❤️IKM Uke 25❤️

Nå er det ikke lenge til de positive testene kommer strømmende - det er bare snakk om dager! :Heartred Håper det blir mange :Heartpink Nå jobber jeg hardt med meg sjøl for å holde meg unna testinga! :hilarious: Helst burde jeg nok holde meg til fredag, men aldri i livet at jeg kommer til å klare det... :joyful:
 
Kjempegøy at folk har begynt å teste!! Håper det blir mange positive tester her inne etterhvert! :smiley-angelic001 :smiley-bounce012
 
5 dpo, 4 timers urin. Helt nytteløst, i know haha! Men jeg klarte ikke la vær. Har en skikkelig god magefølelse denne runden og kan ikke vente til jeg enten får avkrefta eller bekrefta :-(
 

Vedlegg

  • IMG_3646.jpeg
    IMG_3646.jpeg
    954,1 KB · Visninger: 48
IMG_3402.jpeg

Der skjedde det noe på tempen! Jeg tror likevel at krysset er feil :pompus: i følge den er jeg 8 dpo, men i følge kalenderen er jeg 4 dpo.
 
Sniker litt hehe
Følger alltid med i alle IKM grupper når de starter å teste, føler det er som å åpne julekalenderen hver dag, er sååå spennende!!❤️ :laughing021
Er det bare jeg som ser????
Skimter noe! Hvor mange DPO?❤️
 
Tok en test no, veldig utvannet urin, og 5 dpo… så den var heilt hvit :hilarious: Er jo for tidleg,
Men har testet positiv kvelden 6 dpo før, så det er jo lov å prøve :hilarious:
IMG_1333.jpeg
 
Har nå i dag; endelig(!) fått eggehvite utflod :joyful: så kanskje, kanskje er noe iferd med å skje snart:shy:forrige syklus hadde jeg 7 dager med eggehvite utflod.. så spent på om det skjer denne gangen også:smiley-angelic006
 
Har nå i dag; endelig(!) fått eggehvite utflod :joyful: så kanskje, kanskje er noe iferd med å skje snart:shy:forrige syklus hadde jeg 7 dager med eggehvite utflod.. så spent på om det skjer denne gangen også:smiley-angelic006
Når var eggløsningen i løpet av de 7 dagene, vet du det?
 
Trooor begge er negative, men kan skimte antydning til svak strek nederste? eller er det bare meg? 6 dpo, så allerede veldig veldig tidlig og håpløst
 

Vedlegg

  • IMG_3719.jpeg
    IMG_3719.jpeg
    900,9 KB · Visninger: 60
  • IMG_3720.png
    IMG_3720.png
    9,7 MB · Visninger: 61
Back
Topp