❤️IKM uke 24❤️

Her er testen min fra i formiddag. Jeg er 7 dpo og som forventet blenda test. Heldigvis fortsatt tidlig. Men nå har jeg sprukket og kommer nok til å teste I kveld også... :hilarious:
20240605_153648.jpg

Tenker jeg gir opp håpet for denne pp. 9 dpo i dag og unna meg en liten cb-test. Den kom selvfølgelig ut negativ. Så da regner jeg med at min IKM er en KM denne perioden.
Men vi prøver igjen!

Masse lykke til, alle sammen :)
9 dpo er tidlig :Heartred

I gang med den andre ananasen i dpo-dagene :laughing002 Har noen andre også testa det?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,9 MB · Visninger: 63
Disse dagene i dpo-land går så fryktelig tregt.. 4 dpo idag. Begynner nok å teste 9 dpo tenker jeg :happy: Er litt delt, termin i slutten av februar er veldig trøblete både mtp bhg-plass og studiene mine :wacky: Men skulle jeg være så heldig, så ordner det seg alltids på et vis :Heartred

For tidlig å gi opp? Var så sikker, men når til og med CBD var negativ…
Ja, jeg syns det er litt tidlig. Jeg pleier selv å slutte å teste på 11 dpo, da venter jeg som regel på mensen. Med 2022 barnet mitt testet jeg positiv først dagen etter ikm :joyful:

Ja, jeg syns det er litt tidlig. Jeg pleier selv å slutte å teste på 11 dpo, da venter jeg som regel på mensen. Med 2022 barnet mitt testet jeg positiv først dagen etter ikm :joyful:
Da blir det vel en test eller to til, kjenner jeg meg selv rett:p Jeg vet ikke hvilken dpo jeg var med første. Med andre testa jeg kun på ikm. Men trodde testene faktisk var sensitive nok til å plukke det opp. Er selvfølgelig mulig det ikke er mye å plukke opp enda da:rolleyes:

Da blir det vel en test eller to til, kjenner jeg meg selv rett:p Jeg vet ikke hvilken dpo jeg var med første. Med andre testa jeg kun på ikm. Men trodde testene faktisk var sensitive nok til å plukke det opp. Er selvfølgelig mulig det ikke er mye å plukke opp enda da:rolleyes:
Sniker. Testene er sensitive ja, men husk at et befruktet egg kan feste seg alt fra dpo 6 til 12 og det tar 1-2 dager før det er nok hcg til at disse testene kan fange opp hormonet. Jeg fikk svak strek allerede 9dpo mens min søster fikk ikke strek før dpo15 :D det er derfor man ikke bør "gi opp" ved tidlig negative tester.

Her er testen jeg tok i går kveld, 7dpo. Blenda :facepalm: jeg har ikke tatt test idag enda, men blir nok senere idag
20240606_000406.jpg

Back
Topp