8 DPO i følge temperaturøkning, 10 DPO i følge positiv eggløsningstest. Så derfor kan det være både mensen og festeblødning.Spennende! Hvor mange dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 DPO i følge temperaturøkning, 10 DPO i følge positiv eggløsningstest. Så derfor kan det være både mensen og festeblødning.Spennende! Hvor mange dpo?
Måtte inn å kikke! Hos meg starter alltid mensen med et brak, vet ikke åssen det er hos deg. Men jeg hadde ikke gitt opp om det var alt av blod idag altså.La inn bilde i dagboken min, den er jo for min del og der får folk tåle at jeg deler det jeg vil. Hehe. Tiden vil vel vise. Meget spennende det her!
Ser ut som festeblødning8 DPO i følge temperaturøkning, 10 DPO i følge positiv eggløsningstest. Så derfor kan det være både mensen og festeblødning.
Er det to dager i forskjell på temping og test? Jeg har aldri tempet, så bare av nysgjerrighet, vet du hva som er mest nøyaktig?8 DPO i følge temperaturøkning, 10 DPO i følge positiv eggløsningstest. Så derfor kan det være både mensen og festeblødning.
Aner ikke. Er Apple Watch, så mulig den ikke er så nøyaktig. Målte vaginalt før, da stolte jeg relativt på tenmping i hvert fall. Det som gjorde meg usikker denne gangen var at jeg hadde eggløsningsmerter i 2-3 dager, så følte også litt at egget faktisk ikke slapp. Men hadde jeg ikke hatt klokken, hadde jeg jo tenkt 10 DPO.Er det to dager i forskjell på temping og test? Jeg har aldri tempet, så bare av nysgjerrighet, vet du hva som er mest nøyaktig?
Har det sånn hver syklus vi får lagt aksjer.. men ingen positive tester så langt herPulserer magene til noen andre? Min har gjort det i tre dager i går flekset det til på høyre side sånn at det var synlig på utsiden (og pulseringen er synlig). Første syklus etter endt p piller etter unge nr 2 og syns aaaalt i hele syklusen har vært merkbart. Forferdelig hvis dette er den nye normalen
Ah, så voldsomt! Pleide ikke å kjenne eggløsning før første graviditet. Etter fødsel kjente jeg det godt! Så ikke rart det har blitt mer merkbart etter nr 2 har blitt født, og gjerne noen har det sånn uansett.Har det sånn hver syklus vi får lagt aksjer.. men ingen positive tester så langt her
Nei det gjorde ikke jeg heller så noe har endret seg derAh, så voldsomt! Pleide ikke å kjenne eggløsning før første graviditet. Etter fødsel kjente jeg det godt! Så ikke rart det har blitt mer merkbart etter nr 2 har blitt født, og gjerne noen har det sånn uansett.
8 DPO er fortsatt veldig tidlig.Negativ test igjen idag 8 dpo… Hvor stor er sjansen for å få positiv test da? Blæh
Bare mister helt motet når jeg leser så mange i andre forum her som tester positivt 6-7-8 dpo8 DPO er fortsatt veldig tidlig.
Kjenner på det selv. Man blir jo påvirket. Men tror ofte EL har vært noe tidligere enn beregnet hos de som tester pos. veldig tidlig. Mest vanlige dag for implantasjon er faktisk 9 DPO (i følge forskning). Det gir jo håp.Bare mister helt motet når jeg leser så mange i andre forum her som tester positivt 6-7-8 dpo
Denne siden er veldig fin, og viser at kun 18 % av de som er gravide har fått positiv test innen 8 DPO. Så sjansen er fremdeles stor.Negativ test igjen idag 8 dpo… Hvor stor er sjansen for å få positiv test da? Blæh