra, spesielt når vi prøver men samtidig ikke ønsker å dele det med venner og familie foreløpig.
Krysser fingrene for at det blir mange positive tester denne uken
Velkommen til forumet! Lykke til på reisen, håper den ikke blir lang for dereSniker meg inn her
Ønskebebis - 33 - B1 - PP1- EL? - IKM 06/07.
Lastet ned babyverden og Flo-app for å følge litt med på syklus før vi nå setter i gang med prøving. Fant så veien inn til forumet her. Veldig fint å ha et sted å dele litt tanker og høste erfaringer fra, spesielt når vi prøver men samtidig ikke ønsker å dele det med venner og familie foreløpig.
Krysser fingrene for at det blir mange positive tester denne uken
Nært positiv/max; teststreken skal være like sterk som, eller sterkere enn kontrollstrekenRock - 31 - BB1 - PP1 - EL 17/6? - IKM 2/7
Hei!
Det er første gang jeg bruker disse EL-testene og synes det er så vanskelig å tolke de når de ikke er helt åpenbart negative. Er det noen her som kan hjelpe meg med å tolke? Bildet ble tatt etter 8 min
Tusen takk! Var det jeg tenkte også, men jeg har stirra den i hjel, så til slutt visste jeg ikke hva jeg såNært positiv/max; teststreken skal være like sterk som, eller sterkere enn kontrollstreken
Skal sies at det er ikke alltid mine bli sterkere enn kontrollstreken, men når jeg legger de inn i feks premom appen, så regner den ut verdiene og tar den med høyest sum, som toppTusen takk! Var det jeg tenkte også, men jeg har stirra den i hjel, så til slutt visste jeg ikke hva jeg så
Jeg har også brukt Premom, men føler ikke den fungerer like bra på disse testene som på strips? Jeg trodde jeg fint skulle klare å se det selv, men ble helt blind til sluttSkal sies at det er ikke alltid mine bli sterkere enn kontrollstreken, men når jeg legger de inn i feks premom appen, så regner den ut verdiene og tar den med høyest sum, som topp
Det kan du nok ha rett i, forsøkt å plukke den fra hverandre? Bruker bare strips til el testing jeg, å lilla CB da + mira monitorJeg har også brukt Premom, men føler ikke den fungerer like bra på disse testene som på strips? Jeg trodde jeg fint skulle klare å se det selv, men ble helt blind til slutt
Nei, kanskje jeg skal prøve det. Jeg liker strips best, men måtte handle litt seint i går og da fikk jeg kun tak i disse Dette er mitt første forsøk, men hvis dette ikke går som planlagt så virker det i grunn ganske ålreit med en slik monitor!Det kan du nok ha rett i, forsøkt å plukke den fra hverandre? Bruker bare strips til el testing jeg, å lilla CB da + mira monitor
Er veldig glad i miraen min; den viser de faktiske verdieneNei, kanskje jeg skal prøve det. Jeg liker strips best, men måtte handle litt seint i går og da fikk jeg kun tak i disse Dette er mitt første forsøk, men hvis dette ikke går som planlagt så virker det i grunn ganske ålreit med en slik monitor!