❤️IKM uke 16❤️

Eggløsningen ser ut til å være i rute. Hurra! :joyful:

Vedlegg

• IMG_7475.jpeg
    IMG_7475.jpeg
    219 KB · Visninger: 29
jeg lurer på en ting, hvor ofte planlegges sengekos?

Vi har annahver dag, og kun en gang om dagen . Bortsettfra ved el. Da har vi dagen før el og el dagen .
Jeg hater dette sengekos presset :bag: føles som en jobb, og jeg vil bare gjøre det for å bli ferdig. Moroa er lixom litt borte :oops:
Prøver annen hver dag, men føler at jeg maser litt og det er jo ikke bra. Vil liksom egentlig at det skal gå av seg selv og bare være fint, men synes ikke det er så lett, særlig ikke på travle hverdager.

Synes det dere snakker om med livmortappen er interessant. Har egentlig aldri lagt merke til noe selv. Den skal jo være "lang og lukket" (og ofte baktil) når en ikke er i fødsel. Det er jo noe som sjekkes når en er redd for prematur fødsel. Så veldig myk og kort blir den vel ikke ved eggløsning?

Synes det dere snakker om med livmortappen er interessant. Har egentlig aldri lagt merke til noe selv. Den skal jo være "lang og lukket" (og ofte baktil) når en ikke er i fødsel. Det er jo noe som sjekkes når en er redd for prematur fødsel. Så veldig myk og kort blir den vel ikke ved eggløsning?
Det gjør den … iogmed du selv har fått Max, så kan du jo kjenne selv :)

Straks positiv el test her. :angelic: :headphone:

Men sjekk dette…
Har så mange tester så tok en g-test igjen for moro skyld.
Den er jammen lyserosa også:hilarious:

Så nå er jeg spent på om det blir noe her etterhvert:couchpotato::hilarious:
Babyplan er kjent for mye rart tydeligvis:hilarious:

Vedlegg

• IMG_1399.jpeg
    IMG_1399.jpeg
    334,1 KB · Visninger: 67
@Irrgrønn Når jeg nå må inn i en ny pp, så var det hyggelig å se at du er trådstarter for IKM16. Unner deg veldig en spire!

Denne pp gir meg mulig termin 1.1.2025 (og det er jeg sikkert ikke alene om i denne gruppa?). Så det er jo litt gøy :) .

I løpet av pp passerer jeg min forrige termindato fra MAen i høst, så det kjennes litt sårt.

Siden «alle gode ting er tre», så har jeg ekstra tro til denne pp. Ble gravid med første i pp3 (2-åringen min). Ble igjen gravid på pp3 som endte i MA. Ble igjen gravid på pp3 som endte i kjemisk. Nå begynner pp3 etter siste kjemiske (tilsammen pp9 for b2). Siden jeg har både MA og kjemisk bak meg, så kan jeg ikke skjønne annet en at neste nå må sitte.

stjerna80 - 43 - B2 - PP9 (PP6 etter MA) - EL 7/4 - IKM 21/4
Dette er gangen da den skal sitte!! Jeg heier ifra sidelinja ❤️ :love017

Det gjør den … iogmed du selv har fått Max, så kan du jo kjenne selv :)
Ja, den er muligens litt annerledes enn ellers. Vet at den trekker seg opp og midtstilles før orgasme også. Det er nok bare at i min "bok" er undersøkelse av cervix knyttet til vurdering i fødsel, og da er jo en eggløsnings cervix ganske annerledes. Vi er jammen ganske smart innrettet

Straks positiv el test her. :angelic: :headphone:

Men sjekk dette…
Har så mange tester så tok en g-test igjen for moro skyld.
Den er jammen lyserosa også:hilarious:

Så nå er jeg spent på om det blir noe her etterhvert:couchpotato::hilarious:
Babyplan er kjent for mye rart tydeligvis:hilarious:
(Siden du ikke hadde skrevet noe i innlegget du la ut under dette jeg svarer på her, fikk jeg ikke tagget det innlegget. Men svarer altså på denne + bildet du la ut under dette)

Enig i at jeg synes jeg kan se streker på disse bildene! Pussige saker. Får se om det går mot ny eggløsning, eller om disse blir sterkere!

(Siden du ikke hadde skrevet noe i innlegget du la ut under dette jeg svarer på her, fikk jeg ikke tagget det innlegget. Men svarer altså på denne + bildet du la ut under dette)

Enig i at jeg synes jeg kan se streker på disse bildene! Pussige saker. Får se om det går mot ny eggløsning, eller om disse blir sterkere!
Ja, har hørt man kan få svake positive tester ved eggløsning for nå har jeg positive el-tester også :)

Så jeg tar det med knusende ro :hilarious:

Hadde dere gått utifra at dere hadde hatt topp den natta med disse testene ? Monitor sa max idag.. så forventet egentlig ikke kun den ene positive testen på morgenen . Men med testene igår kveld forventet jeg positiv idag.
Har eggløsnings slim idag

Vedlegg

• IMG_4013.jpeg
    IMG_4013.jpeg
    530,5 KB · Visninger: 43
Fått påfyll av jern intravenøst pp sykehuset, og kjøpt d-vitaminer da jeg var lav på både hb, jern og d-vit.. Får håpe gode blodverdier gir bedre forhold for en spire.
Jeg er 3dpo idag tenker jeg. Tykk lotion utflod og litt ømme pupper, som jeg hadde sist syklus.
Murringer har jeg hatt helt siden lørdag/søndag, tror ikke det betyr noe.
Er dritsliten etter mange timer på sykehuset med påfyll av både medisiner og jern ❤️

Back
Topp