Ja veldig prøver selv bare! Bruker du ovitrelle?Spennende dager i vente Har du hatt innsett eller prøver selv..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig prøver selv bare! Bruker du ovitrelle?Spennende dager i vente Har du hatt innsett eller prøver selv..?
Enig!Rart hvor stas det er, selvom det et ovitrelle som gjør de positive
Ja veldig prøver selv bare! Bruker du ovitrelle?
Skjønner! Så spennende, håper det klaffer fortNei, ikke nå. Brukte det under IVF forsøk for noen år siden. Vi prøver på hjemmelaget nå uten støttemedisiner i første omgang
Er det jeg også planlegger å gjøre er så testegal, så må kontrollere at streken faktisk forsvinner så jeg ikke går på en smell og tror jeg er gravid ned falsk positiv strek om noen dager. Er streken din borte nå på 9dpo?Enig!
Jeg skulle ikke teste før IKM, men tok en 6dpo som var «Ovitrelle-positiv», og nå tester jeg den «vekk», før den forhåpentligvis erstattes med en ekte strek 9dpo i dag
Er enten 8 eller 9dpo i dag og jeg har mensenmurringer og ømme pupper men det har jeg alltid en uke før mensen så jeg ser dessverre på det som et dårlig tegn..jeg skulle egentlig vente med å teste men tror jeg ryker på en test i morgenEr det noen som kjenner på noen spennende symptomer enda?
Ingen ting her enda, 7 dpo i dag
Enig!Jeg syntes dagen går alt for sakte, og kjenner jeg sliter med å vente til IKM med å teste. Hva er ulempene ved å teste tidlig?
Enig!
Ulempene jeg kan komme på er 1. dyrt 2. falsk negativ 3. man oppdager kjemiske graviditeter 4. skuffelse
Når har du IKM?
Okei, gode grunner det forsåvidt!Enig!
Ulempene jeg kan komme på er 1. dyrt 2. falsk negativ 3. man oppdager kjemiske graviditeter 4. skuffelse
Når har du IKM?
Jeg er 9 dpo, har alltid litt ømme pupper før mensen og litt murringer. Men hatt vondt i blæren trykk følelse hele denne syklusen uten UVI testet hos legen. Men jeg har endometriose så det går ut over blæren også, pga hadde kikhull for 3 år siden så fant de det på blæren også. Uten p piller har man mye vondt igjen. Så tenker vel det er mer det en noe gravid tegn på gang. Men man kan jo håpe litt på at det skjer et mirakel snartEr det noen som kjenner på noen spennende symptomer enda?
Ingen ting her enda, 7 dpo i dag
Spennende å være i gang med testing!9 dpo i dag og ganske negativ test klarte ikke vente mer med å testeVis vedlegget 436880
Spennende! Husk bilde neste gangTok ingen bilder, men både meg og mannen syns vi så en strek i morges 10dpo, men den ble borte igjen Så det var sikkert bare evaporasjonslinjen vi så.
For tidlig ennå, men blir veldig spennende å se om det øker på om noen dager7 dager siden ovitrelle. Den holder seg ganske sterk? Er det en indikasjon på noe?