❤️IKM uke 16❤️

Hvis man tenker litt fremover... Havner dere potensielt med termin i desember 2024 eller januar 2025? Jeg er på vippen, litt avhengig av hvilken dag jeg mener at mensen startet.

Når pleier din temp å stige etter el da?❤️ Koselig at du følger meg❤️ Hvor mange dpo er du nå?
2-3 dager etter positiv test ved kort topp. Det varierer veldig ser jeg . Fant tilbake til der jeg hadde mye positive tester , tempet men tempet i munnen og jeg sover innimellom med munn åpen. Så jeg vet ikke om den er til å stole på . Men her er tester og temp den pp

Vedlegg

• IMG_4129.png
    IMG_4129.png
    372,8 KB · Visninger: 25
  • IMG_4128.png
    IMG_4128.png
    2,1 MB · Visninger: 29
Når pleier din temp å stige etter el da?❤️ Koselig at du følger meg❤️ Hvor mange dpo er du nå?
Så er jeg 5 dpo ❤️ tiden går litt sakte

Dagens test før mannen dro. Så gleder jeg meg til å begynne testing i morgen . Men foreløbig er jeg veldig rolig faktisk denne pp med testing . Har innimellom noe trang, men ellers veldig lite testetrang ❤️
Lite symptomer

Vedlegg

• IMG_4114.jpeg
    IMG_4114.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 54
Hvis man tenker litt fremover... Havner dere potensielt med termin i desember 2024 eller januar 2025? Jeg er på vippen, litt avhengig av hvilken dag jeg mener at mensen startet.
Jeg får termin 3/4 januar om jeg blir gravid nå, håper babyen holder seg inni magen til etter 1 januar :hilarious:

Så er jeg 5 dpo ❤️ tiden går litt sakte

Dagens test før mannen dro. Så gleder jeg meg til å begynne testing i morgen . Men foreløbig er jeg veldig rolig faktisk denne pp med testing . Har innimellom noe trang, men ellers veldig lite testetrang ❤️
Lite symptomer
Ååhh så spennende! Ja dpo dagene går veldig sakte:dead: På torsdag når du er 7 dpo, da begynner det å bli veldig spennende❤️

Ååhh så spennende! Ja dpo dagene går veldig sakte:dead: På torsdag når du er 7 dpo, da begynner det å bli veldig spennende❤️
Veldig ! Men trur ikke moroa egentlig starter før 8 dpo (dagen mannen kommer hjem) ikke fått streker før 8 dpo tidligere :bag:
fikk 8 dpo forje pp og 9 dpo pp før det. Så regner med det kun var en ladning for fine streker denne pp :smiley-ashamed005:Heartbigred

Omg jeg har helt ekstreme eggløsningssmerter nå, var helt fin i dag morges, men nå er det sånn at jeg nesten spyr og gråter fordi det er så vondt, er det normalt? Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg

Nørs-appen sier 31. desember, babyverden-appen sier 29. desember når jeg legger inn sykluslengde og 28. desember når jeg legger inn antatt befruktningsdag. Blir vel 31. desember som blir «standard mens-termin». Uansett stor mulighet for nyttårsbarn! (Men må først bli gravid, da ;))

Her overanalyseres det på høyt nivå :hilarious: De siste 4-5 dagene har jeg vært helt ekstremt sliten, og det stikker og murrer voldsomt til tider. Her er ettermiddagens rekke. Tror jeg slutter med el-testene i morgen, enten har jeg hatt tidlig eggløsning, eller så kommer den ikke denne pp..
IMG_5012.jpeg

Omg jeg har helt ekstreme eggløsningssmerter nå, var helt fin i dag morges, men nå er det sånn at jeg nesten spyr og gråter fordi det er så vondt, er det normalt? Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
Forsjellig fra person til person, har opplevd folk her inne nevne akkuratt dette tidligere. Håper det hår fort over ❤️

Dere som drikker kaffe / coca cola . Drikker dere mindre når dere prøver bli gravide ?
Jeg leste i 2020 på nett stod et at det økte avort fare med dobbel sjans, men en forskning i 2022 sier at det ikke har noe å si uansett mengder kofein.

Jeg selv kan fint drikke halv stor flaske brus om dagen . Sliter med å venne meg til vann .. aldrig likt det. Å blir så tørr i halsen av saft :bag: Men så siden nyere forskning viser annerledes så ser jeg ikke drikking av cola som noe problem ??

Når det er sagt så har jeg normal -tynn kroppsbygning .

Forsjellig fra person til person, har opplevd folk her inne nevne akkuratt dette tidligere. Håper det hår fort over ❤️
Ufff ja det der var ikke noe godt, varte i hvertfall 4 timer :dead: Nå er det endelig over, litt ømt enda men langt ifra like gale, satser på at egget har sluppet da, og at jeg er 1 dpo i morgen❤️ Tror du jeg er 1 dpo i morgen om tempen er høy på morgenen i morgen? Om den er lav, har kanskje ikke egget sluppet enda?:scratch

Dere som drikker kaffe / coca cola . Drikker dere mindre når dere prøver bli gravide ?
Jeg leste i 2020 på nett stod et at det økte avort fare med dobbel sjans, men en forskning i 2022 sier at det ikke har noe å si uansett mengder kofein.

Jeg selv kan fint drikke halv stor flaske brus om dagen . Sliter med å venne meg til vann .. aldrig likt det. Å blir så tørr i halsen av saft :bag: Men så siden nyere forskning viser annerledes så ser jeg ikke drikking av cola som noe problem ??

Når det er sagt så har jeg normal -tynn kroppsbygning .
Jeg drikker bare 2 kopper kaffe til dagen, men ja har hørt at man bør holde seg under 200 mg koffein (?) hver dag om man er gravid hvertfall :dontknow Så leste jeg en plass på babyverden at man ikke bør drikke så mye koffein under prøvingen, men jeg vet ikke jeg:bag:

Ufff ja det der var ikke noe godt, varte i hvertfall 4 timer :dead: Nå er det endelig over, litt ømt enda men langt ifra like gale, satser på at egget har sluppet da, og at jeg er 1 dpo i morgen❤️ Tror du jeg er 1 dpo i morgen om tempen er høy på morgenen i morgen? Om den er lav, har kanskje ikke egget sluppet enda?:scratch
Hvis den ikke har steget så har ikke egget sluppet . Husk at den kan stige litt selvom egget ikke slipper. Men for å bekrefte det så må du se 2 påfølgende økende temper ❤️
Men har temp økt, hadde jeg regnet det som 1 dpo ! ❤️ inntil motsatt er bevist :laughing002

Hvis den ikke har steget så har ikke egget sluppet . Husk at den kan stige litt selvom egget ikke slipper. Men for å bekrefte det så må du se 2 påfølgende økende temper ❤️
Men har temp økt, hadde jeg regnet det som 1 dpo ! ❤️ inntil motsatt er bevist :laughing002
Takk for svar! Da blir det spennende i morgen❤️

Back
Topp