❤️IKM Uke 25❤️

10 dpo og føler toget har gått denne runden :(

Håper Juli iallfall blir vår mnd, selvom jeg virkelig håpa denne mnd så mannen kunne få en overraskelse i bursdagsgave
Skjønner, jeg også mister håper med blanke tester. Men det er fortsatt håp, leste nettopp at det er ca 10% som også tester negativt ved dagen for forventet menstruasjon og du har jo enda flere dager igjen:signs003
 
Skjønner, jeg også mister håper med blanke tester. Men det er fortsatt håp, leste nettopp at det er ca 10% som også tester negativt ved dagen for forventet menstruasjon og du har jo enda flere dager igjen:signs003
Ja, men klarer likevel ikke ha troa på at brått så blir det positive tester denne runden :(
 
Da er det vår uke! Statistikken så langt er ikke lystig lesning, men jeg håper den bedres utover uka med noen positive tester! :smiley-angelic001 Selv tenker jeg å teste på søndag eller mandag, dersom ikke TR kommer før den tid.

Masse lykke til, alle sammen!
 
10 DPO tempen er på vei ned og testen er blenda hvit :sorry:
IMG_1483.jpeg
IMG_1482.jpeg
 
Hurra, syns jeg ser strek! Test i dag morges og i kveld (klarte ikke holde meg fra å bruke den siste testen i hus for jeg syns det var så svak strek til å være ca 14 DPO i dag tidlig.) Så kan kanskje sette meg på gravid (rart å skrive det ordet!), selvom jeg er litt avventende mtp veldig svak strek såpass seint i syklus (tidlig test).
 

Vedlegg

  • 20240617_220846.jpg
    20240617_220846.jpg
    1,4 MB · Visninger: 139
Hurra, syns jeg ser strek! Test i dag morges og i kveld (klarte ikke holde meg fra å bruke den siste testen i hus for jeg syns det var så svak strek til å være ca 14 DPO i dag tidlig.) Så kan kanskje sette meg på gravid (rart å skrive det ordet!), selvom jeg er litt avventende mtp veldig svak strek såpass seint i syklus (tidlig test).

Brått litt endringer i planene her :eek:
Hoi! Her har det skjedd ting - hurra!!!

Gratulerer så mye, begge to. Setter dere begge på gravid, jeg :smiley-bounce012


Ble tidenes bursdagsgave til mannen allikevel da, Karolineel! :D
 
Nembi - 38 år - B2 - PP10 (etter ma i fjor sommer) - EL 8/6 - IKM 23/6

Melder meg på litt sent denne gangen, men i dag tidlig var det en svak positiv strek (10 dpo), så har et lite håp om at det kanskje klaffer denne måneden!
Herlig! Velkommen hit! Og gratulerer så mye! ^^,

Da fører jeg deg opp og setter deg på gravid samtidig? :)
 
Back
Topp