Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver annen hver dag, men føler at jeg maser litt og det er jo ikke bra. Vil liksom egentlig at det skal gå av seg selv og bare være fint, men synes ikke det er så lett, særlig ikke på travle hverdager.jeg lurer på en ting, hvor ofte planlegges sengekos?
Vi har annahver dag, og kun en gang om dagen . Bortsettfra ved el. Da har vi dagen før el og el dagen .
Jeg hater dette sengekos presset føles som en jobb, og jeg vil bare gjøre det for å bli ferdig. Moroa er lixom litt borte
Det gjør den … iogmed du selv har fått Max, så kan du jo kjenne selvSynes det dere snakker om med livmortappen er interessant. Har egentlig aldri lagt merke til noe selv. Den skal jo være "lang og lukket" (og ofte baktil) når en ikke er i fødsel. Det er jo noe som sjekkes når en er redd for prematur fødsel. Så veldig myk og kort blir den vel ikke ved eggløsning?
Straks positiv el test her.
Men sjekk dette…
Har så mange tester så tok en g-test igjen for moro skyld.
Den er jammen lyserosa også
Så nå er jeg spent på om det blir noe her etterhvert
Babyplan er kjent for mye rart tydeligvis
Dette er gangen da den skal sitte!! Jeg heier ifra sidelinja@Irrgrønn Når jeg nå må inn i en ny pp, så var det hyggelig å se at du er trådstarter for IKM16. Unner deg veldig en spire!
Denne pp gir meg mulig termin 1.1.2025 (og det er jeg sikkert ikke alene om i denne gruppa?). Så det er jo litt gøy .
I løpet av pp passerer jeg min forrige termindato fra MAen i høst, så det kjennes litt sårt.
Siden «alle gode ting er tre», så har jeg ekstra tro til denne pp. Ble gravid med første i pp3 (2-åringen min). Ble igjen gravid på pp3 som endte i MA. Ble igjen gravid på pp3 som endte i kjemisk. Nå begynner pp3 etter siste kjemiske (tilsammen pp9 for b2). Siden jeg har både MA og kjemisk bak meg, så kan jeg ikke skjønne annet en at neste nå må sitte.
stjerna80 - 43 - B2 - PP9 (PP6 etter MA) - EL 7/4 - IKM 21/4
Mine er også påvei oppStraks positiv el test her.
Men sjekk dette…
Ja, den er muligens litt annerledes enn ellers. Vet at den trekker seg opp og midtstilles før orgasme også. Det er nok bare at i min "bok" er undersøkelse av cervix knyttet til vurdering i fødsel, og da er jo en eggløsnings cervix ganske annerledes. Vi er jammen ganske smart innrettetDet gjør den … iogmed du selv har fått Max, så kan du jo kjenne selv
(Siden du ikke hadde skrevet noe i innlegget du la ut under dette jeg svarer på her, fikk jeg ikke tagget det innlegget. Men svarer altså på denne + bildet du la ut under dette)Straks positiv el test her.
Men sjekk dette…
Ja, har hørt man kan få svake positive tester ved eggløsning for nå har jeg positive el-tester også(Siden du ikke hadde skrevet noe i innlegget du la ut under dette jeg svarer på her, fikk jeg ikke tagget det innlegget. Men svarer altså på denne + bildet du la ut under dette)
Enig i at jeg synes jeg kan se streker på disse bildene! Pussige saker. Får se om det går mot ny eggløsning, eller om disse blir sterkere!