❤️~JUBELTRÅD~❤️

Jubler for forståelsesfulle leger!! :)
 
woohooo :D Jubler for ta jeg ikke klarte å ti still (eller vi) og har fortalt dattern vår at det er en liten bebbis i magen til mamma og at hun skal bli storesøster:D hun fikk se bilde på hello baby av hvordan den så ut nå:) Hun ble kjempe glad<3 men får prøve å ikke snakke for mye om det nå da før UL og 12 uker bare sånn i tilfelle<3

Haha har selv fortalt det til min datter :) men hun er da 5, men hun veit det e en hemmelighet og har ikke sagt det til noen :) hun har oxo fått sett på hello baby og veit at det kun er et frø og lite ennå :)
 
Haha har selv fortalt det til min datter :) men hun er da 5, men hun veit det e en hemmelighet og har ikke sagt det til noen :) hun har oxo fått sett på hello baby og veit at det kun er et frø og lite ennå :)
Her blir det kalt et rompetroll :)


Bloggermamma
Termin 01.06.2014
 
Jubler for at jeg har bestilt UL!! :D :D :D

NÅ har jeg så mange datoer å se frem til:

- 31. oktober første legetime.
- 19. november 12 uker
- 21 november første UL

Og så klart til juni! :D
 
jubler for at det er fredag og snart ferdig med denne arbeidsdagen. denne uka har vært lang..

meldte meg inn her på mandag... tok test på tirsdag... å nå er jeg jaggu gravid og 4+1
 
Jubler for at lille spiren i magen nå har et hjerte som har begynt å slå! :D
 
Jubler for 6+2 og at babyen er der ennå :D jubler også for mannen min som har vært så flott latt meg sove noen ekstra timer og tatt med seg jentungen på trening så jeg skulle få litt stille tid til å ta vare på meg selv <3


Bloggermamma
Termin 01.06.2014
 
Jubler for 6+2 og at babyen er der ennå :D jubler også for mannen min som har vært så flott latt meg sove noen ekstra timer og tatt med seg jentungen på trening så jeg skulle få litt stille tid til å ta vare på meg selv <3


Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Snille mannen :D
 
Jubler for 5+1 :D Jeg jubler for høstferie og at vi i morgen på denne tiden er på vei til Barcelona! (Bare lurer på hva jeg skal pakke.. Er så oppblåst)

Appen <3
 
Jubler for 6 uker i dag :D

Og at siste jobbuka starter i morgen før 2 uker ferie, det skal bli såååå deilig <3
 
Jubler for 6 uker i dag!! :D Og for at vi har fortalt det til mamma og pappa :D :D Oooog for at det er høstferie :D Jipppiiii :D
 
Back
Topp