❤️IKM Uke 25❤️

10-11 DPO og blenda test på 2. urin. Regner med jeg er ute, men skal ta en til i kveld før jeg bare venter på TR. Alle symptomer er borte, og har veldig lav puls i dag. Helt nede på 44 sittende. Pleier normalt sett å ha høy puls. Rare greier. :bag:
Jeg er også 11DPO og pulsen min droppet også mye de siste to dagene. Samme tid som symptomene ble borte… er skikkelig nedfor, men håper fortsatt.
 
Negativ test her også på morgenen i dag 10 DPO. Har på følelsen at mensen kommer innen noen dager. Har litt sånne vage menssmerter som har kommet og gått litt i dag. Æææhh, så frustrerende!
 
Klarte ikke dy meg… Tror streken som synes er gjenskinn sv der den egentlig skal være
 

Vedlegg

  • IMG_3802.jpeg
    IMG_3802.jpeg
    871,3 KB · Visninger: 108
  • IMG_3803.jpeg
    IMG_3803.jpeg
    942,7 KB · Visninger: 109
Dagens kurve skjønner fremdeles ingen ting av. Og testen er blank. Av symptomer kjenne tjen bare av og til litt murring. Kanskje mest når jeg legger meg for kvelden. Ellers ingenting :pompus:
Tok vekk noen av temperaturene som var målt under siste tr, bare for å se om kurven endret seg. Det gjorde den ikke.
IMG_3449.jpeg

IMG_3448.jpeg
 
Aldri skjønt når folk sier "metallsmak" i munnen. Fikk aldri det med mine to første. Men i kveld har jeg hatt en så rar smak/fornemmelse i munnen jeg ikke kan forklare med noe annet. Ønsketenkning, eller er det no på gang? Time will tell!
 
Er allerede ca 13 DPO (men litt usikker EL siden jeg fikk kun negative tester og har ikke tempet) så har egentlig gitt opp håpet med flere negative tester så langt i denne PP. Mulig jeg ønsker så sterkt å se en strek at jeg innbiller meg å skimte noe i dag, men kun synlig når jeg vipper frem og tilbake på pinnen :pompus: Ikke så lett å få frem på bilde, siste bildet er redigert med mye kontrast. Mannen ser null og niks! Og burde vel vært tydelig strek såpass nærme IKM! Er tidlig test fra Metode. Spennende om TR kommer straks!
 

Vedlegg

  • 20240616_112701.jpg
    20240616_112701.jpg
    1,3 MB · Visninger: 74
  • 20240616_094833.jpg
    20240616_094833.jpg
    2,3 MB · Visninger: 74
Er allerede ca 13 DPO (men litt usikker EL siden jeg fikk kun negative tester og har ikke tempet) så har egentlig gitt opp håpet med flere negative tester så langt i denne PP. Mulig jeg ønsker så sterkt å se en strek at jeg innbiller meg å skimte noe i dag, men kun synlig når jeg vipper frem og tilbake på pinnen :pompus: Ikke så lett å få frem på bilde, siste bildet er redigert med mye kontrast. Mannen ser null og niks! Og burde vel vært tydelig strek såpass nærme IKM! Er tidlig test fra Metode. Spennende om TR kommer straks!
Jeg ser! Spennende! ☺️
 
10 dpo og føler toget har gått denne runden :(

Håper Juli iallfall blir vår mnd, selvom jeg virkelig håpa denne mnd så mannen kunne få en overraskelse i bursdagsgave
 

Vedlegg

  • IMG_3936.jpeg
    IMG_3936.jpeg
    1 MB · Visninger: 55
Back
Topp