❤️IKM uke 24❤️

Noen andre som får endret pH/lukt der nede etter mange dager med aksjelegging? Hvor lenge pleier dere å holde «svømmerne» inne :hilarious:?
Jeg hadde i tillegg en svømmetur på CD 12, med mange hopp ut i vannet, som resulterte i masse vann oppi fiffi:woot: kjentes nesten ut som jeg hadde fått BV, men det roet seg med en dag «fri» fra sengekosen.. IMG_7869.jpeg
 
Noen andre som får endret pH/lukt der nede etter mange dager med aksjelegging? Hvor lenge pleier dere å holde «svømmerne» inne :hilarious:?
Jeg hadde i tillegg en svømmetur på CD 12, med mange hopp ut i vannet, som resulterte i masse vann oppi fiffi:woot: kjentes nesten ut som jeg hadde fått BV, men det roet seg med en dag «fri» fra sengekosen..Vis vedlegget 436463
Ja, jeg merker også små BV tendenser etter hver periode med hyppig aksjelegging, men bruker litt melkesyrebakterie-gel etter hver BV, og så retter det seg opp igjen. Har nok litt sensitiv PH der nede :whacky011
 
Vet dere om det er garantert å få eggløsning når man setter ovitrelle? Stresser litt over om egget faktisk slipper, har liksom litt vage eggløsningssymtomer nå. I tillegg til veldig lav livmorhals i går kveld, er ikke det litt unormalt nå?
 
Har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle det til pappaen enda? Min baby-daddy har ingen fra før, mens jeg har to. Siden vi begge begynner å «komme opp i åra», er dette muligens hans eneste barn (hvis det blir noe barn). Jeg har derfor tenkt litt på hvordan jeg skal fortelle han at han skal bli far og prøver å gjøre litt ut av det :DProblemet er bare at det kun er oss to som vet at vi prøver. Så jeg har ingen jeg kan dele entusiasmen min med- kan jo tross alt ikke fortelle han:rolleyes: Så da må jeg høre hva dere syns :) Jeg tenkte min baby-daddy skal få vite det ved at han får en «daddy-to-be survival kit». Kan inneholde litt forskjellig med lapper som forklarer hvordan det skal brukes som overlevelse. Feks melkehjerter hvor det står «To remind you that WE love you», kaffe «for etter en lang natt med gråting fra både babyen og meg, kommer du til å trenge denne», pappa-kaffekopp osv. Men kanskje det er bare jeg som syns dette er en god ide?

Noen som har tenkt på dette og har noen gode ideer? Eller er det bare jeg som (som vanlig) er aaaaalt for tidlig ute?
Jeg regner med jeg forteller det på samme måte som de to gangene jeg har vært gravid. Jeg tar jo graviditets tester alene men lager som regel mye lyd når jeg ser at den er positiv så han skjønner at den er positiv før jeg forteller det. Eller så kommer jeg ut fra badet og han ser det på meg med engang :hilarious:Før jeg ble gravid første gangen hadde jeg de store planene om å kjøpe noe hyggelig som en body/bamse og et kort, eller legge boller i ovnen uten å si noe før vi skulle laget middag, men det ble aldri noe av :joyful: men samboeren min fortalte etter første graviditeten at han ville vite det med engang så vi kunne dele på glede med engang :Heartred

Jeg syns ideene dine høres veldig koselig og hyggelig ut! Jeg syns ikke det er rart du tenker på dette tidlig, det tror jeg er vanlig :happy:
 
Da er jeg i DPO land, hurra :joyful: jeg er noget irritert på meg selv som sovnet fryktelig tidlig i går pga jeg var helt utslitt. Så det ble ingen aksjelegging i går. Men vi har fått inn aksjer dagen før og annenhver dag før det så håper det holder :angelic: pleier dere å legge inn aksjer i dpo land?
 
Da er jeg i DPO land, hurra :joyful: jeg er noget irritert på meg selv som sovnet fryktelig tidlig i går pga jeg var helt utslitt. Så det ble ingen aksjelegging i går. Men vi har fått inn aksjer dagen før og annenhver dag før det så håper det holder :angelic: pleier dere å legge inn aksjer i dpo land?
Denne pp la vi inn aksjer annhver dag i dagene før eggløsning og kvelden før eggløsning:Djeg gjorde som deg og sovnet meget tidlig akkuratt den dagen jeg hadde eggløsning, men var hos gynekolog forrige uke og hun sa det holdt med annenhver dag:Dså da får jeg stole på hun:rolleyes:
 
Babybobla - 31 - B2 - PP4 - EL 4/6 -IKM 16/6

Dette er første gang jeg tester etter EL, men da vil jeg nok ha litt bedre kontroll på nøyaktig når den er, så vi får håpe den sitter denne syklusen :smiley-angelic001
 
Tror kanskje jeg hører til på denne gruppa :happy: Førsteprøvebaby - 38 - B1- PP6 - EL 26/5 - IKM ca 9/6. Eller så er det uken før gruppe 23 Hmhm:laughing002
Hei! 9. juni er vel egentlig uke 23 ja, men du må gjerne henge her med oss uansett :) Har ført deg opp på listen :) Spennende dager fremover!
 
Jeg fikk positiv eggløsningstest på onsdag, så da er jeg vel 1DPO (?), hvis jeg regner riktig. Har gått på p-piller i mange år så har ikke rukket å bli helt kjent med syklus og syklus lengde. Jeg fikk kun en positiv eggløsningstest, så håper virkelig at det stemmer. Kjenner at de neste 14 dagene kommer til å gå sakte! Masse lykke til til alle! :)
 
Jeg fikk positiv eggløsningstest på onsdag, så da er jeg vel 1DPO (?), hvis jeg regner riktig. Har gått på p-piller i mange år så har ikke rukket å bli helt kjent med syklus og syklus lengde. Jeg fikk kun en positiv eggløsningstest, så håper virkelig at det stemmer. Kjenner at de neste 14 dagene kommer til å gå sakte! Masse lykke til til alle! :)
Testen var positiv klokken 11:30 på onsdag, vet ikke om det har noe å si. Den var negativ igjen klokken 16:)
 
Jeg fikk positiv eggløsningstest på onsdag, så da er jeg vel 1DPO (?), hvis jeg regner riktig. Har gått på p-piller i mange år så har ikke rukket å bli helt kjent med syklus og syklus lengde. Jeg fikk kun en positiv eggløsningstest, så håper virkelig at det stemmer. Kjenner at de neste 14 dagene kommer til å gå sakte! Masse lykke til til alle! :)
Du er 1 dpo idag da ja :happy: jeg fikk positiv test på tirsdag så jeg er på 2 dpo idag :joyful:
 
3 DPO i dag. Jeg pleier å synes ventetiden begynner å bli fæl fra 5-6 DPO :hilarious: Må prøve å holde meg opptatt for å tenke på noe annet i dagene fremover :wacky:
Jeg føler med deg! Skal heldigvis på to nattevakter fra i dag, så da går tiden forhåpentligvis litt fortere.
Har egentlig bestemt meg for å ikke teste før IKM, men når Ovitrelle var ute av kroppen etter 8 dager sist frister det så vanvittig å begynne fra tirsdag eller onsdag neste uke.
 
Back
Topp