det er ikke sikkert det blir noe mer prøving herifra , så det var veldig kjedelig det ikke gikk denne gangen heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men tempen kan jo kanskje være feil også? Jeg ser jo en strek der! Veldig svak, mn den er der jo? Ikke gi opp, ta ny i kveld og i morgenDa trur jeg jeg kan finne meg til rette med at mensen snart kommer . Tempen min gikk ned igjen idag og mtp ikke wild yam så burde jeg ha ikm fra idag og de neste 2 dager . Å mtp tester igår var blenda å skygge igjen idag . Så garanterer jeg at det er mensen
Pleier å gå skygge dagen før mens ja den kan være feil ,da mange av temper før siste 4 dager eller ko er tatt allt mellom 3-5 rett før eggløsning tok jeg 04.30Men tempen kan jo kanskje være feil også? Jeg ser jo en strek der! Veldig svak, mn den er der jo? Ikke gi opp, ta ny i kveld og i morgen
Da ville jeg absolutt ikke gidd opp!Pleier å gå skygge dagen før mens ja den kan være feil ,da mange av temper før siste 4 dager eller ko er tatt allt mellom 3-5 rett før eggløsning tok jeg 04.30
Gratulerer! Vil du føres opp på lista så jeg kan sette deg på gravid?Her er morgen testen Nå blei jeg veldig glad!!
Det er jo en skyggestrek på disse bildene, så jeg venter med å sette deg på TR til mensen faktisk kommer Du kjenner jo din egen kropp best, så det kan godt hende mensen kommer som du antar, men da kan det jo også i så fall hende at du har hatt en bitteliten kjemisk.Da trur jeg jeg kan finne meg til rette med at mensen snart kommer . Tempen min gikk ned igjen idag og mtp ikke wild yam så burde jeg ha ikm fra idag og de neste 2 dager . Å mtp tester igår var blenda å skygge igjen idag . Så garanterer jeg at det er mensen
Jeg har negativ test i dag også, 11 DPO. Så jeg regner med den sedvanlige 11-DPO-spottingen min starter i dag/kveld. Håper først og fremst at skyggestreken din utvikler seg, men om den ikke gjør det, håper jeg vi sees i neste IKM-gruppe. Trist hvis dere gir opp Men det er jo en tøff prosess, så det er selvsagt forståelig om nok er nok også.det er ikke sikkert det blir noe mer prøving herifra , så det var veldig kjedelig det ikke gikk denne gangen heller.
Bilde en og 2 er samme . Bilde 3 er tidligere idag Ville trudd den skulle vært sterkere nå om det faktisk var noe som holdtDet er jo en skyggestrek på disse bildene, så jeg venter med å sette deg på TR til mensen faktisk kommer Du kjenner jo din egen kropp best, så det kan godt hende mensen kommer som du antar, men da kan det jo også i så fall hende at du har hatt en bitteliten kjemisk.
Dette er den siste etter den har liggi litt , men den vet jeg er ugyldig nåBilde en og 2 er samme . Bilde 3 er tidligere idag Ville trudd den skulle vært sterkere nå om det faktisk var noe som holdt
Har hatt mye stikninger i livmor siste 2 dagene , veldig lite mens smerter. Så jeg er veldig forvirret
Har ført deg opp på lista Du må gjerne dele bildet fra testetøs-tråden her også! Det var jo noe spennende der, og vi elsker testebilder1984håp - 40 - B1 - PP?? - EL 3/4 - IKM 15/4??
Hopper inn hit fra Uke 15-tråden, da mensen er fraværende, men jeg ikke har fått positiv test ennå. Ventet egentlig mensen en gang mellom fredag og i dag ut fra vanlig sykluslengde og appen jeg bruker (som pleier å ha rett). Krysser fingrene for at morgendagen gir tydeligere testsvar. 11 dpo i dag.
Bilde en og 2 er samme . Bilde 3 er tidligere idag Ville trudd den skulle vært sterkere nå om det faktisk var noe som holdt
Har hatt mye stikninger i livmor siste 2 dagene , veldig lite mens smerter. Så jeg er veldig forvirret
Tenker vi krysser fingrene, og venter minst en dag eller to til før vi konkluderer med noe!Dette er den siste etter den har liggi litt , men den vet jeg er ugyldig nå
Jeg ser! Blir spennende å se i morgen om det var skygge eller babystrekDette er den siste etter den har liggi litt , men den vet jeg er ugyldig nå
Ja … jeg venter i spenning .. håpet mitt forsvant igår morges når jeg ikke så noe i hele går , då der streken skulle være . Men det var det . Så egentlig gitt opp, hadde vært morsomt om det gikk daJeg ser! Blir spennende å se i morgen om det var skygge eller babystrek
Dagens test i morgest.Har ført deg opp på lista Du må gjerne dele bildet fra testetøs-tråden her også! Det var jo noe spennende der, og vi elsker testebilder
Jeg ser en svak strek her, så håper menssmertene bare er livmoren som jobber med å feste egget!Dagens test i morgest.
Vis vedlegget 432546
Vis vedlegget 432547
Føler det er en skygge der, men gjenstår å se. Har litt menssmerter nå på kvelden, men behøver ikke bety noe, så tillater meg sjøl å håpe litt til!
Din skygge er mye sterkere enn min skygge jeg er 10 dpoDagens test i morgest.
Vis vedlegget 432546
Vis vedlegget 432547
Føler det er en skygge der, men gjenstår å se. Har litt menssmerter nå på kvelden, men behøver ikke bety noe, så tillater meg sjøl å håpe litt til!
Kjempe fin stigning da hvor mange dpo er du nå ?Måtte bare se en gang til om dette virkelig stemmer
Jeg er ikke helt sikker på når EL var, men jeg tror jeg er ca 14 dpo.Kjempe fin stigning da hvor mange dpo er du nå ?