❤️IKM Uke 25❤️

Dagens kurve:
IMG_3388.jpeg

I dag gikk tempen ned…?? :happy118 Hvordan skal jeg tolke det? Har mindre smerter, så skulle jo tro el har vært, men det er ikke den stigningen man skulle tro. Tanker om det?
 
I løpet av arbeidsdagen har jeg fått skikkelig vondt i halebeinet :pompus: det pleier jeg ikke å ha. Det verker liksom, pulserer :laughing001 kan det være et tegn på noe? Kanskje er det et tegn på el, siden temp-kurven min har gått nedover…..?
 
Røyk på en smell forrige pp og testet tidlig, trodde jeg så svak strek og ble sykt skuffa da jeg fikk mensen. Så denne gangen skal jeg prøve å vente til IKM, aller helst et par dager etter. Gjorde det slik med de to forrige barna, og det var ganske deilig å få en klar og tydelig strek med en gang. Ittno spørsmål liksom. Så må må jeg bare smøre meg med tålmodighet, for det blir vanskelig å vente :smiley-angelic001
 
Dagens kurve:
IMG_3395.jpeg

Jeg trodde jeg var 3 dpo i dag, men tempen er fremdeles litt rar, ingen markant stigning…

Hvis el har vært den 8. juni, vil jeg vente med å teste til helga hvertfall :) Kanskje mandag.
 
For meg ser det igrunn ikke ut til at du har hatt el ennå :shy:
Nei det var det da :pompus: Vet ikke helt hva jeg skal tro. Kjente jo godt til el-smertene den 8. juni. Men vi får se hva som skjer, fortsetter å legge aksjer annenhver dag :love7 håper det ikke blir en pp hvor egget ikke slipper :pompus:
 
Har allerede røket på en smell. Haha. Testet i går kveld (5 DPO / 7 DPO). Sen temperaturstigning denne gangen, så vet ikke helt hva som stemmer mest. Pleier å ha eggløsning etter første positive eggløsningstest. Vurderer å teste etter jobb i dag også, selv om det egentlig er teit av meg å teste så tidlig. Strekker faktisk litt i livmorområdet i dag, så blir nysgjerrige. Haha
 

Vedlegg

  • IMG_0303.jpeg
    IMG_0303.jpeg
    789,2 KB · Visninger: 22
Har allerede røket på en smell. Haha. Testet i går kveld (5 DPO / 7 DPO). Sen temperaturstigning denne gangen, så vet ikke helt hva som stemmer mest. Pleier å ha eggløsning etter første positive eggløsningstest. Vurderer å teste etter jobb i dag også, selv om det egentlig er teit av meg å teste så tidlig. Strekker faktisk litt i livmorområdet i dag, så blir nysgjerrige. Haha
Du må legge ut bilde av testene her, så vi andre får se, selv om det kanskje er tidlig, men etter temp er du 6 dpo, og eg fekk positiv g test allerede kvelden 6 dpo, så der er muligheter for å kunne se strek, selv om den mest sannsynlig ikkje kommer før om noen dager :D
 
Du må legge ut bilde av testene her, så vi andre får se, selv om det kanskje er tidlig, men etter temp er du 6 dpo, og eg fekk positiv g test allerede kvelden 6 dpo, så der er muligheter for å kunne se strek, selv om den mest sannsynlig ikkje kommer før om noen dager :D
Tar nok en test når jeg kommer hjem rundt lunsjtider. Kan legge ut selv om den er negativ. Litt deilig å se at testen er i gang.

Med første fikk jeg en ganske fin strek på morgningen 8 DPO, testet ikke dagen før. Mens med nummer to fikk jeg en svak strek 9 DPO (men den slo faktisk ut på digital med samme urin). Har hatt to kjemiske hvor jeg først har fått positiv 10 DPO, så liker å teste tidlig for da vet jeg at sjansen for at spiren sitter er større hos meg i hvert fall ☺️
 
Nei det var det da :pompus: Vet ikke helt hva jeg skal tro. Kjente jo godt til el-smertene den 8. juni. Men vi får se hva som skjer, fortsetter å legge aksjer annenhver dag :love7 håper det ikke blir en pp hvor egget ikke slipper :pompus:
Kan være at kroppen prøvde da, men ikke fikk det til.. jeg er ingen ekspert, desverre :depressed:
 
Strekker skikkelig nederst i magen, spesielt når jeg hoster eller snur meg for fort… Jeg er virkelig på skikkelig symtomjakt, men må være litt forsiktig da jeg har en forkjølelse i tillegg haha
 
Jeg har aldri studert utfloden min noe særlig, men ble litt nysgjerrig på dette med EL-slim. Men nå har jeg hatt det jeg tror er EL-slim i en uke, så jeg vet ikke helt :hilarious:
Det har nå blitt litt aksjelegging, så får vi bare se. Dette blir nok en rotete syklus etter sa'en.
 
6 DPO og tok intet mindre enn TO blanke tester i dag. Må le av dårlig selvkontroll. Haha. Men en liten del av meg tenkte «jeg kaaaan jo være 8 DPO basert på eggløsningstestene». Testekjøret er i gang!
 

Vedlegg

  • IMG_0303.jpeg
    IMG_0303.jpeg
    789,2 KB · Visninger: 34
  • IMG_0304.jpeg
    IMG_0304.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 32
6 DPO og tok intet mindre enn TO blanke tester i dag. Må le av dårlig selvkontroll. Haha. Men en liten del av meg tenkte «jeg kaaaan jo være 8 DPO basert på eggløsningstestene». Testekjøret er i gang!
Testet i dag jeg også, av samme grunn. Kaaaan jo være jeg er 8 og ikke 7 DPO. :hilarious: Blankt her også, gitt. Føler meg en smule teit. :knegg:
 
Back
Topp