PrøverÅblimamma123
Elsker forumet
Ser ut som jeg venter til i morgen mdd å kjøpe tester .. klør i fingrene , men jeg regner med tr må være rett rundt hjørnet .. så får jeg ikke tr kjøper jeg nye imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha åh Men viser det alltid en teststrek på den uansett om du er gravid eller ikke? Fordi der er det jo en strek????Haha jeg tok jo en monitor test, åsså når jeg putter i monitor så sier den :din test tid er mellom 0700-1300
Så det var jo gøy
Leste litt på det nå, de hadde visst alltid streker uansettHaha jeg tok jo en monitor test, åsså når jeg putter i monitor så sier den :din test tid er mellom 0700-1300
Så det var jo gøy
De har alltid strek , også finner jeg ikke en gammel for å sammenligneLeste litt på det nå, de hadde visst alltid streker uansett
Skikkelig frustrerende med disse skyggene, altså!Fant en mk test i skuffen , tatt på utvannet nesten blankt urin . Jeg ville trudd at var det noe nå , så ville denne svaaake skyggen vært sterkere
Heldigvis fortsatt noen dager det kan endre seg på!9 DPO - Blenda test her…
Sett meg på tr det bare øker så da får jeg prøve neste mndSkal jeg sette deg på TR, eller vil du se det an en dag til?
Håper å se deg med videre! …men skjønner også veldig godt at prøving tar på…Da takker jeg for meg denne pp, og håper vi kansje finner ut at vi prøver neste pp også , å ønsker dere andre masse lykke til
Tr dukket opp her nå idag . Så med bare skygger og en tr så er håpet mitt over
Her er det vel en liiiiiten skygge?
Ja… du!! …er det det?? Jeg kastet ikke testen. Nå er den jo langt over tiden, men ser noe på den ja…!! Oj, det er veldig gøy!Her er det vel en liiiiiten skygge?
Etter å ha nistirra på mine egne tester -som er heeelt blanke, så er jeg sikker på at det hvertfall er en skygge på din!Ja… du!! …er det det?? Jeg kastet ikke testen. Nå er den jo langt over tiden, men ser noe på den ja…!! Oj, det er veldig gøy!
Jeg er å sikker på at det er en skygge men vet ikke om jeg hadde stolt på skyggen , da jeg har sittti med sånne siden 8 dpo av og påJa… du!! …er det det?? Jeg kastet ikke testen. Nå er den jo langt over tiden, men ser noe på den ja…!! Oj, det er veldig gøy!