Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis 16. april er IKM, altså at du forventer mensen 15. april, og siste mens startet 18. mars, og vi antar at du har 13-14 dagers lutealfase, så vil jeg tro at eggløsningen din var en gang mellom 31. mars og 2. april. Men kan jo selvsagt ha kommet senere også, hvis du har kortere lutealfase. Er vel uansett så nærme IKM at du kan driste deg til å fyre av en test nå (men som selvsagt fortsatt kan være falskt negativ). Si ifra hvis du vil at jeg skal sette deg på listaHenger litt i gruppa for å kjenne litt på baby-spennings-viben Lurer litt på om dere eksperter (love it!) kan si noe om dere tror litt overivrig ekteskapelig moro kan ha fått følger..Har stabil syklus på 30 dager, der første dag i siste mens var 18.mars. Siden vi ikke direkte Prøver å blir gravide, så har jeg ingen kontroll på eggløsning og slikt, men ikm er 16.april. Vi bruker hoppe-av-i-svingen som prevensjon, men glemte oss litt av 2.april om kvelden Havna det akkurat på eggløsningen da eller? Aner ikke hvilken dpo jeg er på heller, men når begynner jeg å teste? Har strimmeltester liggende fra de andre graviditetene..men ville høre med gruppa om når slipper vi testetøsene løse?
Ååhh så koselig! Hvordan ser de ut?8 dpo foreløbig ikke noe svar . Men katta har fått 4 kattunger nå på formiddagen
6 nydelige og friske bebiserÅåhh så koselig! Hvordan ser de ut?
Ååhhh næmmen Så koselig!!6 nydelige og friske bebiser
Veldig stakkar mamma’n, hun er så sliten ca 5 timer fødsel på 6 stkÅåhhh næmmen Så koselig!!
Ååhh Flink mammaVeldig stakkar mamma’n, hun er så sliten ca 5 timer fødsel på 6 stk
Jøss, har alltid tenkt på IKM som den dagen man skulle hatt mensen. Venter uansett mens 16.april. Tror jeg hadde litt eggløsningsslim rundt 1.-2.april, men vet ikke om dette kommer på eller før eggløsningen? Tok en test i morges som var negativ, men husker jo egentlig nå at jeg på alle de andre barna ikke fikk positiv test før dagen før jeg skule få mensen og rundt deromkring..men blir å teste allikevelHvis 16. april er IKM, altså at du forventer mensen 15. april, og siste mens startet 18. mars, og vi antar at du har 13-14 dagers lutealfase, så vil jeg tro at eggløsningen din var en gang mellom 31. mars og 2. april. Men kan jo selvsagt ha kommet senere også, hvis du har kortere lutealfase. Er vel uansett så nærme IKM at du kan driste deg til å fyre av en test nå (men som selvsagt fortsatt kan være falskt negativ). Si ifra hvis du vil at jeg skal sette deg på lista
Tror folk bruker begrepet litt ulikt her, men mener å ha lest at IKM er den dagen mensen ikke har kommet (er forsinket med én dag), altså dagen etter man hadde forventet at den skulle komme. Men så lenge man har oversikten for seg selv, så spiller det jo egentlig ingen rolle hvordan man bruker det Så godt å høre at du har testet «sent» positivt tidligere som har resultert i barn! Føler at «alle» som får positive tester som ender bra tester positivt tidlig. Veldig glad i sånne solskinnshistorier! Lykke til med videre testing, og det er som sagt bare å si ifra hvis du vil skrives opp på lista.Jøss, har alltid tenkt på IKM som den dagen man skulle hatt mensen. Venter uansett mens 16.april. Tror jeg hadde litt eggløsningsslim rundt 1.-2.april, men vet ikke om dette kommer på eller før eggløsningen? Tok en test i morges som var negativ, men husker jo egentlig nå at jeg på alle de andre barna ikke fikk positiv test før dagen før jeg skule få mensen og rundt deromkring..men blir å teste allikevel
Jeg skimter en svak strek! Men det kan jo være skyggestrek også… Håååper det er babystrekAltså jeg syns jeg kan se noe på testen som såvidt kommer med på bilde , med filter kan man se en antydning til noe . Men ikke nokk til at jeg får noe tru
Det er det det kan være håper den er sterkere snartJeg skimter en svak strek! Men det kan jo være skyggestrek også… Håååper det er babystrek
Du er gravid!! Gratulerer så mye!!Jeg hadde ikke tenkt meg innom forumet denne mnd, hadde pause sist mnd også. Men så har jeg følt meg så innmari trøtt den siste uken etter eggløsning, og temperaturen har vært markant høyere. Temperatur ikke, men har merket det. Så jeg bestemte meg for å ta en ettermiddagstest når jeg kom hjem fra jobb. Og da blei det RETT inn her, siden det er for usikkert til å dele det med noen andre enda. Sjekk a! Er strek???? Samboer ser den til og med
Herreguuud tenk om det endelig var min tur!Du er gravid!! Gratulerer så mye!!
Kan skimte noe på den redigerte, men ikke den andre. Blir spennende å se i morgen! Håper den er sterkere daAltså jeg syns jeg kan se noe på testen som såvidt kommer med på bilde , med filter kan man se en antydning til noe . Men ikke nokk til at jeg får noe tru
Synes også jeg kan se en strek her! La oss håpe den utvikler seg! Si ifra hvis du vil føres opp på lista.Jeg hadde ikke tenkt meg innom forumet denne mnd, hadde pause sist mnd også. Men så har jeg følt meg så innmari trøtt den siste uken etter eggløsning, og temperaturen har vært markant høyere. Temperatur ikke, men har merket det. Så jeg bestemte meg for å ta en ettermiddagstest når jeg kom hjem fra jobb. Og da blei det RETT inn her, siden det er for usikkert til å dele det med noen andre enda. Sjekk a! Er strek???? Samboer ser den til og med
Mannen og kunne se på redigert, men ikke vanlig er bare å håpe den blir sterkere altsåKan skimte noe på den redigerte, men ikke den andre. Blir spennende å se i morgen! Håper den er sterkere da