❤️IKM uke 24❤️

Nå var det visst ikke noe tvil :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_8209.jpeg
    IMG_8209.jpeg
    990,9 KB · Visninger: 58
Ifølge monitor har jeg hatt eggløsning på lørdag og søndag. Skal da egentlig være 1dpo idag. Selvom monitor har vist maksimal, ber den fortsatt om tester. Den var høy idag også! Jeg var hos gynekolog idag for å ta celleprøve pga celleforandringer, og vet dere hva: eggløsning har ikkje skjedd enda! Monitor har vist feil? Hun så et stort egg(folikkel?) som var klar til å slippe snart. Og anbefalte oss samleie idag og i overimorgen… argh. Blir stresset av hele greiene her haha:dance008:confused004
 
6 dpo i dag .. dagene går så himla sakte :chicken: 2 dager til, så bryter galskapen løs
Skal du teste fra 8 dpo? :happy: jeg er selv 5 dpo idag, og foreløpig er jeg tålmodig som er uvanlig for meg :hilarious: usikker om jeg skal begynne fra 7dpo eller 8dpo...
 
Skal du teste fra 8 dpo? :happy: jeg er selv 5 dpo idag, og foreløpig er jeg tålmodig som er uvanlig for meg :hilarious: usikker om jeg skal begynne fra 7dpo eller 8dpo...

De testene roper hver gang jeg er på badet, bør helst vente til 9-10 dpo iflg min egen kropp og tidligere erfaringer. Men hallo.. null selvkontroll her på testefronten :whacky011
 
Murrer godt i dag, og testen ble positiv i dag også. Pleier å ha to dager med relativt sterke streker. Kjenner murringen mest på venstre side, som er positivt siden det er venstre livmor jeg har fått begge jentene i (har to livmorer). Nå begynner snart de lange dagene før testingen kan begynne…
 

Vedlegg

  • IMG_9355.jpeg
    IMG_9355.jpeg
    125,5 KB · Visninger: 21
Back
Topp