❤️IKM uke 24❤️

Jeg føler med deg! Skal heldigvis på to nattevakter fra i dag, så da går tiden forhåpentligvis litt fortere.
Har egentlig bestemt meg for å ikke teste før IKM, men når Ovitrelle var ute av kroppen etter 8 dager sist frister det så vanvittig å begynne fra tirsdag eller onsdag neste uke.
Det hjelper på å jobbe og ha noe å henge fingrene og tankene i ❤️ Jeg tenker å teste fra 8 DPO. Tidlig det også. Du er god om du klarer å holde deg til IKM. Det er ikke lett så forstår fristelsen :hilarious:
 
Nå nærmer det seg noe for meg snart på EL-testen! Lange sykluser, er på CD19 :happy:

Hvor i er du i løypa? Allerede i DPO-land, eller leter du etter EL som meg? :Heartpink

Vis vedlegget 436528
Kan se ut som det nærmer seg her, ja. Jeg leter fremdeles, hvis den blir lik som andre sykluser har jeg trolig eggløsning på onsdag. Men varierer fra dag 17-25 ☺️
 
Lurer på om EL kom tidlig denne måneden. Testene har bare gått nedover :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_4707.jpeg
    IMG_4707.jpeg
    363,2 KB · Visninger: 42
Liker å ha kontrollen med å teste etter EL, første gangen jeg gjør det.

Ser det går fremover, skal i følge Premom ha EL på tirsdag.
 

Vedlegg

  • IMG_8190.jpeg
    IMG_8190.jpeg
    318,8 KB · Visninger: 29
Aléria - 33 år - B3 - PP2 - EL 01.06 - IKM 15.06

Ser det er flere her som har vært usikker på om de skulle tatt en prøvepause, i likhet med meg. Har vært skikkelig vinglepetter selv, det passer egentlig veldig dårlig om jeg blir gravid denne pp'n :wacky: Men da el-testen ble positiv igårkveld, fløy fornuften ut vinduet og det ble for fristende med litt aksjelegging :hilarious: Skal se at den sitter nå når det passer minst :hilarious:
Snapchat-1520591162.jpg
 
Virker forresten som om lh-toppene mine har blitt veldig korte! Kan ikke huske at det var slik de andre gangene jeg ble gravid.. Har også hatt mye mer el-slim tidligere.. Litt engstelig for ta egget har problemer med å slippe :rolleyes: Jaja, man får bare krysse fingrene :joyful:
 
Da ble monitor på maks, og vi har allerede lagt inn aksje:love017 Spesiell syklus… aldri får fått maks så tidlig + den har vist «høy» siden dagen jeg startet å teste. Vi får ta en runde med aksjelegging imorgen også, så er vi «sikre». Huff, dette blir en lang ventetid.
 

Vedlegg

  • IMG_4823.png
    IMG_4823.png
    2,7 MB · Visninger: 13
Nestebolle - 30år - B2 - PP11 - EL 31.05/01.06 - IKM 14.06

melder meg inn her jeg, hatt veldig sterke LH tester både torsdag og fredag, så tror kanskje egget slapp i løpet av natten/dagen i dag. Meen får ikke sjekket at verdiene går nedover igjen da jeg gikk tom for tester og de nye er på vei i posten :banghead:
 

Vedlegg

  • IMG_7945.jpeg
    IMG_7945.jpeg
    186,5 KB · Visninger: 33
God morgen :happy:

Kan jeg ha gått glipp av en topp? Siden den var en del svakere i dag?
Det var en hel masse stikninger og "stølhet" på høyre side i går, og i dag på morgenen har det ikke vært noe som helst eggløsningsslim, men masse i går.
 

Vedlegg

  • IMG_8198.jpeg
    IMG_8198.jpeg
    507,9 KB · Visninger: 36
God morgen :happy:

Kan jeg ha gått glipp av en topp? Siden den var en del svakere i dag?
Det var en hel masse stikninger og "stølhet" på høyre side i går, og i dag på morgenen har det ikke vært noe som helst eggløsningsslim, men masse i går.
God morgen :happy: Kan være den var i løpet av dagen CD12, men at du ikke fikk med deg toppen? Eller at kroppen prøvde slippe, men så gikk det ikke, og at toppen vil komme på nytt?

Hvis den fortsetter å vær lav de neste to dagene slapp nok egget CD12. Jeg får like testscore som deg. Oppnår aldri «maksimalt» utslag på LH-testene og Premom :happy: :Heartpink
 
God morgen :happy: Kan være den var i løpet av dagen CD12, men at du ikke fikk med deg toppen? Eller at kroppen prøvde slippe, men så gikk det ikke, og at toppen vil komme på nytt?

Hvis den fortsetter å vær lav de neste to dagene slapp nok egget CD12. Jeg får like testscore som deg. Oppnår aldri «maksimalt» utslag på LH-testene og Premom :happy: :Heartpink
Okei, takk for svar. Da får jeg teste i kveld og i morgen og se om det fortsetter å synke eller går opp igjen :happy: hadde jo vært deilig å være i dpo land allerede!
 
Testen nærmer seg positiv her. Tipper positiv i kveld og eggløsning i morgen. Den blå ble tatt i dag tidlig (og har derfor tørket litt mer enn den burde) og den grønne er nettopp tatt. Rakk akkurat å legge aksjer før foreldrene mine kom med jentene på døra.
 

Vedlegg

  • IMG_9319.jpeg
    IMG_9319.jpeg
    1 MB · Visninger: 40
Back
Topp