❤️IKM Uke 25❤️

Nå kjenner jeg igrunn at jeg gir litt opp…. Antydning til blødning på do nå. Veldig lite, og føler ikke det var no særlig økning på testen fra igår til idag. ingen smerter enda men det kommer vel…
 
Veldig lite blod foreløpig men frykter dette ikke går veien….
 

Vedlegg

  • IMG_4113.jpeg
    IMG_4113.jpeg
    481,7 KB · Visninger: 98
  • IMG_4106.png
    IMG_4106.png
    3,7 MB · Visninger: 97
Melder meg inn her også sitter jeg vipper mellom to uker.

Søskendrøm2024 - 33 år - B3 - PP2 - EL 03.06 - IKM 17.06

Testen ble positiv i går og er det fremdeles i dag. Murrer godt i livmor og kjennes ut som eggløsningen er i dag. La aksjer i går og i dag.

Kjennes ut som eggløsningen kommer på venstre side, det er den livmorer begge jentene lå i ❤️ Har nemlig to livmorer, og aldri gått til termin med høyre livmor.


Hejaa, duuu...jeg bladde tilbake i mine gamle innlegg for å se hvor mange dpo jeg testet positivt med yngste. Vi var i samme IKM-gruppe da jeg ble gravid med han!! Litt artig! Du svarte på spørsmål og var såå hyggelig da og! :happy090 :Heartred
 
Hejaa, duuu...jeg bladde tilbake i mine gamle innlegg for å se hvor mange dpo jeg testet positivt med yngste. Vi var i samme IKM-gruppe da jeg ble gravid med han!! Litt artig! Du svarte på spørsmål og var såå hyggelig da og! :happy090 :Heartred
Åå, koselig! Fikk yngstemann i september 2022. Var også gravid med august-termin rett før, men endte i kjemisk ❤️ Krysser fingrene for at jeg bringer lykke for deg. Blir det ny IKM-gruppe nå også?
 
Åå, koselig! Fikk yngstemann i september 2022. Var også gravid med august-termin rett før, men endte i kjemisk ❤️ Krysser fingrene for at jeg bringer lykke for deg. Blir det ny IKM-gruppe nå også?

Åååh"/ Godt det klaffet med terminspire ikke lenge etter da <3

Jaa. Nesten så jeg har lyst til å juge litt på datoer så jeg kan melde meg inn i IKM uke 28-gruppa di for litt hell og lykke. Men hører egentlig til i uke 29 :smiley-angelic006 :happy090
 
*håper med deg* Noe mer i løpet av dagen i dag?
Svært lite egentlig. Har bare vært svakt blodtilblandet utflod, nå sist var det bare antydning til brun utflod så akkurat det lover jo i teorien godt, antar jeg? Ikke noe smerter utenom de vanlige «voksesmertene» som er normalt.. Ikke vært på do på 2 timer men kunne kjenne når jeg reiste meg ista at det kom litt i truseinnlegget men ikke fått sjekket enda
 
Svært lite egentlig. Har bare vært svakt blodtilblandet utflod, nå sist var det bare antydning til brun utflod så akkurat det lover jo i teorien godt, antar jeg? Ikke noe smerter utenom de vanlige «voksesmertene» som er normalt.. Ikke vært på do på 2 timer men kunne kjenne når jeg reiste meg ista at det kom litt i truseinnlegget men ikke fått sjekket enda
Litt spotting som det er vel helt normalt, så sålenge det ikke tar seg opp er du jo good? :smiley-angelic001 Håper det gir seg til over helgen. Eventuelt ta hcg-måling til uken? ^^,
 
Åååh"/ Godt det klaffet med terminspire ikke lenge etter da <3

Jaa. Nesten så jeg har lyst til å juge litt på datoer så jeg kan melde meg inn i IKM uke 28-gruppa di for litt hell og lykke. Men hører egentlig til i uke 29 :smiley-angelic006 :happy090
Bare å skrive søndagen som IKM det. Haha. Du er hjertelig velkommen hvis du vil henge med oss også ❤️
 
Jeg blir sprø! Foreløpig kun minimal brunt utflod så heldigvis ikke noe pågående blødning
Ser bra ut dette! Jeg hadde en blødning 4+2 da jeg var gravid sist, ul i uke 7 viste at alt var i orden. Det endte riktignok i sa i uke 9, men det hadde ikke noe med den blødningen å gjøre. Sier gratulerer jeg!
 
Det er jo veldig fine streker! Bittelitt blødning tidlig i graviditet behøver ikke bety noe skummelt, men man blir automatisk engstelig… krysser fingre for deg :)
Ser bra ut dette! Jeg hadde en blødning 4+2 da jeg var gravid sist, ul i uke 7 viste at alt var i orden. Det endte riktignok i sa i uke 9, men det hadde ikke noe med den blødningen å gjøre. Sier gratulerer jeg!
takk… Men hvorfor øker ikke testene i styrke? synes de er like…
 
Back
Topp