❤️IKM Uke 25❤️

Er det noen av dere som har erfaring med bruk av vermox? Det er et reseptfritt legemiddel som man bruker ved barnemark :crybaby2 i pakningsvedlegget står det at man må snakke med lege eller apotek dersom man er gravid, tror du kan være gravid eller planlegger å bli gravid. Jeg er jo i planleggingsfasen, med el mest sannsynlig i morgen.

Jeg vet ikke om vi har mark, men vi hadde besøk i 14 dager av et søskenbarn som hadde det.

Må kanskje ta meg en tur på et apotek i morgen og spørre om dette….
Fikk du hørt på apoteket? :) Kjip situasjon! Spesielt når man er prøver.
 
3 DPO og eggløsning bekreftet med kryss. Sen eggløsning i forhold til testen denne runden.
 

Vedlegg

  • IMG_0214.jpeg
    IMG_0214.jpeg
    861,3 KB · Visninger: 34
Last edited:
Splash - 37 år - B4 - PP1 etter SA - EL ca. 6/6 - IKM 20/06

Hiver meg med jeg. Hadde en SA i mai (uke 9). Aner jo ikke hvordan syklusen er nå, men går ut i fra en vanlig syklus og da er el i disse dager. Har el-slim så det kan passe. Graviditetstestene viser fortsatt scakt positivt så har ikke gidda teste etter el.

Har i alle fall lagt inn noen aksjer så får vi se :angelic:
Velkommen til oss! ^^,
 
Fikk du hørt på apoteket? :) Kjip situasjon! Spesielt når man er prøver.
Rakk ikke det i dag, dessverre… samboer har en legetime på mandag, så skal få han til å spørre :laughing002

ja det er ganske kjipt. Hadde ikke lyst til å gi opp denne pp på grunn av det liksom…. Men nå er eggløsning i dag og vi har lagt inn aksjer, så får vi bare se om jeg må gå med mark til evig tid eller ei :laughing002:laughing001
 
Ser fin ut den stigningen der, og du vil nok se den bedre i mårra, min hadde stoppet opp i dag.. men tipper den stiger meir i mårra :happy090
IMG_1281.jpeg


Sender med en fra januar der hadde eg også litene stigning men den gjekk fint oppover
IMG_1282.jpeg
 
Absolutt! Jeg er 4dpo om jeg har hatt eggløsning. Utrolig rart å sitte og vente på å finne ut det gikk eller ikke distraherende
Du har ikke brukt eggløsningstester? Eller fikk du ikke utslag på testene?

Ja, superdistraherende. For min egen del er det best å være busy, så jeg tvinges til å tenke på noe annet. :joyful:
 
Du har ikke brukt eggløsningstester? Eller fikk du ikke utslag på testene?

Ja, superdistraherende. For min egen del er det best å være busy, så jeg tvinges til å tenke på noe annet. :joyful:
Joda - men målte bare rundt kl 20 hver kveld, så mulig jeg gikk glipp av toppen. Så er ikke 100% sikker, men sannsynligvis var det vanlig :) er på første syklus etter jeg slutta på p-piller, så er noe usikkerhet rundt dagene :wacky:
 
Joda - men målte bare rundt kl 20 hver kveld, så mulig jeg gikk glipp av toppen. Så er ikke 100% sikker, men sannsynligvis var det vanlig :) er på første syklus etter jeg slutta på p-piller, så er noe usikkerhet rundt dagene :wacky:
Det kan være tilfellet. Her har jeg ofte veldig korte topper. Kan være positivt om morgenen og negativ igjen når jeg tester om kvelden. Så spennende! :signs003
 
Jeg er 1 dpo :) håper denne uka går fort med jobb og hagearbeid på ettermiddagen :laughing002
Hviiiiiis man sku snakket om symptomer nå, 1 dpo, så har jeg ganske mye blodtrykksfall og føler meg helt uten energi. Meeen det kan jo bety hva som helst :laughing001
Da er du også i gang! ;) Her kjenner jeg ingenting annet enn utålmodighet :hilarious: Jo... det stikker faktisk en del, men det kan vel bety så mangt! :laughing002
 
Rakk ikke det i dag, dessverre… samboer har en legetime på mandag, så skal få han til å spørre :laughing002

ja det er ganske kjipt. Hadde ikke lyst til å gi opp denne pp på grunn av det liksom…. Men nå er eggløsning i dag og vi har lagt inn aksjer, så får vi bare se om jeg må gå med mark til evig tid eller ei :laughing002:laughing001
La oss håpe det går bra uansett hva som skjer :joyful: :laughing002
 
Back
Topp