Har dere tenkt på hvordan dere skal fortelle det til pappaen enda? Min baby-daddy har ingen fra før, mens jeg har to. Siden vi begge begynner å «komme opp i åra», er dette muligens hans eneste barn (hvis det blir noe barn). Jeg har derfor tenkt litt på hvordan jeg skal fortelle han at han skal bli far og prøver å gjøre litt ut av det
Problemet er bare at det kun er oss to som vet at vi prøver. Så jeg har ingen jeg kan dele entusiasmen min med- kan jo tross alt ikke fortelle han
Så da må jeg høre hva dere syns
Jeg tenkte min baby-daddy skal få vite det ved at han får en «daddy-to-be survival kit». Kan inneholde litt forskjellig med lapper som forklarer hvordan det skal brukes som overlevelse. Feks melkehjerter hvor det står «To remind you that WE love you», kaffe «for etter en lang natt med gråting fra både babyen og meg, kommer du til å trenge denne», pappa-kaffekopp osv. Men kanskje det er bare jeg som syns dette er en god ide?
Noen som har tenkt på dette og har noen gode ideer? Eller er det bare jeg som (som vanlig) er aaaaalt for tidlig ute?