❤️IKM uke 24❤️

Jeg må endre litt på min presentasjon etter UL i dag, evt. bytte uke:D

Lillevenn17 - 30 år - B3 - PP5 etter MA - EL 26/5 - IKM 10/6

Tabbet meg litt ut (trodde jeg) og startet en dag tidligere (cd 2) på Letrozol. Var på UL kontroll i dag tidlig, syklusdag 11, og hadde hatt kjempe effekt!
Tykk og fin slimhinne, en folikkel på 17mm på høyre eggstokk, og en på 16mm på venstre eggstokk.
I høst da jeg var på UL på CD 11 (samme syklus jeg ble gravid), så var største folikkel på 13mm, resten var 9-11mm.

Så da blir det testing med EL tester i kveld og morgen tidlig, og hvis de ikke er helt positive så setter jeg Ovitrelle i morgen tidlig og forventer EL sent på søndag/senest mandags morgen.


Jeg er SÅ glad for å endelig kunne få EL tidligere enn cd 20!
Vet du (eventuelt noen andre?) om man får kortere syklus av å starte på letrozol dag 2 istedenfor dag 3? Jeg starter alltid på dag 3 og pleier å ha EL på 17-19. Skulle gjerne hatt litt kortere syklus:angelic:
 
IMG_9254.jpeg

Positiv eggløsningstest i dag:Dså da får vi gjøre et forsøk i kveld og håpe på at det sitter denne pp:hello2
 
Vet du (eventuelt noen andre?) om man får kortere syklus av å starte på letrozol dag 2 istedenfor dag 3? Jeg starter alltid på dag 3 og pleier å ha EL på 17-19. Skulle gjerne hatt litt kortere syklus:angelic:
Jeg fikk ikke noe beskjed om det av gynekologen, men det kan nesten tyde på det. Om det ikke går denne gangen, skal jeg starte på dag 3 som vanlig og se om EL ikke kommer før dag 20 igjen i så fall vil jeg spørre om å få begynne på dag 2 siden jeg nå har EL på dag 13.
 
Blanka-38-PP1-EL 27.05-IKM 10.06

Hei alle sammen!

Er relativt ny her og vil bare si hei og lykke til, håper det smeller til for oss alle denne perioden
Velkommen! Og lykke til :joyful:
 
Første dag med testing (sykl dag 7) Og monitor viser allerede høy? aldri skjedd meg før. Pleier å få lav et par dager, så høy rett før eggløsning og deretter maximal. Merkelig…. Hadde også 25dagers syklus sist, pleier alltid å ha 28 dager. Har dette skjedd dere før?
Spennende å se om jeg får maximal på monitor. Hadde en SA i april, håper ikke noe har skjedd med syklusen min pga det.
 

Vedlegg

  • IMG_4708.jpeg
    IMG_4708.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 14
Har dere noen tips til hvordan man får mest nøyaktig resultat på eggløsningstest? Når på dagen tester dere og hva med væskeinntak?
 
Har dere noen tips til hvordan man får mest nøyaktig resultat på eggløsningstest? Når på dagen tester dere og hva med væskeinntak?
Toppen er oftest på ettermiddag/kveld. Lurt å teste to ganger om dagen hvis man ikke helt vet når man vanligvis får LH-topp.
Hvis jeg bare hadde testet en gang i går så hadde jeg ikke fått med meg de positive testene. Jeg legger inn testene på appen premom. Da kan man se utviklingen.
1000006615.jpg
 
TFE30 - 33 år - B2 - PPx - EL 31.05 - IKM 13.06

Vi prøver egentlig ikke ennå, siden vi prøver å selge huset vårt OG jeg prøver å bytte jobb, men vi bruker ikke prevensjon, så ting kan jo skje. Tok en EL-test i dag som var ganske mørk, men ikke helt positiv ennå, så enten kommer EL veldig snart eller så har den nettopp vært :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_4705.jpeg
    IMG_4705.jpeg
    91,1 KB · Visninger: 36
Back
Topp