❤️IKM Uke 25❤️

Tempøking over tre dager, tilsier at eggløsningen har skjedd :shy:
Vis vedlegget 436890
Her er min fra forrige syklus. Det røde krysset er eggløsningen:joyful:
Cluet er vel å tempe til nogenlunde samme tid, samme sted/måte og så fort man våkner osv. Da tempen stiger til «normal» ganske fort etter man har begynt å røre på seg:shy:
Aha, takk for svar! Så om jeg måler opp i morgen, så er det bare veldig nært fortsatt
 
Aha, takk for svar! Så om jeg måler opp i morgen, så er det bare veldig nært fortsatt
Som du kan se på den jeg la ut fra min forrige syklus, så svinger tempen min noe der, men er først etter ett hopp opp, å når den holder seg oppe, at eggløsningen har skjedd:)
 
Har pleid å få eggløsning dagen etter første positive test, men kan virke som eggløsning har tatt litt lenger tid denne gangen. Mye murringer der nede fra søndag til og med i går. I dag føles det litt bedre. Mon tro eggløsning kanskje var «forsinket» til i dag? Vet ikke hvor korrekt temperaturen med Apple Watch er. Skal også sies at jeg var inne hos 4-åringen kl. 04:00 i natt, som kanskje kan forstyrre målingen?

IMG_9396.jpeg
 
Har sykdom noe å si? Positive eggløsningstester og tidenes såre hals :hungover: Føler meg litt så som så i formen
Skal ikke ha noe å si, men mistenker at høy feber eeeegentlig er negativt f.eks. Gikk med det flere måneder forrige prøveperiode. Ble gravid da jeg ble frisk. Kaaan være tilfeldig
 
Har pleid å få eggløsning dagen etter første positive test, men kan virke som eggløsning har tatt litt lenger tid denne gangen. Mye murringer der nede fra søndag til og med i går. I dag føles det litt bedre. Mon tro eggløsning kanskje var «forsinket» til i dag? Vet ikke hvor korrekt temperaturen med Apple Watch er. Skal også sies at jeg var inne hos 4-åringen kl. 04:00 i natt, som kanskje kan forstyrre målingen?

Vis vedlegget 436933
Her er hva som står ang håndleddstemping på apple sin helseapp. Å jeg tenker at så lenge man holder seg til denne typen temping, burde den være like bra som annen type temping :shy:
IMG_4301.jpeg
 
Har sykdom noe å si? Positive eggløsningstester og tidenes såre hals :hungover: Føler meg litt så som så i formen
Jeg ble gravid en gang når jeg hadde omgangssyke i DPO-land, men endte i kjemisk da. Er nok tilfeldig at det gjorde det. Sykdom kan vel utsette eggløsning kanskje, men hvis egget først løsner har det nok lite å si
 
Høy på cb lilla i morges, men strips er fortsatt lave :dead: forventer på mange måter ikke at el kommer til «rett» tid.. å er egentlig greit å, for om den kommer 9/10.06, er vi på hotell med elste akkurat da:hilarious: så heeelt ok om el ikke kommer før CD 14, som blir rundt 12.06:smiley-angelic003(men med min flaks kommer den ikke før laaaangt utti juni:bored:)
 
Honu - 37 år - B2 - PP 18- EL ca. 10/6 - IKM ca 23.06

Blir med her igjen da jeg håper det klaffer denne gangen. Vi har fått henvisning til ivf og skal eventuelt til samtale i september. Håper det går naturlig denne gangen også
 
Honu - 37 år - B2 - PP 18- EL ca. 10/6 - IKM ca 23.06

Blir med her igjen da jeg håper det klaffer denne gangen. Vi har fått henvisning til ivf og skal eventuelt til samtale i september. Håper det går naturlig denne gangen også
Velkommen til oss! Håper dere kan avlyse timen i september fordi det har gått naturlig før den tid :D
 
Er det noen av dere som har erfaring med bruk av vermox? Det er et reseptfritt legemiddel som man bruker ved barnemark :crybaby2 i pakningsvedlegget står det at man må snakke med lege eller apotek dersom man er gravid, tror du kan være gravid eller planlegger å bli gravid. Jeg er jo i planleggingsfasen, med el mest sannsynlig i morgen.

Jeg vet ikke om vi har mark, men vi hadde besøk i 14 dager av et søskenbarn som hadde det.

Må kanskje ta meg en tur på et apotek i morgen og spørre om dette….
 
Splash - 37 år - B4 - PP1 etter SA - EL ca. 6/6 - IKM 20/06

Hiver meg med jeg. Hadde en SA i mai (uke 9). Aner jo ikke hvordan syklusen er nå, men går ut i fra en vanlig syklus og da er el i disse dager. Har el-slim så det kan passe. Graviditetstestene viser fortsatt scakt positivt så har ikke gidda teste etter el.

Har i alle fall lagt inn noen aksjer så får vi se :angelic:
 
Dagens kurve:
IMG_3371.jpeg

I følge kalenderen er el i dag, og det kjennes godt på kroppen. Føles som om livmora er tung og at magen står rett ut. Får vanligvis ganske store smerter ved el. Denne gangen har jeg ikke testa for el, men gjorde det sist. Da fikk jeg høy på testen da jeg hadde de samme smertene som nå.
Har lagt inn aksjer annen hver dag siden jeg sluttet å spotte, ca dag 8. fortsetter med det - så får vi se :D
 
Back
Topp