❤️IKM uke 24❤️

9 dpo i dag. Tok en early babyplan-test. Krysser fingrene for at det blir positiv test etter hvert!
 

Vedlegg

  • IMG_0207.jpeg
    IMG_0207.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 107
  • IMG_0199.jpeg
    IMG_0199.jpeg
    308,1 KB · Visninger: 102
  • IMG_0202.jpeg
    IMG_0202.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 108
Tenker å teste i morgen, da er jeg ca 8/9 dpo. Spennende at mange har begynt testingen nå!
 
9dpo og 10 dager siden ovitrelle. Men begynte på en dårlig batchkode i dag med ujevn/svak farge. De 6 andre var fra en bra batch:( skal prøve å finne den gamle batchen i dag, for streken er jo så svak nå at jeg vil tro det er ovitrelle om det ikke er fordi batchen er dårlig bare
 

Vedlegg

  • IMG_5415.jpeg
    IMG_5415.jpeg
    234 KB · Visninger: 81
Disse er fra i dag tidlig :nailbiting: jeg er glad men jeg merker reaksjonen min er litt dempet pga forrige svangerskap endte i svangerskapsavbrudd pga alvorlige avvik.. men jeg håper dette går veien :Heartred
Vis vedlegget 437174
Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at dette går veien <3 Vil du settes på gravid? :)
 
Tok en test nå likevel, og den var så klart negativ. Var test med sensitivitet på 5, så er ganske skuffa nå. Føler jeg mister håpet med en gang jeg får en negativ test, selv om jeg vet det er veldig tidlig..
 
Ligger med varmepose på magen og håper på at noe fester seg. Har jo ørten sympromer, men det er det progesteronstøtten som står for :bag:
Så henger meg noe ikke opp i det.
Men kjenner testetrangen klø, selvom det er null vits!! 6 dpo
 
Søren.. men er det gitt at HCGen forsvinner innen 10 dager etter sprøyta er satt? Er jo 8 dager siden nå, og streken er jo ikke så svak
*Sniker*
Hos noen sitter ovitrelle lenger enn 10 dager. Kunne selv se svak strek 12 dpo, som da var 14 dager etter satt sprøyte, de første rundene med ovitrelle. Fortsett å teste ut, så vil du se når den blir svakere og når den evt stiger igjen :Heartred legger ved bilde av mine tester da det klaffet for oss som vedlegg.
 

Vedlegg

  • IMG_6549.jpeg
    IMG_6549.jpeg
    892,6 KB · Visninger: 65
9dpo og 10 dager siden ovitrelle. Men begynte på en dårlig batchkode i dag med ujevn/svak farge. De 6 andre var fra en bra batch:( skal prøve å finne den gamle batchen i dag, for streken er jo så svak nå at jeg vil tro det er ovitrelle om det ikke er fordi batchen er dårlig bare
Jeg skjønner ikke helt hva som gjør at du tenker det er en dårlig batch. Streken «skal» bli svakere for hver dag som går når Ovitrelle går ut, og forhåpentligvis blir den sterkere igjen i løpet av de neste to-tre dagene :smiley-angelic001 :Heartpink
 
Når er det vits for meg å begynne å teste? Fikk positiv eggløsningstest på morgen urin 1 juni.
Idag har jeg hatt ømme bryster, sliten, kvalme. Er nesten skrå sikker på at jeg er gravid… prøver på barn nr 2 så føles ut som kroppen vet hva som er på gang igjen…
 
Når er det vits for meg å begynne å teste? Fikk positiv eggløsningstest på morgen urin 1 juni.
Idag har jeg hatt ømme bryster, sliten, kvalme. Er nesten skrå sikker på at jeg er gravid… prøver på barn nr 2 så føles ut som kroppen vet hva som er på gang igjen…
Da er du omtrent like mange dpo som jeg er. Jeg tok en tidligtest i dag (negativ), men det er nok for tidlig uansett. Er visst noen som får positiv 8 dpo. Jeg bruker denne siden for å få en pekepinn på hvor sannsynlig det er med positiv test:
 
Back
Topp