Ja tar sjansen, tok en ny test nå i ettermiddag og det kom en strek der også gittHerlig! Velkommen hit! Og gratulerer så mye! ^^,
Da fører jeg deg opp og setter deg på gravid samtidig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja tar sjansen, tok en ny test nå i ettermiddag og det kom en strek der også gittHerlig! Velkommen hit! Og gratulerer så mye! ^^,
Da fører jeg deg opp og setter deg på gravid samtidig?
Gratulerer! <3Ja tar sjansen, tok en ny test nå i ettermiddag og det kom en strek der også gitt
Begynner å gi opp denne pp litt nå kjente på sure oppstøt i går, og både våkna og la meg med en spy-smak i munnen. Kjente på det når jeg bøyde meg også. Tenkte kanskje dette kunne være et symptom! Men foreløpig er det ikke det…. Tok til og med to tester for jeg var så sikker IKM på lørdag.
Jeg skulle visst ifølge flo ha mensen idag (positiv test igår) og ifølge premom så skulle mensen ha kommet på mandag. Jeg var altså 12 DPO ved første positive test, og helt negativ test 11 dpo! Jeg hadde gitt opp, men brått tok det en vendingBegynner å gi opp denne pp litt nå kjente på sure oppstøt i går, og både våkna og la meg med en spy-smak i munnen. Kjente på det når jeg bøyde meg også. Tenkte kanskje dette kunne være et symptom! Men foreløpig er det ikke det…. Tok til og med to tester for jeg var så sikker IKM på lørdag.
Vis vedlegget 437963Vis vedlegget 437964Vis vedlegget 437965
Ja, det er jo helt sant! Med første barnet fikk jeg heller ikke positiv test før rett før IKM.Jeg skulle visst ifølge flo ha mensen idag (positiv test igår) og ifølge premom så skulle mensen ha kommet på mandag. Jeg var altså 12 DPO ved første positive test, og helt negativ test 11 dpo! Jeg hadde gitt opp, men brått tok det en vending
OhYes! Jeg kjenner til det! Håpet datt ut av meg med negativ test 11dpo. Mensen hadde ikke kommet 12dpo så jeg tok en test for morro skyld, jaggu var den brått positiv hahaJa, det er jo helt sant! Med første barnet fikk jeg heller ikke positiv test før rett før IKM.
Jeg var bare så sikker på at IDAG! You know.. Vi kjenner vel alle følelsen
Hvor mange DPO?Føler jeg blir helt tullerusk nå har vært i elendig form i dag, fikk derfor gubben til å handle en clearblue tidligtest til meg. Resultatet ble slik:
Vis vedlegget 438028Vis vedlegget 438029
Nederste bilde er redigert. Sitter her og vrir og vender på den, redigerer bilder og står i. På en måte ser jeg noooooe, men på en annen side burde vel streken vært sterkere nå, da IKM på lørdag. Jeg burde vel ikke måtte styre sånn for å «se» noe på testen så nære IKM….?
Har aldri brukt denne testen før, så vet ikke den har skygge?
Har heldigvis en legetime i mårra, så kan be om hcg-måling
Litt usikker, de ulike appene forteller meg ulike ting Men ut i fra egen kalender, er jeg 11 DPO. IKM er nå på lørdag, altså bare et par dager unna Jeg har en ganske stabil syklus.Hvor mange DPO?d
Okei, håper det er babystrek!Litt usikker, de ulike appene forteller meg ulike ting Men ut i fra egen kalender, er jeg 11 DPO. IKM er nå på lørdag, altså bare et par dager unna Jeg har en ganske stabil syklus.
Hvis du blar opp, ser du at min test var også ganske svak! Men slo likevel ut på digital!Føler jeg blir helt tullerusk nå har vært i elendig form i dag, fikk derfor gubben til å handle en clearblue tidligtest til meg. Resultatet ble slik:
Vis vedlegget 438028Vis vedlegget 438029
Nederste bilde er redigert. Sitter her og vrir og vender på den, redigerer bilder og står i. På en måte ser jeg noooooe, men på en annen side burde vel streken vært sterkere nå, da IKM på lørdag. Jeg burde vel ikke måtte styre sånn for å «se» noe på testen så nære IKM….?
Har aldri brukt denne testen før, så vet ikke den har skygge?
Har heldigvis en legetime i mårra, så kan be om hcg-måling
altså den jeg tok igår (forrige side)Hvis du blar opp, ser du at min test var også ganske svak! Men slo likevel ut på digital!
Sniker fra annen ikm-tråd, men synes den stigningen ser helt super ut!Ser dette ut som okei stigning? *nervøs*