❤️~JUBELTRÅD~❤️

Jubler for 5+6 i dag :)
 
Jubler for 5+4 :)
 
hurra for 6 + 3 i dag!
Og for at murringene er tilbake. Var litt rolig på den fronten i helgen (sikkert bare fordi jeg har slappet av på sofaen). Hehe, vi klager over plager, men blir stressa når de blir borte.

Håper de neste 39 dagene går fort =D
 
Jubler over 6+4 i dag :D og at jeg endelig er i gang med å føre inn den neste siste innlevringa til skolen på pcen :D
 
Hurra! Jubler for 6 uker i dag! Og kun 42 dager til 12 ukers-grensen. Nå gleder jeg meg til å rope ut til hele verden at jeg er gravid :D :D
 
Jubler for 5 +5! En dag nærmere å høre babisns hjerteslag :D <3


Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014
 
Jubler for 6+5 og snart kun 14 dager igjen til jeg skal møte bebbisen min :D
 
Jubler for 6+5 og snart kun 14 dager igjen til jeg skal møte bebbisen min :D

Du er snart 7 uker!! Det er jo kjempestas! :D :D

Og så jubler jeg for at du er her inne og lager så god stemning og gir så mange nyttige svar!
 
Du er snart 7 uker!! Det er jo kjempestas! :D :D

Og så jubler jeg for at du er her inne og lager så god stemning og gir så mange nyttige svar!
Ja eg vet det er helt utrolig :D får nesten er lite anfall hver gang jeg tenker at jeg er 7 uker på vei :p

Aaw du er vel søt <3
 
Jubler for 6+2 <3

Skal til legen i dag og få legeerklæring på graviditeten slik at jeg får fryst medlemskapet mitt på treningssenteret. Også skal jeg spørre ift jordmor :)
 
Jubler for at jeg endelig har fått tuppa meg søl i rævva såpass hardt at jeg har kommet i gang med den hærsens fordypningsoppgava:D
 
Jubler for 6 uker i dag! <3
Og for at nevralrøret lukkes i dag :)
 
:smiley-bounce016
Hurra for humørsvigninger, ømme bryster og vond korsrygg! :D
 
Jubler for at hjertet skal ha begynt å slå idag visstnok :) og at tida går, og at jeg ikke har en eneste liten svangerskapsplage. Utenom endel luft i magen, men er på ferie så det kan likegodt være all maten jeg trykker i meg ;)
 
Jubler for 5+6 idag! Wohooo :D
 
Back
Topp