❤️ IKM uke 7 ❤️

For mitt vedkommende fikk jeg slim onsdag og positiv test fredag og den er fortsatt positiv i dag. Har hatt endel murringer foran idag så tenker el er i dag, dvs tre dager etter slimstart:)

Krysser fingrene for oss begge!:) så godt å få lufte tankene litt:) håper håper:)

Litt rart å ikke teste, føler meg nesten litt bad ass som ignorerer kontrollfreaken i meg fullstendige :wacky: Men jeg troooor EL var i dag. Hadde de typiske El-smertene mine i går i fall. Fikk lagt inn noen last minute aksjer i går og prøver å lure mannen med på en runde til etterpå, for sikkerhets skyld :rolleyes:

Imponerende! Eg hadde ikke klart å la være, haha.
Her må eg sikkert til med litt lurings imrn som forhåpentligvis blir siste av den produktive sorten! Om testene fortsetter å være høye blir det jo noen lange dager fremover med aksjer, så krysser alt for at resultatene begynner å synke

Imponerende! Eg hadde ikke klart å la være, haha.
Her må eg sikkert til med litt lurings imrn som forhåpentligvis blir siste av den produktive sorten! Om testene fortsetter å være høye blir det jo noen lange dager fremover med aksjer, så krysser alt for at resultatene begynner å synke
Hehe, ja er mest for å være litt mer spontane igjen. Hadde noen måneder med 5 (!) dager med høy på CB EL-testen, etterfulgt av 2 dager med maks/positive strimler... :wacky: følte jo et enormt press på å ha sex hver kveld i over en uke, for det kunne jo være at EL er rett rundt hjørnet. Så kjenner veldig godt til dette. For oss ble det rett og slett litt for systematisk :p
Vi har i utgangspunktet dårlige odds på å få det til selv, og er mellom forsøk med IVF. Så da orker jeg ikke presset med å finne perfekt tidspunkt, får heller kose oss og ta det som det kommer :joyful:
Men krysser fingrene for at EL nærmer seg hos deg nå!

Hehe, ja er mest for å være litt mer spontane igjen. Hadde noen måneder med 5 (!) dager med høy på CB EL-testen, etterfulgt av 2 dager med maks/positive strimler... :wacky: følte jo et enormt press på å ha sex hver kveld i over en uke, for det kunne jo være at EL er rett rundt hjørnet. Så kjenner veldig godt til dette. For oss ble det rett og slett litt for systematisk :p
Vi har i utgangspunktet dårlige odds på å få det til selv, og er mellom forsøk med IVF. Så da orker jeg ikke presset med å finne perfekt tidspunkt, får heller kose oss og ta det som det kommer :joyful:
Men krysser fingrene for at EL nærmer seg hos deg nå!

Ja, vurderer å hoppe over de to neste syklusene(unngå desember) og da forhåpentligvis få tilbake noe av spontaniteten når vi skal i gang igjen:)

Sist pp hadde jeg også mye styr med el-tester og fikk positiv test fra cd10. Da ble det aksjelegging 10(!) dager i strekk(ømmeste). Var nok riiimelig dårlig kvalitet på svømmerne når det tilslutt sikkert egentlig gjaldt så det var neppe suksess og nå er jeg her, haha. Her har vi aksjonert siden onsdag:troll:.

3 dpo, ingen aksjer lagt inn hverken før eller under el, og alikelvel så er jeg i teorien gravid :rolleyes:
Gleder meg til mandag og innsett av blastocyst.
Hvordan er det med resten av gjengen?

Spennanes:) æ skal å å sett inn 5-dagers imårra:)
Skikkelig rart å tenke på at vi får et befrukta egg inn om bare 1 døgn.. så e d bare å krysse fingran på at d klare å feste sæ:)
Kordan medisina står du på?

FF-appen har fått nok data nå og omsider flyttet frem el to dager - så da er vi endelig enige. Tror jeg likevel kan henge med her inne :happy: Den ble nok litt forvirret den godeste appen når eggløsning kom omtrent rett etter mens, da den i begge forrige pp har kommet sent i syklusen.

Last edited:
3 dpo og dagane sneglar seg avgårde :p 13 timars skift idag og 2 dagar til med jobb, så da går dagane litt fortare enn når eg har fri på turnus :)
Skal prøve å holde meg til 11-12 dpo før eg testar :hilarious: Ønsker alle ein fin søndag :love7

Sorry for vm i el-spam!

Positiv test i dag også, men noe svakere iflg. pm-appen. Synes likevel den var like sterk som de foregående når den tørket. MEN: cb digital viser jo smiley i 48t etter max uttelling og den viste jo enda, så då tenker jeg det ikke er unormalt med positiv strimmel, enn så lenge. Ny sjekk i kveld med strimmel!

Vedlegg

• 91F56FAF-77A7-45A2-B88A-EFC5A9C6BE0C.png
    91F56FAF-77A7-45A2-B88A-EFC5A9C6BE0C.png
    100,7 KB · Visninger: 60
Spennanes:) æ skal å å sett inn 5-dagers imårra:)
Skikkelig rart å tenke på at vi får et befrukta egg inn om bare 1 døgn.. så e d bare å krysse fingran på at d klare å feste sæ:)
Kordan medisina står du på?
Å så gøy :) Vi får håp at dæm klore sæ fast der inne :Heartred
Går kun på Utrogestan. Har hatt 3 blasto satt inn i løpet av 1 år no, å har da gått på Lutinus, så legen villa prøv nåkka anna siden æ også har klart å bli gravid på egen hånd 2 ganga I løpet av det året.

