Eg har EL idag, CD21 litt lenger syklus denne gongenCd 16 og ikke antydning til el enda Tipper det er ganske kjørt for vår del nå, blir spennende å se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg har EL idag, CD21 litt lenger syklus denne gongenCd 16 og ikke antydning til el enda Tipper det er ganske kjørt for vår del nå, blir spennende å se!
Har du lange sykluser som regel? Tenker prøve wildyam etter el, så kanskje det er håp om en litt lengre lutealfase!Eg har EL idag, CD21 litt lenger syklus denne gongen
Det har variert etter eg hadde SA i august. Har vanligvis hatt 28 dagars syklus heile tiden det har eg hørt skal funkeHar du lange sykluser som regel? Tenker prøve wildyam etter el, så kanskje det er håp om en litt lengre lutealfase!
Samme her da! Alltid hatt ganske stabil syklus, men tulla noe veldig etter SA i septemberDet har variert etter eg hadde SA i august. Har vanligvis hatt 28 dagars syklus heile tiden det har eg hørt skal funke
Da var eg i dpo land, igjen har ikkje så store forhåpningar med tanke på aksjelegginga, men fekk lagt inn igår da Håpar sjølvsagt at det går denne gangen 1 dpo.
Ja, er litt frustrerande at det ska vere så stor forskjell fra syklus til syklusSamme her da! Alltid hatt ganske stabil syklus, men tulla noe veldig etter SA i september
Uff ja, det er det som er det verste no dagane går sååååå sakte ..1dpo på meg og! Så nå begynner den lange ventinga
Slik eg har forstått det så er EL i morgon, om testen er negativ igjen da så blir 1 dpo søndagEr det slik at hvis el-testene er negative fra i morgen(positive i dag, jmf.tidligere innlegg) kan jeg tenke at EL har vært i dag og i morgen blir 1dpo?
Slik eg har forstått det så er EL i morgon, om testen er negativ igjen da så blir 1 dpo søndag
Mulig det kan svinga litt før den plutselig er positiv eg pleier å holde meg ivertfall i 2-3 timar før eg testar og prøver å drikke minst mulig test igjen ikveldTok en ny el-strimmeltest nå bare fordi eg har mange liggende og var nysgjerrig. Den var veldig negativ. Hvor mye kan man stole på en test på denne tiden av døgnet med relativt utvannet urin? Den positive i dag ‘tidlig’ var dobesøk nr.2 i morges/formiddag.
Mulig det kan svinga litt før den plutselig er positiv eg pleier å holde meg ivertfall i 2-3 timar før eg testar og prøver å drikke minst mulig test igjen ikveld
Da har du muligens kort topp da mine er som regel positive i 2 dagarHar egentlig ikke svingt så mye. Har vært negativ fra CD 9 og frem til i dag 11:52 når den var Positiv
Nå 4t senere: negativ
Da har du muligens kort topp da mine er som regel positive i 2 dagar
Ja, eg trur kanskje den hadde det uten at eg skal sei det heilt sikkert er ikkje alltid enkelt å tyde desse testaneJa, kanskje det? Det eg egentlig lurte på var om det var en sjanse for at den kunne være positiv, men slo negativt ut pga utvannet urin? Eller om den ville slått ut positiv uansett når på dagen eller når man tisset sist om den var virkelig var positiv. Hvis du skjønner, haha. Dårlig formulering fra min side
Tok en ny el-strimmeltest nå bare fordi eg har mange liggende og var nysgjerrig. Den var veldig negativ. Hvor mye kan man stole på en test på denne tiden av døgnet med relativt utvannet urin? Den positive i dag ‘tidlig’ var dobesøk nr.2 i morges/formiddag.