❤️IKM Uke 25❤️

Begynner å gi opp denne pp litt nå :happy118 kjente på sure oppstøt i går, og både våkna og la meg med en spy-smak i munnen. Kjente på det når jeg bøyde meg også. Tenkte kanskje dette kunne være et symptom! Men foreløpig er det ikke det…. Tok til og med to tester for jeg var så sikker:pompus: IKM på lørdag.
IMG_3497.jpeg
IMG_3498.jpeg
IMG_3503.jpeg
 
Begynner å gi opp denne pp litt nå :happy118 kjente på sure oppstøt i går, og både våkna og la meg med en spy-smak i munnen. Kjente på det når jeg bøyde meg også. Tenkte kanskje dette kunne være et symptom! Men foreløpig er det ikke det…. Tok til og med to tester for jeg var så sikker:pompus: IKM på lørdag.


Håpet er ikke ute før IKM! Jeg krysser fingrene!
 
Begynner å gi opp denne pp litt nå :happy118 kjente på sure oppstøt i går, og både våkna og la meg med en spy-smak i munnen. Kjente på det når jeg bøyde meg også. Tenkte kanskje dette kunne være et symptom! Men foreløpig er det ikke det…. Tok til og med to tester for jeg var så sikker:pompus: IKM på lørdag.
Vis vedlegget 437963Vis vedlegget 437964Vis vedlegget 437965
Jeg skulle visst ifølge flo ha mensen idag (positiv test igår) og ifølge premom så skulle mensen ha kommet på mandag. Jeg var altså 12 DPO ved første positive test, og helt negativ test 11 dpo! Jeg hadde gitt opp, men brått tok det en vending
 
Jeg skulle visst ifølge flo ha mensen idag (positiv test igår) og ifølge premom så skulle mensen ha kommet på mandag. Jeg var altså 12 DPO ved første positive test, og helt negativ test 11 dpo! Jeg hadde gitt opp, men brått tok det en vending
Ja, det er jo helt sant!:love017 Med første barnet fikk jeg heller ikke positiv test før rett før IKM.
Jeg var bare så sikker på at IDAG! :laughing001 You know.. Vi kjenner vel alle følelsen :dead:
 
Ja, det er jo helt sant!:love017 Med første barnet fikk jeg heller ikke positiv test før rett før IKM.
Jeg var bare så sikker på at IDAG! :laughing001 You know.. Vi kjenner vel alle følelsen :dead:
OhYes! Jeg kjenner til det! Håpet datt ut av meg med negativ test 11dpo. Mensen hadde ikke kommet 12dpo så jeg tok en test for morro skyld, jaggu var den brått positiv haha
 
Føler jeg blir helt tullerusk nå :laughing001 har vært i elendig form i dag, fikk derfor gubben til å handle en clearblue tidligtest til meg. Resultatet ble slik:
IMG_3516.jpeg
IMG_3515.jpeg

Nederste bilde er redigert. Sitter her og vrir og vender på den, redigerer bilder og står i. På en måte ser jeg noooooe, men på en annen side burde vel streken vært sterkere nå, da IKM på lørdag. Jeg burde vel ikke måtte styre sånn for å «se» noe på testen så nære IKM….?
Har aldri brukt denne testen før, så vet ikke den har skygge?
Har heldigvis en legetime i mårra, så kan be om hcg-måling :pompus:
 
Føler jeg blir helt tullerusk nå :laughing001 har vært i elendig form i dag, fikk derfor gubben til å handle en clearblue tidligtest til meg. Resultatet ble slik:
Vis vedlegget 438028Vis vedlegget 438029
Nederste bilde er redigert. Sitter her og vrir og vender på den, redigerer bilder og står i. På en måte ser jeg noooooe, men på en annen side burde vel streken vært sterkere nå, da IKM på lørdag. Jeg burde vel ikke måtte styre sånn for å «se» noe på testen så nære IKM….?
Har aldri brukt denne testen før, så vet ikke den har skygge?
Har heldigvis en legetime i mårra, så kan be om hcg-måling :pompus:
Hvor mange DPO?❤️
 
Litt usikker, de ulike appene forteller meg ulike ting :laughing001 Men ut i fra egen kalender, er jeg 11 DPO. IKM er nå på lørdag, altså bare et par dager unna :) Jeg har en ganske stabil syklus.
Okei, håper det er babystrek!❤️
 
Føler jeg blir helt tullerusk nå :laughing001 har vært i elendig form i dag, fikk derfor gubben til å handle en clearblue tidligtest til meg. Resultatet ble slik:
Vis vedlegget 438028Vis vedlegget 438029
Nederste bilde er redigert. Sitter her og vrir og vender på den, redigerer bilder og står i. På en måte ser jeg noooooe, men på en annen side burde vel streken vært sterkere nå, da IKM på lørdag. Jeg burde vel ikke måtte styre sånn for å «se» noe på testen så nære IKM….?
Har aldri brukt denne testen før, så vet ikke den har skygge?
Har heldigvis en legetime i mårra, så kan be om hcg-måling :pompus:
Hvis du blar opp, ser du at min test var også ganske svak! Men slo likevel ut på digital!
 
Så gøy med flere positive tester! Gratulerer alle gravide :love017

Jeg tror både el og tanta lar vente på seg her. Pleier å kjenne det både på humøret og få sykt ømme pupper minst en uke før ikm og jeg merker absolutt ingenting enda. Ca null forhåpninger om graviditet denne "syklusen", men hadde vært fint å få mensen og normal syklus kjapt etter sa'en. Nå har det gått litt over 4 uker. Leser at det er normalt med 4-6 uker etter sa.
 
Uæææ! Nå går timene sakte altså! 11 dpo I dag og jeg har noe som kan være festeblødning eeeeller begynnende mens. Er foreløpig liiite og iblandet slim. Men kan jo ta seg opp og bli mens og, selv om mensen min aldri pleier å starte sånn her. Sykt spent! Er det festeblødning er det jo fortsatt 3-4 dager til jeg kan teste etter hcg, så må liksom bare trippe og vente for å se om blødningen tar seg opp eller ikke :smiley-angelic001
 
Back
Topp