❤️ IKM uke 7 ❤️

Da var eg i dpo land, igjen :happy: har ikkje så store forhåpningar med tanke på aksjelegginga, men fekk lagt inn igår da :smiley-angelic001 Håpar sjølvsagt at det går denne gangen :love7 1 dpo.

Eg er skikkelig gjennomsnittsperson denne syklusen,tydeligvis, haha! Cd14 og endelig positiv strimmel:) Fikk stabil smiley(max) på cb digital også!

Vedlegg

• EFA14815-0EA3-4AB8-842A-7738F44CAA4C.png
    EFA14815-0EA3-4AB8-842A-7738F44CAA4C.png
    98 KB · Visninger: 80
  • F4BEC6AB-3266-4BB9-B699-92C84C63A33E.jpeg
    F4BEC6AB-3266-4BB9-B699-92C84C63A33E.jpeg
    14,5 KB · Visninger: 77
Er det slik at hvis el-testene er negative fra i morgen(positive i dag, jmf.tidligere innlegg) kan jeg tenke at EL har vært i dag og i morgen blir 1dpo?:)

Er det slik at hvis el-testene er negative fra i morgen(positive i dag, jmf.tidligere innlegg) kan jeg tenke at EL har vært i dag og i morgen blir 1dpo?:)
Slik eg har forstått det så er EL i morgon, om testen er negativ igjen da :happy: så blir 1 dpo søndag :)

Tok en ny el-strimmeltest nå bare fordi eg har mange liggende og var nysgjerrig. Den var veldig negativ. Hvor mye kan man stole på en test på denne tiden av døgnet med relativt utvannet urin? Den positive i dag ‘tidlig’ var dobesøk nr.2 i morges/formiddag.

Vedlegg

• E8DB6917-90DB-4837-9D01-112485C3DE94.png
    E8DB6917-90DB-4837-9D01-112485C3DE94.png
    98,2 KB · Visninger: 80
:)
Tok en ny el-strimmeltest nå bare fordi eg har mange liggende og var nysgjerrig. Den var veldig negativ. Hvor mye kan man stole på en test på denne tiden av døgnet med relativt utvannet urin? Den positive i dag ‘tidlig’ var dobesøk nr.2 i morges/formiddag.
Mulig det kan svinga litt før den plutselig er positiv :) eg pleier å holde meg ivertfall i 2-3 timar før eg testar og prøver å drikke minst mulig :hilarious: test igjen ikveld :)

:)
Mulig det kan svinga litt før den plutselig er positiv :) eg pleier å holde meg ivertfall i 2-3 timar før eg testar og prøver å drikke minst mulig :hilarious: test igjen ikveld :)

Har egentlig ikke svingt så mye. Har vært negativ fra CD 9 og frem til i dag 11:52 når den var Positiv:)
Nå 4t senere: negativ

Da har du muligens kort topp da :happy: mine er som regel positive i 2 dagar :)

Ja, kanskje det? Det eg egentlig lurte på var om det var en sjanse for at den kunne være positiv, men slo negativt ut pga utvannet urin? Eller om den ville slått ut positiv uansett når på dagen eller når man tisset sist om den var virkelig var positiv. Hvis du skjønner, haha. Dårlig formulering fra min side

Ja, kanskje det? Det eg egentlig lurte på var om det var en sjanse for at den kunne være positiv, men slo negativt ut pga utvannet urin? Eller om den ville slått ut positiv uansett når på dagen eller når man tisset sist om den var virkelig var positiv. Hvis du skjønner, haha. Dårlig formulering fra min side
Ja, eg trur kanskje den hadde det :) uten at eg skal sei det heilt sikkert :p er ikkje alltid enkelt å tyde desse testane :hilarious:

Jeg har veldig kort LH topp. En syklus testet jeg f.eks. negativt kl 07, VELDIG positivt kl 11 og VELDIG negativt kl 17.00. Alt dette på samme dag. Så det er mulig at den er negativ. Men siden urinen er utvannet er det helt umulig å si noe konkret. Den kan jo like gjerne være positiv da :)

Lister meg forsiktig inn her etter en alt for lang syklus etter pilleslutt med mulig el i dag:hilarious:

Abbie90 - 30 - pp1:eek: - b2 - 5.02(?) - ikm 19.02

Back
Topp