❤️IKM uke 16❤️

Da trur jeg jeg kan finne meg til rette med at mensen snart kommer . Tempen min gikk ned igjen idag og mtp ikke wild yam så burde jeg ha ikm fra idag og de neste 2 dager . Å mtp tester igår var blenda å skygge igjen idag . Så garanterer jeg at det er mensen :shifty:
Men tempen kan jo kanskje være feil også? Jeg ser jo en strek der! Veldig svak, mn den er der jo? :bag: ❤️ Ikke gi opp, ta ny i kveld og i morgen❤️

Da trur jeg jeg kan finne meg til rette med at mensen snart kommer . Tempen min gikk ned igjen idag og mtp ikke wild yam så burde jeg ha ikm fra idag og de neste 2 dager . Å mtp tester igår var blenda å skygge igjen idag . Så garanterer jeg at det er mensen :shifty:
Det er jo en skyggestrek på disse bildene, så jeg venter med å sette deg på TR til mensen faktisk kommer ;) Du kjenner jo din egen kropp best, så det kan godt hende mensen kommer som du antar, men da kan det jo også i så fall hende at du har hatt en bitteliten kjemisk.

det er ikke sikkert det blir noe mer prøving herifra , så det var veldig kjedelig det ikke gikk denne gangen heller.
Jeg har negativ test i dag også, 11 DPO. Så jeg regner med den sedvanlige 11-DPO-spottingen min starter i dag/kveld. Håper først og fremst at skyggestreken din utvikler seg, men om den ikke gjør det, håper jeg vi sees i neste IKM-gruppe. Trist hvis dere gir opp:Heartred Men det er jo en tøff prosess, så det er selvsagt forståelig om nok er nok også.

Vedlegg

• IMG_7619.jpeg
    IMG_7619.jpeg
    190,2 KB · Visninger: 34
1984håp - 40 - B1 - PP?? - EL 3/4 - IKM 15/4??

Hopper inn hit fra Uke 15-tråden, da mensen er fraværende, men jeg ikke har fått positiv test ennå. Ventet egentlig mensen en gang mellom fredag og i dag ut fra vanlig sykluslengde og appen jeg bruker (som pleier å ha rett). Krysser fingrene for at morgendagen gir tydeligere testsvar. 11 dpo i dag.

Det er jo en skyggestrek på disse bildene, så jeg venter med å sette deg på TR til mensen faktisk kommer ;) Du kjenner jo din egen kropp best, så det kan godt hende mensen kommer som du antar, men da kan det jo også i så fall hende at du har hatt en bitteliten kjemisk.
Bilde en og 2 er samme . Bilde 3 er tidligere idag :bag: Ville trudd den skulle vært sterkere nå om det faktisk var noe som holdt:dontknow
Har hatt mye stikninger i livmor siste 2 dagene , veldig lite mens smerter. Så jeg er veldig forvirret :bag:

Vedlegg

• IMG_4433.jpeg
    IMG_4433.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 97
  • IMG_4439.jpeg
    IMG_4439.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 95
  • IMG_4422.jpeg
    IMG_4422.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 97
Bilde en og 2 er samme . Bilde 3 er tidligere idag :bag: Ville trudd den skulle vært sterkere nå om det faktisk var noe som holdt:dontknow
Har hatt mye stikninger i livmor siste 2 dagene , veldig lite mens smerter. Så jeg er veldig forvirret :bag:
Dette er den siste etter den har liggi litt , men den vet jeg er ugyldig nå :excited001

Vedlegg

• IMG_4441.jpeg
    IMG_4441.jpeg
    2 MB · Visninger: 107
1984håp - 40 - B1 - PP?? - EL 3/4 - IKM 15/4??

Hopper inn hit fra Uke 15-tråden, da mensen er fraværende, men jeg ikke har fått positiv test ennå. Ventet egentlig mensen en gang mellom fredag og i dag ut fra vanlig sykluslengde og appen jeg bruker (som pleier å ha rett). Krysser fingrene for at morgendagen gir tydeligere testsvar. 11 dpo i dag.
Har ført deg opp på lista :happy: Du må gjerne dele bildet fra testetøs-tråden her også! Det var jo noe spennende der, og vi elsker testebilder:woot:

Dette er den siste etter den har liggi litt , men den vet jeg er ugyldig nå :excited001
Tenker vi krysser fingrene, og venter minst en dag eller to til før vi konkluderer med noe!:smiley-angelic001

Har ført deg opp på lista :happy: Du må gjerne dele bildet fra testetøs-tråden her også! Det var jo noe spennende der, og vi elsker testebilder:woot:
Dagens test i morgest.
IMG_3546.jpeg
IMG_3547.jpeg
Føler det er en skygge der, men gjenstår å se. Har litt menssmerter nå på kvelden, men behøver ikke bety noe, så tillater meg sjøl å håpe litt til!

Back
Topp