❤️IKM uke 16❤️

Kveldens test var kaaaanskje ikke like blank som de andre, men egentlig jo. Et hint av skygge kanskje. Men ikke nok til å konstantere strek.

IMG_3576.jpeg
Jeg kan settes på gravid :Heartred Hadde litt mer rødrosa blødning i går, og skikkelig vondt, men så ga det seg iløpet av kvelden, og ingen antydning til blod på papiret da jeg sto opp.

Metode-testene er noe ræl altså. Disse to testene er tatt på samme urin (prøve i glass), og den øverste viste ikke antydning til strek før lenge etter avlesningstida. Det er i tillegg en tidligstrimmel som skal ha sensitivitet på hcg 10 ul/ml. Mens ordinær Clearblue med 25 i sensitivitet ga tydelig strek det øyeblikket den begynte å ta farge.

Last edited:
Vis vedlegget 432668
Jeg kan settes på gravid :Heartred Hadde litt mer rødrosa blødning i går, og skikkelig vondt, men så ga det seg iløpet av kvelden, og ingen antydning til blod på papiret da jeg sto opp.

Metode-testene er noe ræl altså. Disse to testene er tatt på samme urin (prøve i glass), og den øverste viste ikke antydning til strek før lenge etter avlesningstida. Det er i tillegg en tidligstrimmel som skal ha sensitivitet på hcg 10 ul/ml. Mens ordinær Clearblue med 25 i sensitivitet ga tydelig strek det øyeblikket den begynte å ta farge.
Hurra! Gratulerer! :woot:

Ja , jeg skjønner ingen ting . Dette er mine fargen tester på samme urin :dontknow

Vedlegg

• IMG_4503.jpeg
    IMG_4503.jpeg
    699,3 KB · Visninger: 99
  • IMG_4504.jpeg
    IMG_4504.jpeg
    652,1 KB · Visninger: 102
  • IMG_4507.jpeg
    IMG_4507.jpeg
    863,5 KB · Visninger: 100
  • IMG_4509.jpeg
    IMG_4509.jpeg
    774,3 KB · Visninger: 100
  • IMG_4511.jpeg
    IMG_4511.jpeg
    831,2 KB · Visninger: 100
Er da streker her? Jeg har ikke noen erfaring med disse testene, hadde dratt ut å kjøpt make sure, hvis du har mulighet. Krysser fingrene altså!!
Får se om jeg rekker det etterpå, eller så blir det kjøpt senere trur jeg , da jeg ikke har mens symptomer , eneste som nermer seg mens symptom er tempen min , men ikke pulsen :bag: så jeg er litt småforvirra . Men om det var graviditet som holdt, hadde ikke streken vært bedre da :bag:

Får se om jeg rekker det etterpå, eller så blir det kjøpt senere trur jeg , da jeg ikke har mens symptomer , eneste som nermer seg mens symptom er tempen min , men ikke pulsen :bag: så jeg er litt småforvirra . Men om det var graviditet som holdt, hadde ikke streken vært bedre da :bag:
Altså når jeg hadde tydelig strek på make sure, så var det så vidt jeg kunne se skygge på rfsu. Så kan jo hende at disse testene ikke er sensitive nok, og at du får strek på make sure? Temping har jeg ikke noe greie på..

Vis vedlegget 432668

Gratulerer så mye!! :Heartred

Back
Topp