Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er god om du klarer å vente!7 dpo i dag og testrangen har meldt sin ankomst men har egentlig bestemt meg for å vente til ikm med å teste, så får vi bare se om jeg klarer
Skal du teste fra 8 dpo? jeg er selv 5 dpo idag, og foreløpig er jeg tålmodig som er uvanlig for meg usikker om jeg skal begynne fra 7dpo eller 8dpo...6 dpo i dag .. dagene går så himla sakte 2 dager til, så bryter galskapen løs
Skal du teste fra 8 dpo? jeg er selv 5 dpo idag, og foreløpig er jeg tålmodig som er uvanlig for meg usikker om jeg skal begynne fra 7dpo eller 8dpo...
Haha, ingen tvil der nei! Happy humping!Nå var det visst ikke noe tvil
Imponert om du klarer det! Haha7 dpo i dag og testrangen har meldt sin ankomst men har egentlig bestemt meg for å vente til ikm med å teste, så får vi bare se om jeg klarer
Kan man se om man er gravid etter 9-10 dpo eller er det for tidlig?De testene roper hver gang jeg er på badet, bør helst vente til 9-10 dpo iflg min egen kropp og tidligere erfaringer. Men hallo.. null selvkontroll her på testefronten
Kan man se om man er gravid etter 9-10 dpo eller er det for tidlig?
Det er heldigvis for tidlig for de aller aller fleste Nytt håp i morgenJeg sprakk i dag, og testet selvfølgelig negativt på 7 dpo
Hvor mange dager er det siden du satt den?Rart hvor stas det er, selvom det et ovitrelle som gjør de positive
6 dager siden!Hvor mange dager er det siden du satt den?
Spennende dager i vente Har du hatt innsett eller prøver selv..?6 dager siden!