❤️IKM Uke 25❤️

Pulserer magene til noen andre? Min har gjort det i tre dager :wacky: i går flekset det til på høyre side sånn at det var synlig på utsiden (og pulseringen er synlig). Første syklus etter endt p piller etter unge nr 2 og syns aaaalt i hele syklusen har vært merkbart. Forferdelig hvis dette er den nye normalen :p
 
Er det to dager i forskjell på temping og test? Jeg har aldri tempet, så bare av nysgjerrighet, vet du hva som er mest nøyaktig?
Aner ikke. Er Apple Watch, så mulig den ikke er så nøyaktig. Målte vaginalt før, da stolte jeg relativt på tenmping i hvert fall. Det som gjorde meg usikker denne gangen var at jeg hadde eggløsningsmerter i 2-3 dager, så følte også litt at egget faktisk ikke slapp. Men hadde jeg ikke hatt klokken, hadde jeg jo tenkt 10 DPO.
 
Pulserer magene til noen andre? Min har gjort det i tre dager :wacky: i går flekset det til på høyre side sånn at det var synlig på utsiden (og pulseringen er synlig). Første syklus etter endt p piller etter unge nr 2 og syns aaaalt i hele syklusen har vært merkbart. Forferdelig hvis dette er den nye normalen :p
Har det sånn hver syklus vi får lagt aksjer.. men ingen positive tester så langt her
 
Har det sånn hver syklus vi får lagt aksjer.. men ingen positive tester så langt her
Ah, så voldsomt! Pleide ikke å kjenne eggløsning før første graviditet. Etter fødsel kjente jeg det godt! Så ikke rart det har blitt mer merkbart etter nr 2 har blitt født, og gjerne noen har det sånn uansett.
 
Ah, så voldsomt! Pleide ikke å kjenne eggløsning før første graviditet. Etter fødsel kjente jeg det godt! Så ikke rart det har blitt mer merkbart etter nr 2 har blitt født, og gjerne noen har det sånn uansett.
Nei det gjorde ikke jeg heller så noe har endret seg der
 
Enten har det klikka for meg eller så er jeg kanskje gravid? Tok en test nå på kvelden siden det ikke kom mer blod, og syns plutselig jeg så en svak strek. Men så følte jeg plutselig at den forsvant og ble usikker på om jeg innbilte meg det hele. Tok opp de testene jeg tok tidligere i dag fra søppelkassen (vet de egentlig er ugyldige), og syns plutselig jeg ser strek på i hvert fall den ene? Flere enn bare jeg som ser? Er kveld 8 DPO nå. Blir spennende å teste i morgen.

Noen av bildene er redigert for å få det frem tydeligere.
 

Vedlegg

  • IMG_0425.jpeg
    IMG_0425.jpeg
    102,4 KB · Visninger: 60
  • IMG_0425.jpeg
    IMG_0425.jpeg
    114,9 KB · Visninger: 60
  • IMG_0431.jpeg
    IMG_0431.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 60
9 dpo. Jeg ser enda hvor streken skal være, men kan fortsatt bare være sporet til testen. Ønsket å kunne teste nå da jeg skal bort på noe kjekt i helgen. Fortsatt de dårlige RFSU strimlene, så kanskje jeg må kjøpe en annen før jeg skal ut.
 

Vedlegg

  • IMG_20240614_070804.jpg
    IMG_20240614_070804.jpg
    1,8 MB · Visninger: 101
10-11 DPO og blenda test på 2. urin. Regner med jeg er ute, men skal ta en til i kveld før jeg bare venter på TR. Alle symptomer er borte, og har veldig lav puls i dag. Helt nede på 44 sittende. Pleier normalt sett å ha høy puls. Rare greier. :bag:
 
Bare mister helt motet når jeg leser så mange i andre forum her som tester positivt 6-7-8 dpo :(
Kjenner på det selv. Man blir jo påvirket. Men tror ofte EL har vært noe tidligere enn beregnet hos de som tester pos. veldig tidlig. :D Mest vanlige dag for implantasjon er faktisk 9 DPO (i følge forskning). Det gir jo håp. :happy:
 
Back
Topp