❤️IKM uke 24❤️

Rart hvor stas det er, selvom det et ovitrelle som gjør de positive :p
Enig!
Jeg skulle ikke teste før IKM, men tok en 6dpo som var «Ovitrelle-positiv», og nå tester jeg den «vekk», før den forhåpentligvis erstattes med en ekte strek :smiley-angelic001 ❤️ 9dpo i dag
 
Ja veldig :love017 prøver selv bare! Bruker du ovitrelle?

Nei, ikke nå. Brukte det under IVF forsøk for noen år siden. Vi prøver på hjemmelaget nå uten støttemedisiner i første omgang:chicken:
 
Enig!
Jeg skulle ikke teste før IKM, men tok en 6dpo som var «Ovitrelle-positiv», og nå tester jeg den «vekk», før den forhåpentligvis erstattes med en ekte strek :smiley-angelic001 ❤️ 9dpo i dag
Er det jeg også planlegger å gjøre:laughing002 er så testegal, så må kontrollere at streken faktisk forsvinner så jeg ikke går på en smell og tror jeg er gravid ned falsk positiv strek om noen dager. Er streken din borte nå på 9dpo?
 
Er det noen som kjenner på noen spennende symptomer enda? :dummy:
Ingen ting her enda, 7 dpo i dag
Er enten 8 eller 9dpo i dag og jeg har mensenmurringer og ømme pupper :rolleyes:men det har jeg alltid en uke før mensen så jeg ser dessverre på det som et dårlig tegn..jeg skulle egentlig vente med å teste men tror jeg ryker på en test i morgen:angel8
 
Jeg syntes dagen går alt for sakte, og kjenner jeg sliter med å vente til IKM med å teste. Hva er ulempene ved å teste tidlig?
 
Enig!

Ulempene jeg kan komme på er 1. dyrt 2. falsk negativ 3. man oppdager kjemiske graviditeter 4. skuffelse

Når har du IKM? :)
Okei, gode grunner det forsåvidt!
Jeg testet positiv 11 dpo og helt frem til to dager etter IKM i midten av mai. Det endte i kjemisk, så skuffelsen ble veldig stor. Jeg har IKM 13.06, så er usikker på om jeg skal ta en test på 10/11.06, eller om jeg burde la være for å ikke få falske forhåpninger igjen!
 
Er det noen som kjenner på noen spennende symptomer enda? :dummy:
Ingen ting her enda, 7 dpo i dag
Jeg er 9 dpo, har alltid litt ømme pupper før mensen og litt murringer. Men hatt vondt i blæren trykk følelse hele denne syklusen uten UVI testet hos legen. Men jeg har endometriose så det går ut over blæren også, pga hadde kikhull for 3 år siden så fant de det på blæren også. Uten p piller har man mye vondt igjen. Så tenker vel det er mer det en noe gravid tegn på gang. Men man kan jo håpe litt på at det skjer et mirakel snart ❤️
 
9 dpo i dag og ganske negativ test :jimlad: klarte ikke vente mer med å teste:rolleyes:
IMG_9276.jpeg
 
7 dager siden ovitrelle. Den holder seg ganske sterk? Er det en indikasjon på noe? :p
For tidlig ennå, men blir veldig spennende å se om det øker på om noen dager :chicken:
(Brukte ca 9 dager å bli kvitt all ovitrelle fra kroppen, forresten)
 
Back
Topp