PrøverLykkenIgjen
Betatt av forumet
Vi krysser alt vi har vi nå Vært å kjøpt en digital jeg skal ta i morgen tidlig, så får vente på denSynes også jeg kan se en strek her! La oss håpe den utvikler seg! Si ifra hvis du vil føres opp på lista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi krysser alt vi har vi nå Vært å kjøpt en digital jeg skal ta i morgen tidlig, så får vente på denSynes også jeg kan se en strek her! La oss håpe den utvikler seg! Si ifra hvis du vil føres opp på lista.
Jeg ser strek!Jeg hadde ikke tenkt meg innom forumet denne mnd, hadde pause sist mnd også. Men så har jeg følt meg så innmari trøtt den siste uken etter eggløsning, og temperaturen har vært markant høyere. Temperatur ikke, men har merket det. Så jeg bestemte meg for å ta en ettermiddagstest når jeg kom hjem fra jobb. Og da blei det RETT inn her, siden det er for usikkert til å dele det med noen andre enda. Sjekk a! Er strek???? Samboer ser den til og med
Ser noe på den redigerte. Blir spennende å se fremover.Altså jeg syns jeg kan se noe på testen som såvidt kommer med på bilde , med filter kan man se en antydning til noe . Men ikke nokk til at jeg får noe tru
Håper for degAltså jeg syns jeg kan se noe på testen som såvidt kommer med på bilde , med filter kan man se en antydning til noe . Men ikke nokk til at jeg får noe tru
Hvordan ser streken ut i dag?Altså jeg syns jeg kan se noe på testen som såvidt kommer med på bilde , med filter kan man se en antydning til noe . Men ikke nokk til at jeg får noe tru
Hmm jeg føler liksom jeg skimter noe der, men kan jo bare være skygge ja Er tempen din lav? Eller hva mente du? Håper streken blir sterkere i kveld/imorgenFøler det bare var samme skygge greia på første urin (hvis det var det og ikke streksyn. Så ligger å samler opp nå så jeg kan få tatt en ny men blæra begynte sprenge for 1 time siden med bare to timer samlet .z så håper å spare i en time til
Men helt ærlig har jeg 0 tro . Tempingen har jo vært så som så . Mtp katter , osvosvosv så har ikke vært søvn dom jeg skulle , men den syns jeg ligger litt lavt . Og igår hadde jeg sinnsykt vondt i hoftene mine , idag våknet jeg med litt mens kramper , og har nå hofte vondt igjen . Puppene er ikke no særlig ømme , føler dem er litt forandret . Men det trur jeg er hodet mitt
Tempen har vært veldig lav helt siden 3 dpo . Og inatt fikk jeg ikke tempet til natten pga kattene vekte meg en time for tidlig . Så ble temp på morgenen å er ikke sikkert den er riktig så mye min temp varierer er bare å håpeHmm jeg føler liksom jeg skimter noe der, men kan jo bare være skygge ja Er tempen din lav? Eller hva mente du? Håper streken blir sterkere i kveld/imorgen
Hmm men kan du ha målt feil de siste dagene (at de egentlig er høyere), eller tror du at det er riktig? Når pleier tempen din å falle de gangene du får mensen da?Tempen har vært veldig lav helt siden 3 dpo . Og inatt fikk jeg ikke tempet til natten pga kattene vekte meg en time for tidlig . Så ble temp på morgenen å er ikke sikkert den er riktig så mye min temp varierer er bare å håpe
Den faller både før rundt og etter Og mtp jeg ikke tar den pilla denne pp så kan mensen komme fra idag (husker ikke hva den het )Hmm men kan du ha målt feil de siste dagene (at de egentlig er høyere), eller tror du at det er riktig? Når pleier tempen din å falle de gangene du får mensen da?
Den prange er nåHmm men kan du ha målt feil de siste dagene (at de egentlig er høyere), eller tror du at det er riktig? Når pleier tempen din å falle de gangene du får mensen da?
Ååja Blir spennende å se på testen din i kveld/imorgen da! Jeg føler liksom jeg ser noe på testene dineDen faller både før rundt og etter Og mtp jeg ikke tar den pilla denne pp så kan mensen komme fra idag (husker ikke hva den het )
Jeg føler det jeg også men samtidig så sier alt annet at jeg får denne mensenen minÅåja Blir spennende å se på testen din i kveld/imorgen da! Jeg føler liksom jeg ser noe på testene dine
Trodde det var innkommende mens, men ikke-kommende gir jo også meningTror folk bruker begrepet litt ulikt her, men mener å ha lest at IKM er den dagen mensen ikke har kommet (er forsinket med én dag), altså dagen etter man hadde forventet at den skulle komme. Men så lenge man har oversikten for seg selv, så spiller det jo egentlig ingen rolle hvordan man bruker det Så godt å høre at du har testet «sent» positivt tidligere som har resultert i barn! Føler at «alle» som får positive tester som ender bra tester positivt tidlig. Veldig glad i sånne solskinnshistorier! Lykke til med videre testing, og det er som sagt bare å si ifra hvis du vil skrives opp på lista.
Trodde det var innkommende mens, men ikke-kommende gir jo også mening
Noen får sterkere tester om kvelden, og det kan jo godt være tilfellet hos deg! Synes absolutt streken har en fin stigning fra i går kveld, så jeg tipper du er gravid og får enda sterkere test i morgen!Jeg droppen den digitale på morgenen i dag da streken var blitt mindre synlig, så den skal spares. Blei jo også kjempe skuffet når jeg hadde hatt så tydelig strek i går kveld Tok en ny test nå, som er ca samme tid som i går kveld, som plutselig viste strek igjen.. for en berg og dalbane i følelser det har vært i dag! bilde med hvit bakgrunn er fra i dag, sort er fra i går. Tok temperaturen på morgen i dag ettersom jeg har følt meg varmere hele uken, den er en hel grad mer enn hva den pleier å være, nesten oppi 38. Er det normalt hvis jeg skulle være gravid nå?