Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere!! Skal jeg sette deg på gravid?Nå viste testen positivt (9dpo) Føler dette er for godt til å være sant!
Har du noen symptomer?Da er du omtrent like mange dpo som jeg er. Jeg tok en tidligtest i dag (negativ), men det er nok for tidlig uansett. Er visst noen som får positiv 8 dpo. Jeg bruker denne siden for å få en pekepinn på hvor sannsynlig det er med positiv test:
Pregnancy test statistics - Countdown to pregnancy
www.countdowntopregnancy.com
Ja er ikke pga streken jeg fikk at jeg sier batchen er dårlig, men har lest i en tråd her inne at mange opplevde svake og ujevne streker, og falske negative på nettopp denne batchen, så blir litt skeptisk de 6 jeg brukte tidligere fikk mye skryt, men de var det ikke flere igjen av på kiwi eller meny, så får heller ta en clearblue om et par dagerJeg skjønner ikke helt hva som gjør at du tenker det er en dårlig batch. Streken «skal» bli svakere for hver dag som går når Ovitrelle går ut, og forhåpentligvis blir den sterkere igjen i løpet av de neste to-tre dagene
Ikke noen spesielle symptomer enda. Kanskje litt ekstra trøtt på morningen de siste dagene, men kan også hende det er pga andre ting Hva med deg?Har du noen symptomer?
Åå takk for svar, gøy å sammenligne med testene dine! Håper jeg får en ordentlig positiv snart*Sniker*
Hos noen sitter ovitrelle lenger enn 10 dager. Kunne selv se svak strek 12 dpo, som da var 14 dager etter satt sprøyte, de første rundene med ovitrelle. Fortsett å teste ut, så vil du se når den blir svakere og når den evt stiger igjen legger ved bilde av mine tester da det klaffet for oss som vedlegg.
GratulererNå viste testen positivt (9dpo) Føler dette er for godt til å være sant!
Idag har jeg begynt å kjenne litt ubehag i brystene, blir lett kvalm og mye trøtt. Er egentlig ganske sikker på at det ble klaff nå, så fallhøyden er høy… men den følelsen slipper meg ikke helt. Hadde det ikke sånn her i forrige mnd rundt samme tid. Forrige mnd var jeg egentlig ganske sikker på at det ikke gikk.Ikke noen spesielle symptomer enda. Kanskje litt ekstra trøtt på morningen de siste dagene, men kan også hende det er pga andre ting Hva med deg?
Spennende! Når har du tenkt til å teste?Idag har jeg begynt å kjenne litt ubehag i brystene, blir lett kvalm og mye trøtt. Er egentlig ganske sikker på at det ble klaff nå, så fallhøyden er høy… men den følelsen slipper meg ikke helt. Hadde det ikke sånn her i forrige mnd rundt samme tid. Forrige mnd var jeg egentlig ganske sikker på at det ikke gikk.
Ser ut som du har IKM samme dag som meg. Jeg fikk også en negativ i dag, men er jo fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for at vi begge får positiv om noen dagerDenne ble tatt i morges. Ser blendahvit ut, men er vel fortsatt litt for tidlig for testing egentlig har begynt å strekke veldig i venstre side av lysken. Litt øm liksom
Tror jeg venter litt! Hadde kjemisk forrige måned, så er veldig redd for at det skal skje igjen !Gratulere!! Skal jeg sette deg på gravid?
Jeg fikk også negativ i dag, og har samme IKM som dere - krysser fingrene for ossSer ut som du har IKM samme dag som meg. Jeg fikk også en negativ i dag, men er jo fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for at vi begge får positiv om noen dager
Tvi tvi! Håper på positiv for ossSer ut som du har IKM samme dag som meg. Jeg fikk også en negativ i dag, men er jo fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for at vi begge får positiv om noen dager
Prøve å vente til torsdag tenkte jeg. Orker ikke falsk negativ så prøve å holde ut noen dager til.Spennende! Når har du tenkt til å teste?
ER DEN STERKERE? 11 dager siden ovitrelle (fortsatt på dårlig batch), men den ser litt sterkere ut eller??
JA! Enig Ser at den er sterkere! Gud så spennende satser på at det er babystrek!ER DEN STERKERE? 11 dager siden ovitrelle (fortsatt på dårlig batch), men den ser litt sterkere ut eller??