❤️~JUBELTRÅD~❤️

skal til byen idag for å kjøpe tester jeg oxo.... :)må bare ta en digital en for å få det bekreftet uten å kun se på en strek :)
 
Jeg jubler over at jeg har litt mer energi i dag enn i går! Hjalp med en god natts søvn gitt :D
 
Jeg jubler for 4+0 i dag :D
 
Jeg jubler bare for at jeg føler veldig sterkt for å juble akkurat nå! JIIPPII :P :D :D Og kanskje litt for at jeg har bestilt time til første svangerskapskontroll nå nettopp! :D
 
Jubler rett og slett for positiv test eg i dag
 
Tror jeg jubler for at hjerte slår <3 Det står værtfall på appen til baby verden XD
Også jubler jeg for at det er helg og at jeg til mandag skal bestille time hos gyn til tidlig UL, time hos jordmor for å se om vi kan høre et hjerte ti lfredag om en uke OG ringe til legen for å bestille time til første kontroll:D:D:D:D
 
Jeg jubler for at testen var positiv i dag og, og for at jeg nå er 4+1 uker! <3 Også er det verdt å juble litt for de flotte damene her inne som kommer med både erfaringer, råd og gode ord. :D
 
Jeg jubler over at jeg har fri i helgen! :) Og at jeg er 4+4 i dag!
 
Jubler for at den 48 timer gamle svangerskapsbloggen min allerede nærmerer seg 1000 sidevisninger og godt over 500 unike lesere :D❤️❤️
 
Kjempekult Ungmor 90! Og du har en veldig fin blogg :) :)
 
Det er over midnatt, så jeg kan herved juble for at jeg ifølge mensentermin er 5 uker på vei!! :D :D :D (Egentlig så vet jeg jo at jeg ikke er det, tror jeg er mer 4+1 (pga eggløsning)). Men det orker jeg ikke å bry hodet med nå, det får vente til ultralyd :D :D
 
Det er over midnatt, så jeg kan herved juble for at jeg ifølge mensentermin er 5 uker på vei!! :D :D :D (Egentlig så vet jeg jo at jeg ikke er det, tror jeg er mer 4+1 (pga eggløsning)). Men det orker jeg ikke å bry hodet med nå, det får vente til ultralyd :D :D
Jubler for at jeg er helt enig med deg!!':D også for at jeg er 5+3❤️❤️❤️❤️
 
Jeg jubler over sterkere strek i dag! :D 12 dpo og IKM i dag, så det gjorde VELDIG godt med den streken.
 
Så deilig Mummimamma! :D <3
 
Så deilig Mummimamma! :D <3
Ja, det er virkelig fantastisk! Jeg tok en test i natt, se den 29.9. natt. Mistet nesten alt håp. Men nå kan jeg virkelig juble :D

håp.jpg
 
Back
Topp