Sorry for vm i el-spam!

Positiv test i dag også, men noe svakere iflg. pm-appen. Synes likevel den var like sterk som de foregående når den tørket. MEN: cb digital viser jo smiley i 48t etter max uttelling og den viste jo enda, så då tenker jeg det ikke er unormalt med positiv strimmel, enn så lenge. Ny sjekk i kveld med strimmel!
Mulig bilde er dårlig, men jeg synes den ser negativ ut den siste testen. Så jeg antar at du har el i dag

Å så gøy :) Vi får håp at dæm klore sæ fast der inne :Heartred
Går kun på Utrogestan. Har hatt 3 blasto satt inn i løpet av 1 år no, å har da gått på Lutinus, så legen villa prøv nåkka anna siden æ også har klart å bli gravid på egen hånd 2 ganga I løpet av det året.

Ok, æ har bare hadd et insett før, va ferskt da.. går på lutinus både nu å da..
Sist så festa egge sæ, men utviklinga stoppa etter nån uke, å æ måtte ha en abort-kur førr at kroppen sku klare å komme sæ.. så håpe på bedre resultat nu..
Såpass, da har du vært gjennom litt av hvert det siste året:-/

Mulig bilde er dårlig, men jeg synes den ser negativ ut den siste testen. Så jeg antar at du har el i dag

Ja, den ble ikke like rask positiv(enn de andre positive som ble tidlig synlig positiv etter utførelse), og nooe svakere. Men den så sterk/positiv ut når det var gått mer enn 5 min, men så lå jeg den sammen med de andre(umerket). Nå sliter jeg med å finne dagens:troll:
I bunken nå har jeg to negative(svake) og resten positive. De eldste har begynt å få en litt annen farge, men de nyeste er umulig å skille. Jaja. Får ta ny test i kveld:)

Ok, æ har bare hadd et insett før, va ferskt da.. går på lutinus både nu å da..
Sist så festa egge sæ, men utviklinga stoppa etter nån uke, å æ måtte ha en abort-kur førr at kroppen sku klare å komme sæ.. så håpe på bedre resultat nu..
Såpass, da har du vært gjennom litt av hvert det siste året:-/
Uff så trist at det ikke gikk bra. Er så grusomt å måtte avslutte noe man har drømt om lenge :Heartred
Ja desverre så hadde hjertet stoppet begge gangene, så da ble det tablett kur på meg også.
Krysse fingran for at det går bedre for oss begge den her gangen

Når begynner folk å teste ? Om jeg har hatt eggløsning ( testet Max med CB monitor..., men ingen symptomer:/) er jeg på 5-6 dpo i dag Har dessverre lite trua denne mnd. for min egen del. Håper noen andre her kan klaffe ❤️

Når begynner folk å teste ? Om jeg har hatt eggløsning ( testet Max med CB monitor..., men ingen symptomer:/) er jeg på 5-6 dpo i dag Har dessverre lite trua denne mnd. for min egen del. Håper noen andre her kan klaffe ❤️

Prøver å vente til 11 eller 12dpo :angelic: er 3dpo i dag..

Har det noe for seg å legge inn flere aksjer dersom man er 3dpo og ikke lenger har eggløsningsslim. Spør fordi det svir der inne i herligheten og lurer på om jeg har fått noe ubalanse eller sopp siden vi måtte legge inn aksjer rett etter mensen ... Spekulerer på om det kan ha blitt noe krøll. Ser veldig mørkt på en runde nå liksom :shy::hilarious::hilarious:

Jeg har pleid å teste fra 9 eller 10 dpo. Denne gang skal jeg vente til 12 dpo. Men det er mest fordi jeg har tatt en hormonsprøyte som har HCG i seg, og da må jeg vente til det er ute av kroppen slik at jeg ikke får falsk positiv :)

Har det noe for seg å legge inn flere aksjer dersom man er 3dpo og ikke lenger har eggløsningsslim. Spør fordi det svir der inne i herligheten og lurer på om jeg har fått noe ubalanse eller sopp siden vi måtte legge inn aksjer rett etter mensen ... Spekulerer på om det kan ha blitt noe krøll. Ser veldig mørkt på en runde nå liksom :shy::hilarious::hilarious:

Egget kan kun befruktes innen 24 timer etter eggløsning, så det er ingen vits i å legge inn flere aksjer nå dersom du er sikker på eggløsningen :)

Egget kan kun befruktes innen 24 timer etter eggløsning, så det er ingen vits i å legge inn flere aksjer nå dersom du er sikker på eggløsningen :)

Takk, er egentlig det jeg tenker ... Og jeg temper og appen flyttet to dager frem, og er da 3 dpo i stedet for 5 dpo som den først trodde. Har murringer i magen, men ingen el-symptomer lenger.

Back
Topp