❤️IKM uke 24❤️

For tidlig ennå, men blir veldig spennende å se om det øker på om noen dager :chicken:
(Brukte ca 9 dager å bli kvitt all ovitrelle fra kroppen, forresten)
Åh okei, får håpe den øker snart :Heartred nesten litt kjipt, fikk positiv 8dpo sist, det går jo ikke når ovitrelle gir falsk positiv:rolleyes:

Åh okei, får håpe den øker snart :Heartred nesten litt kjipt, fikk positiv 8dpo sist, det går jo ikke når ovitrelle gir falsk positiv:rolleyes:
Tester du hver dag fremover så ser du jo når det synker :Heartred Kan jo være den er ute av kroppen noe tidligere, men i pakningsvedlegget står det at den kan gi utslag i inntil 10 dager etter.

Tester du hver dag fremover så ser du jo når det synker :Heartred Kan jo være den er ute av kroppen noe tidligere, men i pakningsvedlegget står det at den kan gi utslag i inntil 10 dager etter.
Ja jeg så det :( Får håpe den stiger etter den synker:nailbiting: hvilken dpo er du nå?

3 dpo dag 2 på progesteronstøtte. Hodevondt, svett og sååå trøtt. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Zzzz

Er det noen som kjenner på noen spennende symptomer enda? :dummy:
Ingen ting her enda, 7 dpo i dag
Jeg er 7 dpo idag, jeg har foreløpig ikke tatt noen tester men jeg tror jeg ryker på en senere i dag :hilarious: Jeg har vært litt løs i magen og oppblåst. Jeg har bursdag i morgen så har vært litt gøy å få en positiv test i bursdagsgave :shy:Tidligst jeg har fått positiv er 8dpo.

Ja jeg så det :( Får håpe den stiger etter den synker:nailbiting: hvilken dpo er du nå?
7/8 dpo :happy7 .. har desverre en del tester.. så testetrangen er der ved hvert dobesøk :hilarious: (er hjemme med mini som begynner i bhg til høsten)

IMG_6944.jpeg

Fikk mannen til å ta bilde.
6 og 7 dpo er det klart en linje til der, men det er Ovitrelle. Syns ikke selv jeg ser noe 8dpo, men lurer på om det er evaporasjonslinjen som synes 9 og 10dpo?

Vis vedlegget 436932

Fikk mannen til å ta bilde.
6 og 7 dpo er det klart en linje til der, men det er Ovitrelle. Syns ikke selv jeg ser noe 8dpo, men lurer på om det er evaporasjonslinjen som synes 9 og 10dpo?
Jeg syns jeg ser strek på 10 dpo, mulig 9 dpo også. Men jeg kjenner ikke til Ovitrelle, så jeg vet ikke hvordan det fungerer :shy:

Jeg syns jeg ser strek på 10 dpo, mulig 9 dpo også. Men jeg kjenner ikke til Ovitrelle, så jeg vet ikke hvordan det fungerer :shy:
Veldig spennende!! Synes den har økt på 10 dpo
Man skal vel egentlig ikke teste før to uker etter Ovitrelle er satt, fordi det gir falsk positiv, men nå er det jo 12 dager :hilarious:

Er så usikker på om den er rosa eller ikke, og er ganske forberedt på at det bare er evapotranspirasjonslinjen som synes.
Skal ta ny når jeg kommer hjem!

7/8 dpo :happy7 .. har desverre en del tester.. så testetrangen er der ved hvert dobesøk :hilarious: (er hjemme med mini som begynner i bhg til høsten)
Haha jeg er lik. Fortsatt tidlig heldigvis :Heartred

Jeg følte at jeg bare måtte ta en test etter jobb i dag. Jeg har hatt to opplevelser med at luktesansen har vært rar i dag. Jeg tar den, og så plutselig så ser jeg "noe" i løpet av noen minutter. Ikke så jeg fikk det med på bildet, men den var ikke så klart negativ son den i morges..

1000006643.jpg

Jeg følte at jeg bare måtte ta en test etter jobb i dag. Jeg har hatt to opplevelser med at luktesansen har vært rar i dag. Jeg tar den, og så plutselig så ser jeg "noe" i løpet av noen minutter. Ikke så jeg fikk det med på bildet, men den var ikke så klart negativ son den i morges..

Vis vedlegget 436944
Høres ut som samme opplevelse jeg og mannen hadde i morges. Noe var der, men så ble det borte igjen. Krysser for deg ☺️

Back
Topp