❤️IKM uke 24❤️

Jeg tenker det er lurt å vente til man får litt sterkere strek på strimler. Har selv ikke testet digitalt før jeg har relativt sterk strek på strimmel så vet ikke om man kan få det mye før. Men de koster også litt da, så vil ikke kaste for mye penger bort på de. Det har gått nok penger til tester for å si det slik :hilarious:
 
Hva tenker dere om denne? Vet ikke om jeg ser en strek eller om det bare er det lille «hakket» i testen :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_9281.jpeg
    IMG_9281.jpeg
    965,3 KB · Visninger: 106
  • IMG_9280.jpeg
    IMG_9280.jpeg
    832,1 KB · Visninger: 106
  • IMG_9279.jpeg
    IMG_9279.jpeg
    583,1 KB · Visninger: 108
Jeg tenker det er lurt å vente til man får litt sterkere strek på strimler. Har selv ikke testet digitalt før jeg har relativt sterk strek på strimmel så vet ikke om man kan få det mye før. Men de koster også litt da, så vil ikke kaste for mye penger bort på de. Det har gått nok penger til tester for å si det slik :hilarious:
Jeg testet med digital i dag og den var negativ, skal få mensen på Mandag. Men har en del mensen murringer, pleier å spotte litt før mensen etter jeg sluttet på p piller for 6 måneder siden. Aldri spottet før. Men virker sånn om jeg får mensen murringer og litt blod med utflod. Så da har det nok ikke gått denne gangen heller. Litt deprimerende hver prøve runde som ikke går merker jeg :rolleyes:
 
Jeg skjønner ingenting. Jeg tok en til test i går ettermiddag som viste en litt tydeligere strek. Da ble jeg ganske optimistisk på at dette kunne være starten på noe. I morges var testen helt blank :banghead: Legger ved bilde; den øverste fra igår og den nederste fra i dag. Så da går det ikke veien denne gangen heller.Screenshot_20240607_091032_Premom.jpg
 
Jeg skjønner ingenting. Jeg tok en til test i går ettermiddag som viste en litt tydeligere strek. Da ble jeg ganske optimistisk på at dette kunne være starten på noe. I morges var testen helt blank :banghead: Legger ved bilde; den øverste fra igår og den nederste fra i dag. Så da går det ikke veien denne gangen heller.Vis vedlegget 437073
Den nederste er ikke helt blank! Ser strek der også, ja den er litt svakere men testene har ulike type mengder fargestoff. Hadde du tatt den nederste der i går kunne den vært svakere i går også. HCG dobler seg hver 2 dag så ville absolutt ikke gitt opp! ❤️
 
Den nederste er ikke helt blank! Ser strek der også, ja den er litt svakere men testene har ulike type mengder fargestoff. Hadde du tatt den nederste der i går kunne den vært svakere i går også. HCG dobler seg hver 2 dag så ville absolutt ikke gitt opp! ❤️
Sant det. Takk for oppløftende ord ❤️ Håpet er nok ikke helt ute ennå. Kommer hvertfall til å fortsette å teste frem til ikm :smiley-angelic001
 
Sniker. Testene er sensitive ja, men husk at et befruktet egg kan feste seg alt fra dpo 6 til 12 og det tar 1-2 dager før det er nok hcg til at disse testene kan fange opp hormonet. Jeg fikk svak strek allerede 9dpo mens min søster fikk ikke strek før dpo15 :D det er derfor man ikke bør "gi opp" ved tidlig negative tester.
Prøvde igjen nå, testene er mer negative enn Tussi i Ole Brumm fortsatt… Så da blir det ny pp her. Hadde ikke forventa all verden denne gangen, har akkurat slutta på pillene. Men syns jeg hadde så mye symptomer :rolleyes: Når søstern skulle ha nr 3, sa de på sykehuset at tredjemann kan være en luring. Min er nå så lur at den har lurt med allerede før den er laget:p Kan bli interessant å oppdra denne:joyful:
 
Begynt å få blodtrykksfall igjen. Kan det være et tegn på at noe er på gang? Blodtrykksfall, trøtt og økt utflod. Er ca. 5/6 dpo
 
Hva tenker dere om denne? Vet ikke om jeg ser en strek eller om det bare er det lille «hakket» i testen :rolleyes:
Vanskelig å si. Blir ekstra vanskelig å se med det lille hakket.. Jeg ville tatt en ny ;)
 
S-40625929- 34 år- 3 barn- 1pp- EL30/5!?- IKM 14/6

Er veldig spent nå kjenner jeg har endel symptomer. Negativ test i dag.
Småkvalm av og på, kviser, litt hard i magen, humørsvingninger og i dag også stikking og strekk venstre side av lysken.
 
Last edited:
Back
Topp