Wow!! Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow!! Grattis!
Wow!! Grattis!
Skimter noe her!9 dpo i dag. Tok en early babyplan-test. Krysser fingrene for at det blir positiv test etter hvert!
Gratulerer!! Vil du settes på gravid?
Ser absolutt noe her! Blir spennende å se utviklingen9 dpo i dag. Tok en early babyplan-test. Krysser fingrene for at det blir positiv test etter hvert!
Gratulerer!! Vil du settes på gravid?
Gratulerer så mye, så stas!!!
Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at dette går veien <3 Vil du settes på gravid?Disse er fra i dag tidlig jeg er glad men jeg merker reaksjonen min er litt dempet pga forrige svangerskap endte i svangerskapsavbrudd pga alvorlige avvik.. men jeg håper dette går veien
Vis vedlegget 437174
Jeg kan settes på gravidGratulerer så mye! Krysser fingrene for at dette går veien <3 Vil du settes på gravid?
*Sniker*Søren.. men er det gitt at HCGen forsvinner innen 10 dager etter sprøyta er satt? Er jo 8 dager siden nå, og streken er jo ikke så svak
Jeg ser på denne9 dpo i dag. Tok en early babyplan-test. Krysser fingrene for at det blir positiv test etter hvert!
Jeg skjønner ikke helt hva som gjør at du tenker det er en dårlig batch. Streken «skal» bli svakere for hver dag som går når Ovitrelle går ut, og forhåpentligvis blir den sterkere igjen i løpet av de neste to-tre dagene9dpo og 10 dager siden ovitrelle. Men begynte på en dårlig batchkode i dag med ujevn/svak farge. De 6 andre var fra en bra batch skal prøve å finne den gamle batchen i dag, for streken er jo så svak nå at jeg vil tro det er ovitrelle om det ikke er fordi batchen er dårlig bare
Da er du omtrent like mange dpo som jeg er. Jeg tok en tidligtest i dag (negativ), men det er nok for tidlig uansett. Er visst noen som får positiv 8 dpo. Jeg bruker denne siden for å få en pekepinn på hvor sannsynlig det er med positiv test:Når er det vits for meg å begynne å teste? Fikk positiv eggløsningstest på morgen urin 1 juni.
Idag har jeg hatt ømme bryster, sliten, kvalme. Er nesten skrå sikker på at jeg er gravid… prøver på barn nr 2 så føles ut som kroppen vet hva som er på gang igjen…