❤️IKM uke 16❤️

Er visst egentlig bare en gang som skal til, har jeg fått høre siden jeg var liten:woot::excited001

Hvorfor hostesaft ?
Slimløsende hostesaft gjør at elslim blir tynnere og lettere for spermiene å svømme igjennom. Mannen har fått som eneste påpek på spermprlve at den var tykk og stivnet raskt. Så han har drukket vann også tenkte jeg at han og kan jo ta slimløsende hostesaft han og! :)

Slimløsende hostesaft gjør at elslim blir tynnere og lettere for spermiene å svømme igjennom. Mannen har fått som eneste påpek på spermprlve at den var tykk og stivnet raskt. Så han har drukket vann også tenkte jeg at han og kan jo ta slimløsende hostesaft han og! :)
Ahaaa :) visste det funket på damer , ‘emmen har ikke tenkt på det mtp menn :bag:

Dere som drikker kaffe / coca cola . Drikker dere mindre når dere prøver bli gravide ?
Jeg leste i 2020 på nett stod et at det økte avort fare med dobbel sjans, men en forskning i 2022 sier at det ikke har noe å si uansett mengder kofein.

Jeg selv kan fint drikke halv stor flaske brus om dagen . Sliter med å venne meg til vann .. aldrig likt det. Å blir så tørr i halsen av saft :bag: Men så siden nyere forskning viser annerledes så ser jeg ikke drikking av cola som noe problem ??

Når det er sagt så har jeg normal -tynn kroppsbygning .
Jeg er veldig glad i PepsiMax. Prøver av og til å begrense inntaket, men andre dager tenker jeg ikke på det. Drikker ikke kaffe - …men det har ikke med prøving å gjøre. Har aldri drukket hverken kaffe eller te.

Jeg er veldig glad i PepsiMax. Prøver av og til å begrense inntaket, men andre dager tenker jeg ikke på det. Drikker ikke kaffe - …men det har ikke med prøving å gjøre. Har aldri drukket hverken kaffe eller te.
Har du merket noen forskjell på om det er vanskeligere å bli gravid av den grunn ?

Like sprøtt idag ❤️

Vedlegg

• 20240410_060922.jpg
    20240410_060922.jpg
    948,2 KB · Visninger: 90
Håper den blir positiv om noen dager!❤️ Her ser det ut som egget slapp i går?
Kaaansje, vet du hva tempen din pleier være på når du har att eggløsning ? Min ligger ca 36.50 etter el. Vertfall de siste 2 pp når jeg har vært sikker på at det er da eggløsning har vært ❤️
De neste dagene får du bedre svar ❤️

Kaaansje, vet du hva tempen din pleier være på når du har att eggløsning ? Min ligger ca 36.50 etter el. Vertfall de siste 2 pp når jeg har vært sikker på at det er da eggløsning har vært ❤️
De neste dagene får du bedre svar ❤️
Sånn var tempen sist syklus :scratch ❤️

Vedlegg

• IMG_5691.jpeg
    IMG_5691.jpeg
    264,3 KB · Visninger: 27
Eneste forskjellen denne syklus til andre er at tappen har vært myk nesten helt siden el :bag: Men jeg stoler faktisk ikke på noen symptomer , da de er så forskjellige hver pp :smiley-ashamed004
Idag så begynner jeg også å grine lett ..

Eneste forskjellen denne syklus til andre er at tappen har vært myk nesten helt siden el :bag: Men jeg stoler faktisk ikke på noen symptomer , da de er så forskjellige hver pp :smiley-ashamed004
Idag så begynner jeg også å grine lett ..
Tappen min er fortsatt høy og myk, når pleier den å bli lav og hard hos deg?

Back
Topp