❤️IKM uke 16❤️

Vil dere si denne er akkurat ikke positiv eller positiv?

I såfall blir det den tredje dagen med positiv test.
Når er evt DPO 1 da? I går?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Visninger: 38
De sier vel egget slepper 24-48 timer etter første positive test, så egget slapp kanskje i går, da er du 1 dpo i dag ❤️ Temper du?
Nei, vurderer å tempe men kan jeg bruke vanlig termometer til det? Og det må vel være til samme tidspunkt hver dag?

Aldri tempet før:hilarious:

Da går jeg ut i fra 1 dpo i dag

Nei, vurderer å tempe men kan jeg bruke vanlig termometer til det? Og det må vel være til samme tidspunkt hver dag?

Nei du bør ha en temp måler som viser to desimaler, jeg er veldig fornøyd med babyplan sin! Bruker den oralt hver morgen i 05:00 tiden. Jaa det bør være rundt samme tid hver dag, men viktigste er at du tar med en gang du våkner rundt den tiden hver dag, det er viktigere enn klokkeslettet har jeg funnet ut. For eksempel i dag våknet jeg 05:30, tok tempen og den var 36.14, tok ny 10 min etter bare for å se, da var den 36.58! :hilarious: Så det er helt sinnsykt stort forskjell

jeg annbefaler deg å tempe , løser mye .
Men trur ikke du er en dpo før egget har sluppet (altså trur ikke egget slippet før etter negativ test ) har aldrig gjort på meg . Og jeg har hatt positiv 3 dager før . Da var en dpo dagen etter første negative igjen .
Januar hadde jeg positiv test fra cd 10 . Da tempet jeg og egget slapp ikke før cd 16

For min del alle pp jeg har tempet, har en dpo vært et døgn etter første negative test igjen :) dette er fra pp i Jan

Vedlegg

• IMG_4061.png
    IMG_4061.png
    2,2 MB · Visninger: 34
jeg annbefaler deg å tempe , løser mye .
Men trur ikke du er en dpo før egget har sluppet (altså trur ikke egget slippet før etter negativ test ) har aldrig gjort på meg . Og jeg har hatt positiv 3 dager før . Da var en dpo dagen etter første negative igjen .
Januar hadde jeg positiv test fra cd 10 . Da tempet jeg og egget slapp ikke før cd 16

For min del alle pp jeg har tempet, har en dpo vært et døgn etter første negative test igjen :) dette er fra pp i Jan
Ser nå at det du sier faktisk stemmer for meg også! Negativ test 5 mars, egget slapp 6 mars❤️ Men hører overalt at man skal tell fra første positive test, men ja det stemmer jo ikke helt da :laughing021

Vil dere si denne er akkurat ikke positiv eller positiv?

I såfall blir det den tredje dagen med positiv test.
Når er evt DPO 1 da? I går?
Har du tatt noen flere graviditetstester? Det kan jo hende eggløsningstestene fortsatt er positive fordi de faktisk reagerer på hCG hvis du er gravid? :angelic:Det skjedde meg i februar. Tok graviditetstest fordi eggløsningstesten var positiv overraskende tidlig og lenge, og jammen var jeg gravid. Det endte dessverre ikke bra, men det betyr jo ikke at de ikke kan gå bra for deg, dersom du opplever det samme.

Til dere som temper: hvor raskt og hvor mye opplever dere at tempen går opp etter el?

Jeg har fortsatt supersvake el-tester.. :inpain:
Og har samtidig opplevd en litt høyere temp de siste dagene..

Til dere som temper: hvor raskt og hvor mye opplever dere at tempen går opp etter el?

Jeg har fortsatt supersvake el-tester.. :inpain:
Og har samtidig opplevd en litt høyere temp de siste dagene..
Der hvor det er en nedover pekende pil er eggløsning :) som du ser varierer den veldig , men eggløsning skjer på ca samme temp og stabiliserer seg rett før el :)

Vedlegg

• IMG_4068.jpeg
    IMG_4068.jpeg
    610,2 KB · Visninger: 31
Takk for svar! Ja, ser den går ganske raskt og mye opp.
Sånn ser ikke min kurve ut akkurat :happy090 Tror jeg må konkludere med at min el ikke har kommet ennå, til tross for ganske sterke streker på mandag.
IMG_4946.jpeg

Hvor mange ganger Ila dagen sjekker du med strimler ? Min er på 36.50 nå etter el .. ca 36.30 ved el

Kanskje du har missa ? Hatt en veldig kort topp?
Nå tester jeg 2-3 ganger om dagen, men jeg var på reise fra søndag kveld til mandag midt på dagen og fikk ikke testet den perioden. Så typisk om den var kort og akkurat da :hilarious:

Nå tester jeg 2-3 ganger om dagen, men jeg var på reise fra søndag kveld til mandag midt på dagen og fikk ikke testet den perioden. Så typisk om den var kort og akkurat da :hilarious:
Hmm, da hadde jeg vært litt usikker jeg å om jeg var deg :bag: Men jeg vil tru du får bedre svar i morgen , går den opp antar jeg el har vært, går den ned så har den ikke vært ,men forblir den lik så har jeg ikke noe svar
men om du hadde hatt topp natt til mandag , så passer det lixom litt med at el har vært for 3 dager siden :wacky: syns jeg da :dance008

Hmm, da hadde jeg vært litt usikker jeg å om jeg var deg :bag: Men jeg vil tru du får bedre svar i morgen , går den opp antar jeg el har vært, går den ned så har den ikke vært ,men forblir den lik så har jeg ikke noe svar
men om du hadde hatt topp natt til mandag , så passer det lixom litt med at el har vært for 3 dager siden :wacky: syns jeg da :dance008
Jeg har hatt en biiitteliten nedgang i temp, så heller mot at el ikke har vært jeg:wacky: Men fortsatt ingen utslag på el-test da.. :shifty: Får bare smøre meg med tålmodighet!

Back
Topp