På bildet ser i alle fall jeg fin økning på bare ett døgn.takk… Men hvorfor øker ikke testene i styrke? synes de er like…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På bildet ser i alle fall jeg fin økning på bare ett døgn.takk… Men hvorfor øker ikke testene i styrke? synes de er like…
Skjønner at du ikke ser så lyst på det, men ikke gi opp. Vent med å teste igjen til i morgen, så ser du hvordan det utvikler seg. Krysser fingrene. Jeg blødde mye mer enn deg, friskt blod i minst 6-8 timer.Øverste er igår, nederste idag, begge tørket.. men her er også dopapiret etter dobesøket akkurat… jeg mister trua..
Er bare så redd…Skjønner at du ikke ser så lyst på det, men ikke gi opp. Vent med å teste igjen til i morgen, så ser du hvordan det utvikler seg. Krysser fingrene. Jeg blødde mye mer enn deg, friskt blod i minst 6-8 timer.
Må også huske at det skal dobles på 48 timer. Så det at det er såpass økning på bare 24 timer er jo bra. Og de testene er jo ikke ment å spore økning.Øverste er igår, nederste idag, begge tørket.. men her er også dopapiret etter dobesøket akkurat… jeg mister trua..
Lykke til med målingen Gjerne oppdater oss når du får svarJeg blør fremdeles brunt, ingenting i truseinnlegg, kun et par 2-3 dråper ved toalettbesøk. Ingen smerter, ny test om et par timer når jeg har fått spart opp litt urin Var sterkere igår enn i forigår, så håper det har fortsatt slik. Hcg blodprøve imorgen, blir spennende. Har ikke veldig troa siden blødningene ikke har gitt seg, men klarer likevel ikke slippe håpet helt
Skal oppdatere her selvsagt!Lykke til med målingen Gjerne oppdater oss når du får svar
Så leit å hørehar nok mista, for blødningene ga seg ikke men økte heller ikke, men testene er svakere… Og monitor sa også ikke gravid idag, så det beviser at hcg har sunket..
Det var trist å hørehar nok mista, for blødningene ga seg ikke men økte heller ikke, men testene er svakere… Og monitor sa også ikke gravid idag, så det beviser at hcg har sunket..
Er det normalt at smertene bare sitte på en side forresten?Smertene kom i formiddag, med litt økte blødninger, så jeg er definitivt ute.. Spontanabort i mars og nå… Holder fast i at sjansen for at det går neste gang er 75%, hvis ikke har vi iallfall krav på utredning for habituell abort.
Dette er helt jævlig. Fy faen, hvorfor skal der være så vanskelig? Unnskyld språket men følelsene mine tar helt overhånd nå