❤️IKM Uke 25❤️

Øverste er igår, nederste idag, begge tørket.. men her er også dopapiret etter dobesøket akkurat… jeg mister trua..
 

Vedlegg

  • IMG_4131.jpeg
    IMG_4131.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 88
  • IMG_4132.jpeg
    IMG_4132.jpeg
    185,2 KB · Visninger: 88
Øverste er igår, nederste idag, begge tørket.. men her er også dopapiret etter dobesøket akkurat… jeg mister trua..
Skjønner at du ikke ser så lyst på det, men ikke gi opp. Vent med å teste igjen til i morgen, så ser du hvordan det utvikler seg. Krysser fingrene. Jeg blødde mye mer enn deg, friskt blod i minst 6-8 timer.
 
Nå er det bare brun utflod igjen. Jeg skjønner ingenting. Positive må vel være at jeg ikke har noe smerter annet enn typiske voksesmertene og de er veldig vage og ikke plagsomme eller vonde. Gru-gleder meg til hcg blodprøve på mandag og onsdag. Viser de at ting er som de skal, tar jeg privat ul i uke 6
 
Her kom tr i ettermiddag, en dag forsinket. Spent på om det vil gi noe utslag på neste eggløsning. Har bestilt en haug med el-tester nå, neste PP skal det testes for el.
Neste PP er el beregnet til 8. juli, den dagen vi skal reise på ferie til slekta. Spennende :smiley-ashamed008

Takk for denne runden! Gratulerer til dere med to streker, og lykke til neste gang til alle oss andre :love017
 
Jeg blør fremdeles brunt, ingenting i truseinnlegg, kun et par 2-3 dråper ved toalettbesøk. Ingen smerter, ny test om et par timer når jeg har fått spart opp litt urin :) Var sterkere igår enn i forigår, så håper det har fortsatt slik. Hcg blodprøve imorgen, blir spennende. Har ikke veldig troa siden blødningene ikke har gitt seg, men klarer likevel ikke slippe håpet helt
 
Jeg blør fremdeles brunt, ingenting i truseinnlegg, kun et par 2-3 dråper ved toalettbesøk. Ingen smerter, ny test om et par timer når jeg har fått spart opp litt urin :) Var sterkere igår enn i forigår, så håper det har fortsatt slik. Hcg blodprøve imorgen, blir spennende. Har ikke veldig troa siden blødningene ikke har gitt seg, men klarer likevel ikke slippe håpet helt
Lykke til med målingen :love017 Gjerne oppdater oss når du får svar:Heartred
 
Her kom det rosa på papiret i går kveld. Forventa full rulle TR i dag, men foreløpig ingenting... Føler kroppen er i skikkelig hormonell ubalanse...
 
Smertene kom i formiddag, med litt økte blødninger, så jeg er definitivt ute.. Spontanabort i mars og nå… Holder fast i at sjansen for at det går neste gang er 75%, hvis ikke har vi iallfall krav på utredning for habituell abort.
Dette er helt jævlig. Fy faen, hvorfor skal der være så vanskelig? Unnskyld språket men følelsene mine tar helt overhånd nå
 
Smertene kom i formiddag, med litt økte blødninger, så jeg er definitivt ute.. Spontanabort i mars og nå… Holder fast i at sjansen for at det går neste gang er 75%, hvis ikke har vi iallfall krav på utredning for habituell abort.
Dette er helt jævlig. Fy faen, hvorfor skal der være så vanskelig? Unnskyld språket men følelsene mine tar helt overhånd nå
Er det normalt at smertene bare sitte på en side forresten?
 
Back
Topp