❤️~JUBELTRÅD~❤️

5+1 i dag <3 og måtte bare ta denne testen i dag også :)

Vedlegg

• 1380453545954.jpg
    1380453545954.jpg
    42,8 KB · Visninger: 34
Jubler for 4+2 :D

Appen <3

Jubler for tidlig UL den 24 Oktober på bursdagen til mannen min:D<3

Juuuuubbbbiiiiiiooooooo er BARE 250 dager igjen :)

I dag føler jeg at jeg har mye å juble for! Jeg er nesten ikke kvalm, jeg er ikke så veldig trøtt, jeg er 4+6 i dag. Og det vil si at jeg i morgen er 5 uker! Det er for meg et fint stort tall. 5 uker! <3

I tillegg er det i dag bare 50 dager til jeg er 12 uker på vei. DET kommer til å gå fort :D :D

Jubler for Limitless som satt meg på tanken at det er ikke mer enn 45 dager til jeg er 12 uker :D Nå virket det mye kortere :D

Jubler for Limitless som satt meg på tanken at det er ikke mer enn 45 dager til jeg er 12 uker :D Nå virket det mye kortere :D

Ja, ikke sant! 45 dager er jo ingenting! :D Jeg har nedtelling på mobilen. Big day heter appen. Den teller nå ned til:

- Første legetime
- 12 uker
- Termin

Mye å glede seg til!

Jeg jubler over at den brune utfloden ikke har kommet tilbake og at jeg skal på ul til onsdag <3 måtte alt være bra <3

Jeg jubler over at den brune utfloden ikke har kommet tilbake og at jeg skal på ul til onsdag <3 måtte alt være bra <3
Alt er bra! Håper for deg <3

Appen <3

Jeg jubler for 4+3 (13 dpo) og sterkere test enn noen gang før! :D

Jeg jubler for at min femte positive graviditetstest! :D :D (Dette har virkelig ikke gått helt opp for meg enda!)

Back
Topp