❤️IKM uke 16❤️

2 dpo idag , bare 4 fager til jeg tidligst kan tillate meg selv å teste !! Da er jeg 6 dpo, har håp om at jeg klarer vente til 7 dpo. MEN det tviler jeg på :bag:

Skikkelig humørsyk er jeg.. også som vanlig har den dpo drømmingen begynt :D
Men symptomer som ikke pleier komme før senere har allerede kommet, så trur psyken min driver å spiller meg noen puss :wacky:

Nå er jeg vel kanskje 7dpo, og jeg har ikke flere tester. Hadde en skyggestrek på fredag, men det var nok bare testen som var tullete, evt streksyn. Nå har jeg ikke flere tester. Ikm er enten i slutten av denne uka, eller i starten av neste. Har veldig ømme bryster, og hatt mye murringer denne syklusen. Ellers ingen symptomer jeg tror kan være graviditet :) Får kjøpe nye tester i løpet av de nærmeste dagene!

Nei du bør ha en temp måler som viser to desimaler, jeg er veldig fornøyd med babyplan sin! Bruker den oralt hver morgen i 05:00 tiden. Jaa det bør være rundt samme tid hver dag, men viktigste er at du tar med en gang du våkner rundt den tiden hver dag, det er viktigere enn klokkeslettet har jeg funnet ut. For eksempel i dag våknet jeg 05:30, tok tempen og den var 36.14, tok ny 10 min etter bare for å se, da var den 36.58! :hilarious: Så det er helt sinnsykt stort forskjell
Oi, er sp stor forskjell ja :bookworm:

Da skal jeg sjekke litt :hilarious:

Har du tatt noen flere graviditetstester? Det kan jo hende eggløsningstestene fortsatt er positive fordi de faktisk reagerer på hCG hvis du er gravid? :angelic:Det skjedde meg i februar. Tok graviditetstest fordi eggløsningstesten var positiv overraskende tidlig og lenge, og jammen var jeg gravid. Det endte dessverre ikke bra, men det betyr jo ikke at de ikke kan gå bra for deg, dersom du opplever det samme.
Det hadde jo vært veldig gøy om jeg fikk positiv test :angelic:

Har sykt mange tester så vurderer i morgen tidlig. :hilarious:

Synd det ikke endte godt for deg og håper det sitter snart :Heartpink

Har du tatt noen flere graviditetstester? Det kan jo hende eggløsningstestene fortsatt er positive fordi de faktisk reagerer på hCG hvis du er gravid? :angelic:Det skjedde meg i februar. Tok graviditetstest fordi eggløsningstesten var positiv overraskende tidlig og lenge, og jammen var jeg gravid. Det endte dessverre ikke bra, men det betyr jo ikke at de ikke kan gå bra for deg, dersom du opplever det samme.
Men jeg drømmer sjuke og ville drømmer om dagen så jeg er så forvirret når jeg våkner :hilarious::hilarious:

Jeg begynte å drømme 1 dpo denne gang :dance008

Mannen reiser bort 5-8 dpo. Han føler han misser teste morro så han mener jeg skal begynne teste imorgen (4 dpo) bare for at han skal være med ❤️
Kan det være noe på gang nå kanskje?? Så høy har jeg ikke fått denne syklusen!❤️ Ååhh håper

Vedlegg

• IMG_5644.png
    IMG_5644.png
    1,2 MB · Visninger: 58
Er det bare meg, eller er det andre her som får smerter ved sex når man har eggløsning? Prøver liksom å legge inn aksjer, men det er jo bare så vondt :laughing021 Samme når jeg beveger meg og når jeg tisser

Kan det være noe på gang nå kanskje?? Så høy har jeg ikke fått denne syklusen!❤️ Ååhh håper
Jeg hadde positiv test dagen etter den styrken :hilarious: :Heartbigred
Er det bare meg, eller er det andre her som får smerter ved sex når man har eggløsning? Prøver liksom å legge inn aksjer, men det er jo bare så vondt :laughing021 Samme når jeg beveger meg og når jeg tisser
Denne pp hadde jeg det akkuratt sånn ved eggløsningsdagen. Sex gjorde drit vondt, så mannen min fikk ikke ta den helt inni meg . For da gjorde hele bekjente vondt :bag:
Dagen etter eggløsningen hadde jeg bare murringer, vet ikke om sex gjør vondt enda, for vi har ikke kommet så langt etter jeg hadde eggløsning:smiley-ashamed005:wacky:trwnger noen dager pause da :excited001

Fikk i kveld denne, har også hatt vondt i livmor og milde menssmerter idag så tenker denne er pos. Litt rart da eg pleie å bli extra sengekos-glad når den tiden kommer men ikke denne gangen...sambo har heller ikke vært i det humøret, e ganske irriterende for gir man seg før man kommer i mål :rolleyes: :banghead: sliter me fort sårhet og han bruker lang tid - sorry for detaljer

Vedlegg

• 20240407_195820.jpg
    20240407_195820.jpg
    997,5 KB · Visninger: 54
  • 20240407_195823.jpg
    20240407_195823.jpg
    859,4 KB · Visninger: 52
Fikk i kveld denne, har også hatt vondt i livmor og milde menssmerter idag så tenker denne er pos. Litt rart da eg pleie å bli extra sengekos-glad når den tiden kommer men ikke denne gangen...sambo har heller ikke vært i det humøret, e ganske irriterende for gir man seg før man kommer i mål :rolleyes: :banghead: sliter me fort sårhet og han bruker lang tid - sorry for detaljer
Da annbefaler jeg disse , (vertfall den til høyre)
Tilogmed mannen min elsker det glidemiddelet !
Og den lille tuben gjør spermen sterkere :)

Vedlegg

• IMG_4083.png
    IMG_4083.png
    1,7 MB · Visninger: 26
  • IMG_4082.png
    IMG_4082.png
    575,1 KB · Visninger: 25
Om du har EL og gubben ikke e gira på sex så sliter med å komme i mål, har dere noen tips for å gire litt opp( tenke ikke undertøy, snakking osv), men litt mer som har funket dere?

Back
Topp