❤️ IKM uke 7 ❤️

Positiv el-test i dag også. Da var den antakelig positiv den i går ettermiddag, men viste lavt pga utvannet urin. Skal prøve å holde væskeinntaket lavt ila dagen og ta ny test i kveld for å speide etter nedgang. Forhåpentligvis negativ i morgen?
Ser flere oppgir å ha to dager med positiv test. Er det innenfor normalen?:) Er vel hvis det vedvarer over flere dager at man kan tenke at egget ikke slipper, f.eks?

Vedlegg

• 45048F21-A9CD-4055-A15D-26A0EE3E8CF9.png
    45048F21-A9CD-4055-A15D-26A0EE3E8CF9.png
    98,2 KB · Visninger: 62
3 dpo, ingen aksjer lagt inn hverken før eller under el, og alikelvel så er jeg i teorien gravid :rolleyes:
Gleder meg til mandag og innsett av blastocyst.
Hvordan er det med resten av gjengen?

Positiv el-test i dag også. Da var den antakelig positiv den i går ettermiddag, men viste lavt pga utvannet urin. Skal prøve å holde væskeinntaket lavt ila dagen og ta ny test i kveld for å speide etter nedgang. Forhåpentligvis negativ i morgen?
Ser flere oppgir å ha to dager med positiv test. Er det innenfor normalen?:) Er vel hvis det vedvarer over flere dager at man kan tenke at egget ikke slipper, f.eks?
Har av og til lang lh topp over 2 dager, andre ganger bare på et par timer. Tenker du får en svakere test i kveld eller i morgen om alt er som det skal.

Jeg pleier å ha positiv test igjen morran etter første positive, og negativ igjen kvelden. Så min EL kommer som regel etter ca 30t etter positiv test tipper jeg:happy:

Fikk første pos på morran nå, og peak på ettermiddag. Tipper fremdeles postiv imorra tidlig, og neg på kvelden. Så vi får se! (Prøver jo ikke denne mnd, som du vet;))

Hei alle :happy:
Kommer inn her til dere da el plutselig kom veldig tidlig ...

FruHåpefull82 - 38år - PP3 etter kjemisk - B1 - EL 02.02 - IKM ca 20.02

Jeg hadde mye elslim på tirsdag, tenker dere da at eggløsning er onsdag?
Fikk ikke tatt eltest..

Har av og til lang lh topp over 2 dager, andre ganger bare på et par timer. Tenker du får en svakere test i kveld eller i morgen om alt er som det skal.

Test i kveld var fortsatt positiv. Håper den synker i morgen!

Jeg pleier å ha positiv test igjen morran etter første positive, og negativ igjen kvelden. Så min EL kommer som regel etter ca 30t etter positiv test tipper jeg:happy:

Fikk første pos på morran nå, og peak på ettermiddag. Tipper fremdeles postiv imorra tidlig, og neg på kvelden. Så vi får se! (Prøver jo ikke denne mnd, som du vet;))

Den var positiv nå i kveld også.. håper den synker i morgen! Kjekt å følge med på el utenom prøving også vil eg tro; lære mye om syklus og kropp!

Da ble det positiv el-test på meg i kveld også. Håper den synker de neste dagene. Ellers kan jeg melde om en betydelig ‘lyst’, og det er lenge siden jeg har opplevd. Det er vel et god tegn?:) MEN, etter aksjelegging i sted var det antydning til blod på papiret! Typ bare en tynn, tynn strek på 1mm. Er det noe som kan skje under el?

Vedlegg

• 253C109D-F288-4DAA-98E9-B7C5527BB28F.png
    253C109D-F288-4DAA-98E9-B7C5527BB28F.png
    99,5 KB · Visninger: 61
Hei alle :happy:
Kommer inn her til dere da el plutselig kom veldig tidlig ...

FruHåpefull82 - 38år - PP3 etter kjemisk - B1 - EL 02.02 - IKM ca 20.02

Hei! Husker deg fra forrige ikm-gruppe:) velkommen!

Da ble det positiv el-test på meg i kveld også. Håper den synker de neste dagene. Ellers kan jeg melde om en betydelig ‘lyst’, og det er lenge siden jeg har opplevd. Det er vel et god tegn?:) MEN, etter aksjelegging i sted var det antydning til blod på papiret! Typ bare en tynn, tynn strek på 1mm. Er det noe som kan skje under el?
Ikke uvanlig med skjøre slimhinner. Og sex kan fremprovosere litt blødning. De sier man er ekstra fruktbar da ,men vet ikke om det er sant.

Ikke uvanlig med skjøre slimhinner. Og sex kan fremprovosere litt blødning. De sier man er ekstra fruktbar da ,men vet ikke om det er sant.

Ja, er nok heller slimhinnene som begynner å bli mettet på aksjelegging, haha.

Jeg hadde mye elslim på tirsdag, tenker dere da at eggløsning er onsdag?
Fikk ikke tatt eltest..

Tror det er litt individuelt, men for min del ser det ut som el kommer nå 2-3 dager etter slimet:)

Torsdag, så tror d var for sent, ellers ble det og lagt inn en liten uke før.
Hadde elslim tirsdag og vondt i siden/magen onsdag

Det er ikke sikkert!
Egget bruker av og til litt tid på å løsne, så er ikke utenkelig dere traff rett på da om el feks var torsdag i stedet for onsdag:)

Litt rart å ikke teste, føler meg nesten litt bad ass som ignorerer kontrollfreaken i meg fullstendige :wacky: Men jeg troooor EL var i dag. Hadde de typiske El-smertene mine i går i fall. Fikk lagt inn noen last minute aksjer i går og prøver å lure mannen med på en runde til etterpå, for sikkerhets skyld :rolleyes:

Torsdag, så tror d var for sent, ellers ble det og lagt inn en liten uke før.
Hadde elslim tirsdag og vondt i siden/magen onsdag

For mitt vedkommende fikk jeg slim onsdag og positiv test fredag og den er fortsatt positiv i dag. Har hatt endel murringer foran idag så tenker el er i dag, dvs tre dager etter slimstart:)

Back
Topp