❤️IKM uke 16❤️

Jeg har altså hatt så mye smerter i underlivet idag. Skikkelig riv og røsk vondt helt bak i rompa. Håper det er el. Er på cd 15, så kan fort være EL. Hatt smerter 2 dager på rad. Håper ikke det bare er en cyste eller noe, har vært mye plaget med det. Hvis ikke det klaffer nå vil lege henvise meg til gyn. Spennende tider :Heartpink

Tester etter EL og tok en g-test for moro skyld.

Dette er vel bare en standard skyggestrek på g-test?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    966 KB · Visninger: 79
@Irrgrønn Når jeg nå må inn i en ny pp, så var det hyggelig å se at du er trådstarter for IKM16. Unner deg veldig en spire!

Denne pp gir meg mulig termin 1.1.2025 (og det er jeg sikkert ikke alene om i denne gruppa?). Så det er jo litt gøy :) .

I løpet av pp passerer jeg min forrige termindato fra MAen i høst, så det kjennes litt sårt.

Siden «alle gode ting er tre», så har jeg ekstra tro til denne pp. Ble gravid med første i pp3 (2-åringen min). Ble igjen gravid på pp3 som endte i MA. Ble igjen gravid på pp3 som endte i kjemisk. Nå begynner pp3 etter siste kjemiske (tilsammen pp9 for b2). Siden jeg har både MA og kjemisk bak meg, så kan jeg ikke skjønne annet en at neste nå må sitte.

stjerna80 - 43 - B2 - PP9 (PP6 etter MA) - EL 7/4 - IKM 21/4
Å, så koselig at du havnet i akkurat denne IKM-gruppa :love2 Håper virkelig at den magiske treeren slår til for deg igjen! Nå skal det bli baby! :binkybaby

Tester etter EL og tok en g-test for moro skyld.

Dette er vel bare en standard skyggestrek på g-test?
Jeg synes jeg kan se den ekstra hvite streken der streken egentlig skulle ha vært. Og så blir det på en måte et synsbedrag at det ser ut som det er en strek ved siden av den (på siden mot kontrollstreken). Så jeg tror nok den er negativ, ja. Men det satser vi på at endrer seg om en uke eller to! :joyful:

Jeg synes jeg kan se den ekstra hvite streken der streken egentlig skulle ha vært. Og så blir det på en måte et synsbedrag at det ser ut som det er en strek ved siden av den (på siden mot kontrollstreken). Så jeg tror nok den er negativ, ja. Men det satser vi på at endrer seg om en uke eller to! :joyful:
Ja, regner med skyggestrek selv så ble ikke noe jubel i taket her :hilarious::hilarious:

Krysser alt vi har :angelic:

Fortsatt murringer nederst i magen. Dag 3 med murringer/verkende smerter. Har el slim også :bored: Tester ikke etter EL, skulle nesten ønske jeg gjorde det nå, for det er jo litt vanskelig å vite hva som skjer med egga inni her :bag:

Fortsatt murringer nederst i magen. Dag 3 med murringer/verkende smerter. Har el slim også :bored: Tester ikke etter EL, skulle nesten ønske jeg gjorde det nå, for det er jo litt vanskelig å vite hva som skjer med egga inni her :bag:
At du klarer å la være å teste, jeg hadde klikka i hodet om jeg ikke gjorde det :laughing021 Jeg er så syyykt kontrollfreak

Aldri hatt så sterk strek på el-test tidligere! Men fortsatt negativ da.. :smiley-angelic006 Men da ryker det nok en test i kveld også. Kanskje el er litt tidligere enn forventet. Hender det at dere får positiv test samme dag etter en strek som denne?
IMG_4917.jpeg

Aldri hatt så sterk strek på el-test tidligere! Men fortsatt negativ da.. :smiley-angelic006 Men da ryker det nok en test i kveld også. Kanskje el er litt tidligere enn forventet. Hender det at dere får positiv test samme dag etter en strek som denne? Vis vedlegget 431662
Mine pleier bli positive dagen etter en sånn, ifølge Premom :) kan få samme dag også . Men det var den ene gangen jeg hadde veldig kort topp . Da var neste test positiv fra en sånn

jeg lurer på en ting, hvor ofte planlegges sengekos?

Vi har annahver dag, og kun en gang om dagen . Bortsettfra ved el. Da har vi dagen før el og el dagen .
Jeg hater dette sengekos presset :bag: føles som en jobb, og jeg vil bare gjøre det for å bli ferdig. Moroa er lixom litt borte :oops:

jeg lurer på en ting, hvor ofte planlegges sengekos?

Vi har annahver dag, og kun en gang om dagen . Bortsettfra ved el. Da har vi dagen før el og el dagen .
Jeg hater dette sengekos presset :bag: føles som en jobb, og jeg vil bare gjøre det for å bli ferdig. Moroa er lixom litt borte :oops:
Her planlegges ikke sengekos, men han er alltid villig :hilarious: så når jeg insjer blir det alltid noe!

Aldri hatt så sterk strek på el-test tidligere! Men fortsatt negativ da.. :smiley-angelic006 Men da ryker det nok en test i kveld også. Kanskje el er litt tidligere enn forventet. Hender det at dere får positiv test samme dag etter en strek som denne? Vis vedlegget 431662
Oppdatering: svakere strek nå på kvelden..
Så enten har jeg hatt en kort topp tidligere (vært på reise siste døgnet så testet litt lite), eller så kommer den senere. Eller så kan det jo hende at el ikke kommer denne pp etter uttak av spiral tidligere i vinter :happy090

Back
Topp