❤️ IKM uke 7 ❤️

Jeg har pleid å teste fra 9 eller 10 dpo. Denne gang skal jeg vente til 12 dpo. Men det er mest fordi jeg har tatt en hormonsprøyte som har HCG i seg, og da må jeg vente til det er ute av kroppen slik at jeg ikke får falsk positiv :)
Du blir ikke å teste ut ovitrelle altså? Det hadde jeg garantert gjort :woot:

Når begynner folk å teste ? Om jeg har hatt eggløsning ( testet Max med CB monitor..., men ingen symptomer:/) er jeg på 5-6 dpo i dag Har dessverre lite trua denne mnd. for min egen del. Håper noen andre her kan klaffe ❤️
Starter 8 dpo. Første mulighet for å "se" hcg i urinen. Sjansen er jo minimal for positiv test, men synes det er litt gøy å spennende

Du blir ikke å teste ut ovitrelle altså? Det hadde jeg garantert gjort :woot:

Har vært litt usikker på hva jeg skal gjøre faktisk! Har ikke så mange tester igjen. Også har jeg tenk at Ovitrelle sikkert er ute av systemet til 12 dpo, så da har liksom det blitt min uoffisielle testdato :p

Takk, er egentlig det jeg tenker ... Og jeg temper og appen flyttet to dager frem, og er da 3 dpo i stedet for 5 dpo som den først trodde. Har murringer i magen, men ingen el-symptomer lenger.

Da kan du nok slå deg til ro med at EL har kommet og gått :)

Når begynner folk å teste ? Om jeg har hatt eggløsning ( testet Max med CB monitor..., men ingen symptomer:/) er jeg på 5-6 dpo i dag Har dessverre lite trua denne mnd. for min egen del. Håper noen andre her kan klaffe ❤️
Tror jeg tar en test ca. 10 dpo om jeg ikke har begynt å spotte da, og hvis den er negativ blir det ingen flere før evt.etter IKM.

JEY! Smiley på cb digital e vekke og no e også strimmel negativ:))) Var rimelig konsentrert urin også da vi havnet på en isklatreekspedisjon/utflukt som tok hundre år lengre enn tenkt. Lite vann og mat og null tissing fra 11 til nå i sted, haha.
Men da funker kroppen som den skal og EL er overstått!? Når er første dpo da?:))

Vedlegg

• 7B23A36E-58E1-493C-AD69-BF7FB22181BC.png
    7B23A36E-58E1-493C-AD69-BF7FB22181BC.png
    101,2 KB · Visninger: 62
JEY! Smiley på cb digital e vekke og no e også strimmel negativ:))) Var rimelig konsentrert urin også da vi havnet på en isklatreekspedisjon/utflukt som tok hundre år lengre enn tenkt. Lite vann og mat og null tissing fra 11 til nå i sted, haha.
Men da funker kroppen som den skal og EL er overstått!? Når er første dpo da?:))
Så bra! Dpo betyr days past ovulation. Altså dager etter eggløsning, så om eggløsning er i dag så er 1 dpo i morgen

Så bra! Dpo betyr days past ovulation. Altså dager etter eggløsning, så om eggløsning er i dag så er 1 dpo i morgen

Ja, vet hva dpo betyr, men var usikker på om negativ test idag betydde at el var i går eller om det betyr at den var i dag:)

Ja, vet hva dpo betyr, men var usikker på om negativ test idag betydde at el var i går eller om det betyr at den var i dag:)
Åja, positiv i går og negativ i dag så er eggløsning i dag. Man har som regel el ca 24 timer etter positiv test

5 dpo og ømme pupper:chicken: syns det er så himla vanskelig med symptomer! Med spiral hadde jeg ingen, mens etter jeg tok den ut har jeg fått pms symptomer hver syklus mellom el og tr. :sour: Så for min del er det nok umulig å tolke symptomer, da jeg får de uansett ! Gleder meg til å teste snart uansett ❤️

5 dpo og ømme pupper:chicken: syns det er så himla vanskelig med symptomer! Med spiral hadde jeg ingen, mens etter jeg tok den ut har jeg fått pms symptomer hver syklus mellom el og tr. :sour: Så for min del er det nok umulig å tolke symptomer, da jeg får de uansett ! Gleder meg til å teste snart uansett ❤️

Spennende!:)))

Da melder jeg meg ut her, ikke fått el enda og da blir det rett og slett for sent! Håper ting stabiliserer seg til våren/ sommeren, så får jeg prøve igjen da :oops: Lykke lykke til med testing fremover, håper det blir mange positive tester og spirer som klamrer seg!:love2

4 dpo og floraen i herligheten er på bærtur. Har opplevd det to ganger før, og begge gangene var jeg gravid. Første gangen måtte jeg ha pille for å få bukt på soppen. Nå er jeg usikker på om det er sopp eller ubalanse ... SUKK, vet jo så altfor godt at det er for tidlig for symptomer og at hvert symptom man måtte kjenne like gjerne kan være pms ... De gangene jeg har vært gravid har også kroppen oppført seg forskjellig, så har ingen indikatorer å gå etter, etter hvert ... Lurer på å svi av første test på fredag, da er jeg 8 dpo ... Når skal dere teste?

1 dpo! Woopidoo!

4 dpo og floraen i herligheten er på bærtur. Har opplevd det to ganger før, og begge gangene var jeg gravid. Første gangen måtte jeg ha pille for å få bukt på soppen. Nå er jeg usikker på om det er sopp eller ubalanse ... SUKK, vet jo så altfor godt at det er for tidlig for symptomer og at hvert symptom man måtte kjenne like gjerne kan være pms ... De gangene jeg har vært gravid har også kroppen oppført seg forskjellig, så har ingen indikatorer å gå etter, etter hvert ... Lurer på å svi av første test på fredag, da er jeg 8 dpo ... Når skal dere teste?

Er som du sier litt tidlig, men det er jo sykt spennende da det kan bety begge deler! Ubalanse/sopp kan vel óg være et resultat av mye aksjelegging? Uansett, heier på deg og gleder meg til å følge på med når du skal teste:)
Eg er 1dpo, tester nok når ikm nærmer seg, kanskje tidligst 10dpo. Den ene gangen jeg har vært gravid måtte jeg noen dager på overtid før positiv test

Starter å teste på torsdag. Da er jeg 10 dpo ca. Hvis jeg klarer å holde meg så lenge. :hilarious: Spennende med symptomene dine, krysser fingrene :cat:

Har ikke testet etter EL, men tror jeg er 6 dpo. Kjenner man feks at egget fester seg og at ting begynner å skje allerede ved 6dpo?
For min del har jeg ingen symptomer, og blir litt engstelig av det... Dagene snegler seg avgårde...

Har ikke testet etter EL, men tror jeg er 6 dpo. Kjenner man feks at egget fester seg og at ting begynner å skje allerede ved 6dpo?
For min del har jeg ingen symptomer, og blir litt engstelig av det... Dagene snegler seg avgårde...

Vet mange sier de kan kjenne/føle det, men tror egentlig man fysiologisk sett ikke kan det. Korrigerer meg dere andre om jeg tar feil.
Den gangen jeg ble gravid hadde jeg ingen symptomer annet enn litt murring når jeg kom på ikm-overtid:)

Hei. Jeg kan strykes fra lista. Blasto overlevde ikke opptining desverre.
Lykke til alle sammen :Heartred

Back
Topp