Jeg jubler for denne!
Vis vedlegget 33130
Det var testen sin det Jeg vil også teste med billigstrips, men har ingen igjen annet enn noen jeg fikk av en venninne som er helt elendige (tror de er for gamle), for deg kommer bare halve streker på de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jubler for denne!
Vis vedlegget 33130
Jeg jubler for denne!
Vis vedlegget 33130
Hvordan kan du være 4+3 og bare 13dpo? Er man ikke 4 uker når man er 14dpo?Jeg jubler for 4+3 (13 dpo) og sterkere test enn noen gang før!
Fordi første dag siste mens var 30. august, så etter mens er jeg 4+4 i dag. Det er visst dette legene går ut i fra frem til termin. Men jeg testet også etter eggløsning, og nå er det 15 dager siden eggløsning. Altså sier jeg 4+4 (som legene) og 14 dpo.Hvordan kan du være 4+3 og bare 13dpo? Er man ikke 4 uker når man er 14dpo?
Jubler for degJeg jubler for at BV-appen sier at hjertet begynner å slå i dag <3
Jubler for detJeg jubler fordiiiiii.. denne gangen skal jeg ha vett nok til å bli på barsel helt til de kaster meg ut!! Ikke møte opp på åpningen til et storsenter under et døgn etter fødselen