Krysser fingrene for deg også. Jeg tror jeg må ta en test til i kveld, valgte bevisst å ikke drikke så mye vann til middagenHøres ut som samme opplevelse jeg og mannen hadde i morges. Noe var der, men så ble det borte igjen. Krysser for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg også. Jeg tror jeg må ta en test til i kveld, valgte bevisst å ikke drikke så mye vann til middagenHøres ut som samme opplevelse jeg og mannen hadde i morges. Noe var der, men så ble det borte igjen. Krysser for deg
Synes denne er litt for sterk til å være skygge ass!
Tror dette er strek
Der ser jeg noe
9 dpo er tidligTenker jeg gir opp håpet for denne pp. 9 dpo i dag og unna meg en liten cb-test. Den kom selvfølgelig ut negativ. Så da regner jeg med at min IKM er en KM denne perioden.
Men vi prøver igjen!
Masse lykke til, alle sammen
For tidlig å gi opp? Var så sikker, men når til og med CBD var negativ…9 dpo er tidlig
Ja, jeg syns det er litt tidlig. Jeg pleier selv å slutte å teste på 11 dpo, da venter jeg som regel på mensen. Med 2022 barnet mitt testet jeg positiv først dagen etter ikmFor tidlig å gi opp? Var så sikker, men når til og med CBD var negativ…
Da blir det vel en test eller to til, kjenner jeg meg selv rett Jeg vet ikke hvilken dpo jeg var med første. Med andre testa jeg kun på ikm. Men trodde testene faktisk var sensitive nok til å plukke det opp. Er selvfølgelig mulig det ikke er mye å plukke opp enda daJa, jeg syns det er litt tidlig. Jeg pleier selv å slutte å teste på 11 dpo, da venter jeg som regel på mensen. Med 2022 barnet mitt testet jeg positiv først dagen etter ikm
Sniker. Testene er sensitive ja, men husk at et befruktet egg kan feste seg alt fra dpo 6 til 12 og det tar 1-2 dager før det er nok hcg til at disse testene kan fange opp hormonet. Jeg fikk svak strek allerede 9dpo mens min søster fikk ikke strek før dpo15 det er derfor man ikke bør "gi opp" ved tidlig negative tester.Da blir det vel en test eller to til, kjenner jeg meg selv rett Jeg vet ikke hvilken dpo jeg var med første. Med andre testa jeg kun på ikm. Men trodde testene faktisk var sensitive nok til å plukke det opp. Er selvfølgelig mulig det ikke er mye å plukke opp enda da
Sniiiker; jeg seeer9 DPO og fikk tatt en test på litt utvannet urin. Synes jeg skimter noe i virkeligheten men synes ikke på bildet. Tar en ny test i kveld❤ Vis vedlegget 437013
Åå, så spennendeSniiiker; jeg seeer