❤️IKM Uke 25❤️

Emerald - 38 - B3 - pp13 (pp1 etter SA) - El usikker - IKM 20/06.

Tror jeg blir med. Jeg vet dog ikke om det stemmer at jeg har IKM i uke 25 da jeg ikke har kunnet testet etter EL, men to apper påstår det. Det vil tiden vise. Har akkurat gått gjennom en SA så syklusen er ikke helt der den skal, så da satser vi på uke 25 til det motsatte er bevist.
 
Blenda test 6 dpo
IMG_1340.jpeg
 
Dagens kurve:
IMG_3416.jpeg

Ff og jeg er ikke enige om det krysset der :pompus:
Av symptomer kjenner jeg bittelitt murring, men det er det :smiley-angelic002

Tok en test i går, bare fordi ff satte det krysset der. Den var selvfølgelig blank.
IMG_3415.jpeg
 
Noen som ser på denne? 8dpo og andre tissetur for dagen. Jeg skimter litt, men kan være fargestoffstreken. Valgte å ta nå for jeg har mye symptomer (livmora driver og spenner seg slik den buler på punkter på magen og pulserer og er i tillegg kvalm). Kan godt hende det er sånn å gå uten pillen igjen etter to tidligere fødsler. Kjente mer etter min første fødsel enn før òg uten å være gravid.
 

Vedlegg

  • IMG_20240613_102705.jpg
    IMG_20240613_102705.jpg
    2,6 MB · Visninger: 69
Noen som ser på denne? 8dpo og andre tissetur for dagen. Jeg skimter litt, men kan være fargestoffstreken. Valgte å ta nå for jeg har mye symptomer (livmora driver og spenner seg slik den buler på punkter på magen og pulserer og er i tillegg kvalm). Kan godt hende det er sånn å gå uten pillen igjen etter to tidligere fødsler. Kjente mer etter min første fødsel enn før òg uten å være gravid.
Ser ingenting, dessverre :( Men! Dette er en RFSU test, sant? De er kjent for å slå ut sent, jeg ville prøvd MakeSure (meny, kiwi eller spar)
Evnt bestille BabyPlan tester på billige-tester.no <3
 
Morgenurin testen min var blank idag :( Tar en ny i kveldinga å håper å skimte noe, for det var utvilsomt en veldig svak strek igår, men kan jo ha vært en skyggestrek selvsagt. Men igår kveld når jeg skulle legge meg, hadde jeg litt murringer på høyre side, kjentes ut som det var rundt eggleder/livmor område, kan det ha vært festesmerter? 7 dpo idag.
 

Vedlegg

  • IMG_3726.jpeg
    IMG_3726.jpeg
    910,8 KB · Visninger: 60
Ser ingenting, dessverre :( Men! Dette er en RFSU test, sant? De er kjent for å slå ut sent, jeg ville prøvd MakeSure (meny, kiwi eller spar)
Evnt bestille BabyPlan tester på billige-tester.no <3
Ja, er rfsu. Ingen egentlig tanker om at den ville vise. Har noen igjen fra forrige gang. Kjøper makesure på lørdag da :)
 
Morgenurin testen min var blank idag :( Tar en ny i kveldinga å håper å skimte noe, for det var utvilsomt en veldig svak strek igår, men kan jo ha vært en skyggestrek selvsagt. Men igår kveld når jeg skulle legge meg, hadde jeg litt murringer på høyre side, kjentes ut som det var rundt eggleder/livmor område, kan det ha vært festesmerter? 7 dpo idag.
Så rart! HAr du brukt samme type test?
 
Enten har jeg fått mensen nå eller så fikk jeg nettopp en form for festeblødning. Rosa på papiret med en liten slimklump. Skal spare dere for bilde med mindre det etterspørres. Haha
Det kan jo høres ut som festeblødning, uten å ha sett noe bilde. Jeg er ikke sensitiv på sånt men kan ikke snakke for andre :) Men utifra at fargen var rosa med en slimklump høres det mer ut som svakt blodtilblandet utflod
 
Det kan jo høres ut som festeblødning, uten å ha sett noe bilde. Jeg er ikke sensitiv på sånt men kan ikke snakke for andre :) Men utifra at fargen var rosa med en slimklump høres det mer ut som svakt blodtilblandet utflod
La inn bilde i dagboken min, den er jo for min del og der får folk tåle at jeg deler det jeg vil. Hehe. Tiden vil vel vise. Meget spennende det her!
 
Back
Topp