Ja jeg syns det er VELDIG mye skyggestreker ute å løper hos meg altsåUff, håper ikke det er skyggestreker. Dritt du skal få det hele tiden syntes jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg syns det er VELDIG mye skyggestreker ute å løper hos meg altsåUff, håper ikke det er skyggestreker. Dritt du skal få det hele tiden syntes jeg
Det må være veldig frustrerende Særlig når de pleier å komme tett opptil mensen!Ja jeg syns det er VELDIG mye skyggestreker ute å løper hos meg altså
Ja jeg pleier å få «mensen streker» men de pleier å komme dagen før .. ikke så lenge før o.o men hvis jeg skal gå etter tempen min, så burde jeg få mensen imorgenDet må være veldig frustrerende Særlig når de pleier å komme tett opptil mensen!
Du må gjerne dele bilde, hvis du vilKveldens test var kaaaanskje ikke like blank som de andre, men egentlig jo. Et hint av skygge kanskje. Men ikke nok til å konstantere strek.
Ikke noe å ta bilde av altså. Mer en oppfatning tror jeg en visuell virkelighetDu må gjerne dele bilde, hvis du vil
Hurra! Gratulerer!Vis vedlegget 432668
Jeg kan settes på gravid Hadde litt mer rødrosa blødning i går, og skikkelig vondt, men så ga det seg iløpet av kvelden, og ingen antydning til blod på papiret da jeg sto opp.
Metode-testene er noe ræl altså. Disse to testene er tatt på samme urin (prøve i glass), og den øverste viste ikke antydning til strek før lenge etter avlesningstida. Det er i tillegg en tidligstrimmel som skal ha sensitivitet på hcg 10 ul/ml. Mens ordinær Clearblue med 25 i sensitivitet ga tydelig strek det øyeblikket den begynte å ta farge.
Er da streker her? Jeg har ikke noen erfaring med disse testene, hadde dratt ut å kjøpt make sure, hvis du har mulighet. Krysser fingrene altså!!Ja , jeg skjønner ingen ting . Dette er mine fargen tester på samme urin
Får se om jeg rekker det etterpå, eller så blir det kjøpt senere trur jeg , da jeg ikke har mens symptomer , eneste som nermer seg mens symptom er tempen min , men ikke pulsen så jeg er litt småforvirra . Men om det var graviditet som holdt, hadde ikke streken vært bedre daEr da streker her? Jeg har ikke noen erfaring med disse testene, hadde dratt ut å kjøpt make sure, hvis du har mulighet. Krysser fingrene altså!!
Altså når jeg hadde tydelig strek på make sure, så var det så vidt jeg kunne se skygge på rfsu. Så kan jo hende at disse testene ikke er sensitive nok, og at du får strek på make sure? Temping har jeg ikke noe greie på..Får se om jeg rekker det etterpå, eller så blir det kjøpt senere trur jeg , da jeg ikke har mens symptomer , eneste som nermer seg mens symptom er tempen min , men ikke pulsen så jeg er litt småforvirra . Men om det var graviditet som holdt, hadde ikke streken vært bedre da
Jeg kom på at det var faktisk disse testene jeg testet positivt på, med datteren min!! Her er testen 1 dag ETTER forventet mensen.. Denne streken er altså 1 1/2 år nåHar eggløsnings slim idag også, leser at noen har det som tidlig tegn men noen får mensen rett etterpå også
Ja skal se om ikke jeg får kjøpt noen nye idag , brukt opp de 10 testene jeg hadde fra normal uansettJeg kom på at det var faktisk disse testene jeg testet positivt på, med datteren min!! Her er testen 1 dag ETTER forventet mensen.. Denne streken er altså 1 1/2 år nåVis vedlegget 432697
Spennende! Håper tr uteblir, og en fin strek dukker oppJa skal se om ikke jeg får kjøpt noen nye idag , brukt opp de 10 testene jeg hadde fra normal uansett
Fortsatt ingen mens murringer ..
Gratulerer så mye!!Vis vedlegget 432668
Jeg kan settes på gravid Hadde litt mer rødrosa blødning i går, og skikkelig vondt, men så ga det seg iløpet av kvelden, og ingen antydning til blod på papiret da jeg sto opp.
Metode-testene er noe ræl altså. Disse to testene er tatt på samme urin (prøve i glass), og den øverste viste ikke antydning til strek før lenge etter avlesningstida. Det er i tillegg en tidligstrimmel som skal ha sensitivitet på hcg 10 ul/ml. Mens ordinær Clearblue med 25 i sensitivitet ga tydelig strek det øyeblikket den begynte å ta farge.