definitivt en skygge her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
definitivt en skygge her!
Vi er riktig nok en veldig liten IKM-gruppe (tydeligvis ikke så mange som har lyst på romjuls-/nyttårsbaby), men vi har da usedvanlig få gravide i gruppa! Hadde vært gøy med noen flere positive tester her, så nå trenger vi virkelig at du glimter til med en positiv test i morgen! Heia, heia!Ja… du!! …er det det?? Jeg kastet ikke testen. Nå er den jo langt over tiden, men ser noe på den ja…!! Oj, det er veldig gøy!
Jeg tar en gjerne en for laget hehe… Blir veldig spennende i morgen. Det som gir meg litt ekstra håp er at jeg aldri har hatt noe annet enn blenda-tester tidligere (med unntak av pp med kjemisk på dag 4+5). Heia, heia!!Vi er riktig nok en veldig liten IKM-gruppe (tydeligvis ikke så mange som har lyst på romjuls-/nyttårsbaby), men vi har da usedvanlig få gravide i gruppa! Hadde vært gøy med noen flere positive tester her, så nå trenger vi virkelig at du glimter til med en positiv test i morgen! Heia, heia!
Ojojoj…definitivt en skygge her!
Synes det ser bra ut jeg!Har mistet to ganger før (en rundt uke 4-5 etter dårlig stigning) og er derfor såå bekymret Hva tror dere om denne stigningen? De to nederst er 8 dpo (morgen og kveld - det går faktisk an å se noe på de i virkeligheten ) Så er det 9, 10 og de to øverste er fra i dag 11 dpo Mannen skjønner ingenting og har foreløpig ikke sagt noe til noen andre
Neeeei! Vi hadde jo avtalt at den skulle være positiv i dag!11 DPO - Tilbake i blenda-land… Vis vedlegget 432871
Det er jo tydelig stigning fra 9 til 11 dpo, så foreløpig tenker jeg det ser fint ut. Så får vi bare håpe at det fortsetter sånn og ikke stopper opp! Krysser fingrene for deg!Har mistet to ganger før (en rundt uke 4-5 etter dårlig stigning) og er derfor såå bekymret Hva tror dere om denne stigningen? De to nederst er 8 dpo (morgen og kveld - det går faktisk an å se noe på de i virkeligheten ) Så er det 9, 10 og de to øverste er fra i dag 11 dpo Mannen skjønner ingenting og har foreløpig ikke sagt noe til noen andre
Nei... håper den sitter på nesteTR …
Jaja, riste det av seg og begynne på ny.
Tusen takk! Håper det jeg også…Nei... håper den sitter på neste
Det er klart du kan Hvis du vil føres opp på lista, så bare oppgi denne informasjonen om deg selv:Kan jeg bli med i denne gruppa? Er lenge siden jeg har vært på dette forumet, for barna mine begynner å bli store, men jeg er 4 dager over mens med masse murringer. Siste mens var 19.mars, så det er spennende å følge andre i samme situasjon her
Tusen takk Svaneprinsessen- 38-3-1.4-18.04Det er klart du kan Hvis du vil føres opp på lista, så bare oppgi denne informasjonen om deg selv:
Brukernavn - Alder - Barnet du prøver på - PP - EL - IKM
Åh, så hyggelig, veldig koselig at du følger med også håper å snart kunne følge med din reise, plutselig så sitter denTusen takk! Håper det jeg også…
Veldig koselig å følge utviklingen din i dagboka di!
Neeeii… uff… Føler med deg…Jeg mista etter ei uke