❤️IKM uke 16❤️

Hmm jeg har 2 eltester igjen. Også siste eltesten følte jeg var sterkere en tidligere :dead:
Noen tips til hvordan jeg skal gjøre det ? Kan jeg ta monitor tester å lese de ? Bare for å se om begge strekene er der ? husker ikke nå. Men trur ikke begge vises før østrogen også øker

Hadde dere gått utifra at dere hadde hatt topp den natta med disse testene ? Monitor sa max idag.. så forventet egentlig ikke kun den ene positive testen på morgenen . Men med testene igår kveld forventet jeg positiv idag.
Har eggløsnings slim idag
Litt vanskelig å bedømme bildet, men synes den ser positiv ut, ja! Vil tro peaken enten var i natt eller i dag tidlig, og sannsynligvis eggløsning i morgen.

Vil dere si el-test fortsatt er positiv i dag?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Visninger: 40
Min derimot… :bored:
Skal i teorien ha el nå i dag eller i morgen. Men her er det ingen antydning. Hadde ganske sterke streker på mandag, men aldri positiv. Har egentlig ikke kjent noen symptomer på el heller dersom den var tidligere. Men tempen min har begynt å øke.
Usikker på hvordan jeg skal tolke alt dette o_O
IMG_4926.jpeg

Skal i teorien ha el nå i dag eller i morgen. Men her er det ingen antydning. Hadde ganske sterke streker på mandag, men aldri positiv. Har egentlig ikke kjent noen symptomer på el heller dersom den var tidligere. Men tempen min har begynt å øke.
Vis vedlegget 431807
Samme her! Skulle hatt eggløsning i går/idag, men helt negative tester… Blir så utolmodig, CD21 nå :( Tempen min er stabil

Håper det skjer no snart…

Vedlegg

• IMG_5578.jpeg
    IMG_5578.jpeg
    316,5 KB · Visninger: 30
Vis vedlegget 431807
Hmm, kanskje du har hatt som meg en gang? Knallsterke streker som nesten var positive, toppen på nattestid og svakere på morgenen?

Hmm, ser jo nesten ut som eggløsning er i dag, dpo telles jo fra første positive test, hvertfall det jeg har hørt, og det var jo i går for deg. Sleppes jo 1-2 dager etter positiv test, så enten i dag eller i morgen da❤️

Hmm, kanskje du har hatt som meg en gang? Knallsterke streker som nesten var positive, toppen på nattestid og svakere på morgenen?
Ja, det kan absolutt hende!
Så enten er jeg typ 3 dpo, eller så venter jeg fortsatt på el:smiley-ashamed004 Haha, blir helt sliten av dette!
Men det er ikke annet å gjøre enn å fortsette å teste :happy:

Ff er temp kl 04.30 og Premom kl 8 .
Regner med toppen var på natten igår. Men spm er , er jeg en dpo idag eller?
Tempen på Premom (morgenen) har gått opp men ff (inatt) hadde den ikke det :happy090
Gjør det vanskelig for meg selv, men sover vanligvis så dårlig . Men siste uka har jeg sovet gjennom hele natten med kun å våkne til tempen . Inatt våknet jeg kl 6, men kjikka bare på klokka å sovnet igjen. Vet ikke om det påvirker tempen jeg :bag:

Vedlegg

• IMG_4036.jpeg
    IMG_4036.jpeg
    675,5 KB · Visninger: 31
  • IMG_4035.jpeg
    IMG_4035.jpeg
    349,5 KB · Visninger: 31
Jeg regner en dpo når temp går opp, men strimlene blir somregel negative ca en dag før temp pleier gå opp(vertfall hos meg) å de testene dine ser veldig positive ut enda :dance008
Så jeg ville sagt at egget ikke har sluppet på deg enda .

Her er alle mine denne pp, veldig kort topp på natten regner jeg med , våknet til positiv test som bare var svake etterpå .

Vedlegg

• IMG_4037.png
    IMG_4037.png
    1,7 MB · Visninger: 28
Back
Topp