❤️IKM uke 24❤️

Nå viste testen positivt (9dpo):eek::happy: Føler dette er for godt til å være sant!
 

Vedlegg

  • IMG_0210.jpeg
    IMG_0210.jpeg
    670,5 KB · Visninger: 43
Der er så gøy å se at det renner inn med positive tester allerede :joyful: Krysser fingrene for oss alle!
 
Jeg skjønner ikke helt hva som gjør at du tenker det er en dårlig batch. Streken «skal» bli svakere for hver dag som går når Ovitrelle går ut, og forhåpentligvis blir den sterkere igjen i løpet av de neste to-tre dagene :smiley-angelic001 :Heartpink
Ja er ikke pga streken jeg fikk at jeg sier batchen er dårlig, men har lest i en tråd her inne at mange opplevde svake og ujevne streker, og falske negative på nettopp denne batchen, så blir litt skeptisk:rolleyes: de 6 jeg brukte tidligere fikk mye skryt, men de var det ikke flere igjen av på kiwi eller meny, så får heller ta en clearblue om et par dager:Heartred
 
*Sniker*
Hos noen sitter ovitrelle lenger enn 10 dager. Kunne selv se svak strek 12 dpo, som da var 14 dager etter satt sprøyte, de første rundene med ovitrelle. Fortsett å teste ut, så vil du se når den blir svakere og når den evt stiger igjen :Heartred legger ved bilde av mine tester da det klaffet for oss som vedlegg.
Åå takk for svar, gøy å sammenligne med testene dine! Håper jeg får en ordentlig positiv snart:Heartred
 
Denne ble tatt i morges. Ser blendahvit ut, men er vel fortsatt litt for tidlig for testing egentlig har begynt å strekke veldig i venstre side av lysken. Litt øm liksom
 

Vedlegg

  • IMG_8743.jpeg
    IMG_8743.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 54
Ikke noen spesielle symptomer enda. Kanskje litt ekstra trøtt på morningen de siste dagene, men kan også hende det er pga andre ting ;) Hva med deg?
Idag har jeg begynt å kjenne litt ubehag i brystene, blir lett kvalm og mye trøtt. Er egentlig ganske sikker på at det ble klaff nå, så fallhøyden er høy… men den følelsen slipper meg ikke helt. Hadde det ikke sånn her i forrige mnd rundt samme tid. Forrige mnd var jeg egentlig ganske sikker på at det ikke gikk.
 
Idag har jeg begynt å kjenne litt ubehag i brystene, blir lett kvalm og mye trøtt. Er egentlig ganske sikker på at det ble klaff nå, så fallhøyden er høy… men den følelsen slipper meg ikke helt. Hadde det ikke sånn her i forrige mnd rundt samme tid. Forrige mnd var jeg egentlig ganske sikker på at det ikke gikk.
Spennende! Når har du tenkt til å teste?
 
Denne ble tatt i morges. Ser blendahvit ut, men er vel fortsatt litt for tidlig for testing egentlig har begynt å strekke veldig i venstre side av lysken. Litt øm liksom
Ser ut som du har IKM samme dag som meg. Jeg fikk også en negativ i dag, men er jo fortsatt veldig tidlig! Krysser fingrene for at vi begge får positiv om noen dager :)
 
Litt spent på å begynne å teste, tenker jeg starter på mandag, da er jeg 9 dpo. Har egentlig ikke noe følelse på at jeg er gravid :dontknow Er ganske så forkjøla og undrer på om det har negativ effekt på implantasjonen :rolleyes: Ellers er jeg oppblåst, tidvis småuggen og føler brystene er mer fyldige, men tenker det er for tidlig med alle disse symptomene. Når jeg før har tatt test med mistanke om graviditet pga symptomer har de alltid vært negative. Så vidt jeg husker hadde jeg særdeles lite symptomer i starten i mine to foregående graviditeter :angelic:
 
ER DEN STERKERE? 11 dager siden ovitrelle (fortsatt på dårlig batch), men den ser litt sterkere ut eller?? :Heartred

Er det strek, er det håp! Ser den lett og synes den ser sterkere ut enn i går :Heartred hvilken batch er dårlig forresten? Har fått varierende styrke på mine tatt på samme urin
 
Back
Topp