Jeg jubler for at det er så koselig å se alt det dere jubler for!
Appen <3
Appen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hubler for akkurat det sammeJubler for å være en del av denne herlige juni 2014 gjengen
woohooo Jubler for ta jeg ikke klarte å ti still (eller vi) og har fortalt dattern vår at det er en liten bebbis i magen til mamma og at hun skal bli storesøster hun fikk se bilde på hello baby av hvordan den så ut nå Hun ble kjempe glad<3 men får prøve å ikke snakke for mye om det nå da før UL og 12 uker bare sånn i tilfelle<3
Hun har mast om en lille bror siden påske det eneste jeg er spent på er om hun forstod da heg prøvde å forklare atdet var en hemmelighet og hva det betød xD katta er vel ute av sekken innen jeg henter henne i bhg i dagSå koselig! Klart det er stas å bli storesøster!
Hun har mast om en lille bror siden påske det eneste jeg er spent på er om hun forstod da heg prøvde å forklare atdet var en hemmelighet og hva det betød xD katta er vel ute av sekken innen jeg henter henne i bhg i dag
Neei det er nok ikke det XD Er vel kanskje mere underbevisstheten til mor som ikke klarer å holde på hemmeligheten lengerHa ha ha! Hemmeligheter for en 3-åring er jo kanskje ikke like lett å forstå.