❤️~JUBELTRÅD~❤️

Jeg jubler for at det er så koselig å se alt det dere jubler for! :D

Appen <3
 
Jeg jubler for at graviditeten per dags dato gir meg enorm matlyst og dermed gjør meg til tidenes husmor! Og havrekjeks i ovnen :D

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14
 
Også jubler jeg for at det endelig har gått opp for mannen at han skal bli pappa igjen og han begynner å vise større glede og interesse for hva som skjer i magen til mor:D<3


*Termin 01.06.2014*
*Taster på padden*
 
Jeg jubler for den fantastiske juni 14 gjengen vår :D
 
Jeg jubler for 4+6 :D

Og for at jeg har tatt folat i dag, og i går, og dagen før det, og før det... For i følge babyverden så skjer dette nå: "Embryoet er litt avlangt og omtrent midt på er det litt tynnere. Her dukker det opp noen humper nå. Disse kalles somitter og vil som en glidelås lukke det viktige nevralrøret. Tar du folat hjelper du til å sørge for at dette skjer som det skal."
 
Jeg jubler for 5+2 i dag, og at har senvakt på jobben :D
 
4+1 idag :). Idag er samme dag som jeg mistet sist gang så håper det ikke skjer!!
 
Jubler for 6 uker og dette er den andre store milepælen i dette svangerskapet da jeg har opplevd å miste 2 ganger på denne dagen men babyen er her ennå :D <3


Bloggermamma
Termin 01.06.2014
 
Jeg jubler for 5 uker i dag. <3 Fantastisk.
 
Jubler for at det er fredag :D


Bloggermamma
Termin 01.06.2014
 
Jeg jubler for at jeg har fri hele helgen, og at den skal tilbringes sammen med folk jeg er glad i. Og så jubler jeg for at jeg er 5+3 i dag, og at det kun er 27 dager til første legekontroll, og 46 dager til jeg er 12 uker på vei :D :D Ha en fin fredag alle sammen.
 
woohooo :D Jubler for ta jeg ikke klarte å ti still (eller vi) og har fortalt dattern vår at det er en liten bebbis i magen til mamma og at hun skal bli storesøster:D hun fikk se bilde på hello baby av hvordan den så ut nå:) Hun ble kjempe glad<3 men får prøve å ikke snakke for mye om det nå da før UL og 12 uker bare sånn i tilfelle<3
 
woohooo :D Jubler for ta jeg ikke klarte å ti still (eller vi) og har fortalt dattern vår at det er en liten bebbis i magen til mamma og at hun skal bli storesøster:D hun fikk se bilde på hello baby av hvordan den så ut nå:) Hun ble kjempe glad<3 men får prøve å ikke snakke for mye om det nå da før UL og 12 uker bare sånn i tilfelle<3

Så koselig! :D :D Klart det er stas å bli storesøster! :)
 
Så koselig! :D :D Klart det er stas å bli storesøster! :)
Hun har mast om en lille bror siden påske:P det eneste jeg er spent på er om hun forstod da heg prøvde å forklare atdet var en hemmelighet og hva det betød xD katta er vel ute av sekken innen jeg henter henne i bhg i dag:P
 
Hun har mast om en lille bror siden påske:p det eneste jeg er spent på er om hun forstod da heg prøvde å forklare atdet var en hemmelighet og hva det betød xD katta er vel ute av sekken innen jeg henter henne i bhg i dag:p

Ha ha ha! Hemmeligheter for en 3-åring er jo kanskje ikke like lett å forstå.
 
Back
Topp