❤️IKM uke 16❤️

Hihi, når mannen har mer testetrang enn meg :excited001
fåreløbig er ikke testetrangen så stor. Jeg har «nedtelling» til 6 dpo .
Men mannen drar imorgen . Så han ønsker fælt at jeg sender bilde av alle tester, og tester litt før han drar ❤️

Vedlegg

• IMG_4088.jpeg
    IMG_4088.jpeg
    1 MB · Visninger: 71
Jeg har også skikkelig kort topp. Tror egentlig den allerede var på vei ned allerede da jeg målte toppen denne syklusen for jeg hadde tydelige eggløsningssmerter samme ettermiddag.

Vedlegg

• Screenshot_20240403_092240_Premom.jpg
    Screenshot_20240403_092240_Premom.jpg
    165,5 KB · Visninger: 41
:bag: Mine eltester pleier ikke øke før 1-2 dager før topp :) men jeg har kort topp da:) kan det være tilfelle ? Så tar g testen det opp før eltest ?
Eller så er det den legendariske skyggen da :bag:
Er denne toppen veldig lang? Burde ikke testen være negativ nå? Er helt tom for tester så får ikke sett om den går ned igjen :( kan kjøpe nye på meny men kommer jo bare til å bruke 1-2 av de mest sannsynlig så føler det er så bortkastet penger :( Kanskje det holder å følge med på temp for å se om egget slipper istedenfor? Hva ville du ha gjort?❤️

Vedlegg

• IMG_5675.png
    IMG_5675.png
    1,2 MB · Visninger: 39
Er denne toppen veldig lang? Burde ikke testen være negativ nå? Er helt tom for tester så får ikke sett om den går ned igjen :( kan kjøpe nye på meny men kommer jo bare til å bruke 1-2 av de mest sannsynlig så føler det er så bortkastet penger :( Kanskje det holder å følge med på temp for å se om egget slipper istedenfor? Hva ville du ha gjort?❤️
du har jo brukt en del på eltester denne mnd . Så hadde jeg vært deg, hadde jeg kun fulgt med på temp. Det er egentlig det jeg forholder meg mest til nå, etter alle disse pp .. ser nesten ikke på symptomer en gang, for de er forskjellig hver pp.

hva er tempen din for tiden ? Ser jo ut som den er påvei ned ❤️

Jeg har hatt topp på 3 dager tidligere . Før jeg begynte med alle tilskuddene , da fikk jeg veldig kort topp.

du har jo brukt en del på eltester denne mnd . Så hadde jeg vært deg, hadde jeg kun fulgt med på temp. Det er egentlig det jeg forholder meg mest til nå, etter alle disse pp .. ser nesten ikke på symptomer en gang, for de er forskjellig hver pp.

hva er tempen din for tiden ? Ser jo ut som den er påvei ned ❤️

Jeg har hatt topp på 3 dager tidligere . Før jeg begynte med alle tilskuddene , da fikk jeg veldig kort topp.
Jaa da gjør jeg det❤️ Når du hadde topp på 3 dager, når slapp egget da? Når testen ble negativ igjen eller når du fikk peak? Her er tempen min nå❤️ Tror forresten tempen i dag er feil, tok den 2 timer forsent, og mye våken i natt, så den er nok litt lavere :scratch

Vedlegg

• IMG_5676.jpeg
    IMG_5676.jpeg
    309,8 KB · Visninger: 34
Jaa da gjør jeg det❤️ Når du hadde topp på 3 dager, når slapp egget da? Når testen ble negativ igjen eller når du fikk peak? Her er tempen min nå❤️ Tror forresten tempen i dag er feil, tok den 2 timer forsent, og mye våken i natt, så den er nok litt lavere :scratch
Altså hvis jeg skal si utifra hva jeg leser på mine , så kanskje egget slipper Ila morgen dagen mulig neste dag , men det er seneste jeg trur det ville sluppet.. :wideyed:Men det er jo hvis det følger det logiske, av det jeg har skjønt :laughing002:bag:❤️

Jeg tempet ikke da, var det og høye eltester litt for ofte i syklusen som gjorde at jeg begynte å tempe❤️

Altså hvis jeg skal si utifra hva jeg leser på mine , så kanskje egget slipper Ila morgen dagen mulig neste dag , men det er seneste jeg trur det ville sluppet.. :wideyed:Men det er jo hvis det følger det logiske, av det jeg har skjønt :laughing002:bag:❤️

Jeg tempet ikke da, var det og høye eltester litt for ofte i syklusen som gjorde at jeg begynte å tempe❤️
Jaa tenker det slipper i morgen kveld da kanskje, hvertfall utifra den siste syklusen min❤️

Blir spennende å se da ! Nå får ikke du svar før etter tempen har økt på hvor i løpet du er. Men syns det er veldig spennende å følge deg altså ❤️
Når pleier din temp å stige etter el da?❤️ Koselig at du følger meg❤️ Hvor mange dpo er du nå?

Back
Topp