❤️IKM Uke 25❤️

Melder meg inn her også sitter jeg vipper mellom to uker.

Søskendrøm2024 - 33 år - B3 - PP2 - EL 03.06 - IKM 17.06

Testen ble positiv i går og er det fremdeles i dag. Murrer godt i livmor og kjennes ut som eggløsningen er i dag. La aksjer i går og i dag.

Kjennes ut som eggløsningen kommer på venstre side, det er den livmorer begge jentene lå i ❤️ Har nemlig to livmorer, og aldri gått til termin med høyre livmor.
 
Lister meg så stille, så stille inn her, å håper på alt som et, at EL kommer tidligere denne syklusen enn forrige :smiley-angelic006
Så datoene er ennå bare muuulige, ingenting sikkert:bored:

Abbie90 - 34 år - b3(4) - pp3 - EL (håper!!!) 9/10.06 - IKM 23.06:smiley-angelic001
Jeg vil gjerne være med :Heartred Kjempeflott at du har ordnet! xsmile6

MammaØnsket - 35 år - B1 - PPX (x antall år) - EL 4/6 - IKM 17/6

EL-testen ble positiv i dag! Nå har jeg rista av meg sist måneds skuffelser og stiller med ny giv og masse mot! ;)
Hvor i landet holder dere til, folkens? Selv bor jeg i Troms/Tromsø. :Heartpink


Velkommen til dere! Håper dette blir deres lykke-prøveperiode! :smiley-bounce012
 
Melder meg inn her også sitter jeg vipper mellom to uker.

Søskendrøm2024 - 33 år - B3 - PP2 - EL 03.06 - IKM 17.06

Testen ble positiv i går og er det fremdeles i dag. Murrer godt i livmor og kjennes ut som eggløsningen er i dag. La aksjer i går og i dag.

Kjennes ut som eggløsningen kommer på venstre side, det er den livmorer begge jentene lå i ❤️ Har nemlig to livmorer, og aldri gått til termin med høyre livmor.
Velkommen! Håper dette blir IKM-gruppa for deg! :smiley-angelic001
 
Når i forhold til eggløsning får man eggløsningsslim igjen?
 
Jeg får det ofte 3-4 dager før eggløsning, men denne syklusen her kom det først dagen før eggløsning, så for meg kan det i hvert fall variere.
Ah, okai. Men kommer stort sett før?

Begynte jo å teste i går, men testen var svakere i dag. Ble litt redd for at eggløsning kom tidlig, men satser på det bare er utvannet urin eller noe. Håper den er om noen dager. Eller. Kan godt komme i morgen, bare den ikke har vært mens jeg var vekke er jeg fornøyd. :happy090
 
Ah, okai. Men kommer stort sett før?

Begynte jo å teste i går, men testen var svakere i dag. Ble litt redd for at eggløsning kom tidlig, men satser på det bare er utvannet urin eller noe. Håper den er om noen dager. Eller. Kan godt komme i morgen, bare den ikke har vært mens jeg var vekke er jeg fornøyd. :happy090
Ja, stort sett noen dager før ☺️
 
Jeg hadde eggløsning på søndag, idag har jeg litt lotion aktig utflod, noen kunnskapsrike fruer er som vet hva det kan bety?
 
Jeg vil gjerne være med :Heartred Kjempeflott at du har ordnet! xsmile6

MammaØnsket - 35 år - B1 - PPX (x antall år) - EL 4/6 - IKM 17/6

EL-testen ble positiv i dag! Nå har jeg rista av meg sist måneds skuffelser og stiller med ny giv og masse mot! ;)
Hvor i landet holder dere til, folkens? Selv bor jeg i Troms/Tromsø. :Heartpink
Trønder i Nordland, her! :happy: Liker innstillingen din. :D (Må være tøft å ha vært prøver i flere år:Heartred)
 
3DPO og en uke til jeg skal begynne å teste litt.. klaffer det nå, er termin en uke etter terminen vi hadde med storebror. Det hadde vært stas:happy:
 
Dagens kurve :) har ikke begynt å teste etter el, vet ikke om jeg skal gjøre det heller. Etter kalenderen er el til helga, får se hva jeg tenker da :laughing002
IMG_3355.jpeg
 
Dagens kurve :) har ikke begynt å teste etter el, vet ikke om jeg skal gjøre det heller. Etter kalenderen er el til helga, får se hva jeg tenker da :laughing002
Vis vedlegget 436881
Oi, ja - måler også temp nå (har liten erfaring) og kom godt nede på 35 i dag. Tipper jeg får oppgang i morgen eller fredag. Er eggløsning bare i gang når temperaturen går opp, eller er prøveperioden over? Skjønner ikke hvor svart/hvitt det er. Er peak temperatur selve eggløsningen og oppgang bare tegn på at det snart skjer?
 
Maksimal på monitor men ikke helt positive på strimler enda Men vi er inne på no iallfall! Satse på at denne pp’en er «the one» da mannen har bursdag om rett i overkant av 2 uker så hadde vært gøy å kunne overraske med det
 

Vedlegg

  • IMG_3489.jpeg
    IMG_3489.jpeg
    255 KB · Visninger: 21
  • IMG_3490.png
    IMG_3490.png
    383,5 KB · Visninger: 22
Oi, ja - måler også temp nå (har liten erfaring) og kom godt nede på 35 i dag. Tipper jeg får oppgang i morgen eller fredag. Er eggløsning bare i gang når temperaturen går opp, eller er prøveperioden over? Skjønner ikke hvor svart/hvitt det er. Er peak temperatur selve eggløsningen og oppgang bare tegn på at det snart skjer?
Tempøking over tre dager, tilsier at eggløsningen har skjedd :shy:
IMG_4300.jpeg

Her er min fra forrige syklus. Det røde krysset er eggløsningen:joyful:
Cluet er vel å tempe til nogenlunde samme tid, samme sted/måte og så fort man våkner osv. Da tempen stiger til «normal» ganske fort etter man har begynt å røre på seg:shy:
 
Back
Topp