❤️ IKM uke 7 ❤️

Jeg blir så sliten av det her, spotter idag og, og idag var det rødt, men ikke knallrødt, og kun ved en annledning, samtidig som testen var sterkere i dag morges enn i går kveld. Er liksom så bombesikker på at det blie samme utfall som forrige mnd. Var så lett med lillemor, for hun kom som en overraskelse på første mulige sjanse vi hadde, så hadde nok litt blåøyd forventa at det skulle vært lettere...Vis vedlegget 349291

Ikke gi opp helt enda. Fortsett å teste om blødningen gir seg. Sender klemmer

Ikke gi opp helt enda. Fortsett å teste om blødningen gir seg. Sender klemmer
Ja du har jo rett, prøver å ikke tenke så mye på det, men det er jammen vanskelig, tror man begynner å blø hele tiden og løper på toalettet Litt godt å være pessimistisk også kjenner jeg, for da blir ikke skuffelsen så stor om tr kommer

15dpo

Da kan man kanskje begynne å slappe litt av!
Klarte ikke vente til onsdag, haha

Milepæl: aldri fått 2-3 i hele mitt liv, woop!
(Med SAen sist testet eg ikke igjen etter positiv test og tenkte ikke tanken på at eg kunne miste, måtte også noen dager over ikm før jeg fikk 1-2 den gang)

Åh! Gratulerer! Jeg var til legen å målte i dag.

15dpo

Da kan man kanskje begynne å slappe litt av!
Klarte ikke vente til onsdag, haha

Milepæl: aldri fått 2-3 i hele mitt liv, woop!
(Med SAen sist testet eg ikke igjen etter positiv test og tenkte ikke tanken på at eg kunne miste, måtte også noen dager over ikm før jeg fikk 1-2 den gang)

Er den fra babyplan tidlig eller vanlig? Greit å kunne sammenligne : )

Last edited:
Bilde nr.1 er vanlig strimmeltest fra babyplan.
Øverste er 10 eller 11dpo
Nederste er 15dpo

Bilde nr.2 er innmaten av clearblue digital m/ukesindikator
Øverste er 1-2 tatt 12dpo
Nederste er 2-3 tatt idag, 15dpo

Edit: ser nå når dagens cb har tørket helt at de to testene nesten er helt like i fargestyrke. Jaja, den har uansett oppdaget stigning, så velger å ikke overanalysere noe videre:)

Vedlegg

• A2065F19-1EC1-40F3-8494-A1E189CDAD87.jpeg
    A2065F19-1EC1-40F3-8494-A1E189CDAD87.jpeg
    16,7 KB · Visninger: 142
  • 7E667DA3-3CAF-4D15-B870-B26C65F9174D.jpeg
    7E667DA3-3CAF-4D15-B870-B26C65F9174D.jpeg
    28,2 KB · Visninger: 135
Last edited:
Bilde nr.1 er vanlig strimmeltest fra babyplan.
Øverste er 10 eller 11dpo
Nederste er 15dpo

Bilde nr.2 er innmaten av clearblue digital m/ukesindikator
Øverste er 1-2 tatt 12dpo
Nederste er 2-3 tatt idag, 15dpo

Edit: ser nå når dagens cb har tørket helt at de to testene nesten er helt like i fargestyrke. Jaja, den har uansett oppdaget stigning, så velger å ikke overanalysere noe videre:)

Takk : ) Greit å se hva man skal forvente av styrke før det øker i uker, osv. Håper dette går veien❤️ Ser veldig bra ut!

Tar 2 dagers mellomrom : ) Så blir jeg søkt til tidlig vurdering til gynekolog om de ser normale ut, for å se etter mulighet til støttebehandling.

Hva er støttebehandling og hvorfor? Hvis jeg kan spørre:)

Hva er støttebehandling og hvorfor? Hvis jeg kan spørre:)

Jeg har mista to ganger før, i MA og SA. Og legen hadde tenkt å sende til utredning før den tredje gangen, men det rakk vi ikke, før jeg ble gravid igjen. Så hun søker til vurdering nå istedenfor, tilfelle de kan hjelpe kroppen litt for å holde på et eventuelt foster : )

Får bare håpe det står 3 + snart! Når fikk du din 3 +?

Er tom for tester, så spørs om eg kjøper enda én. Men hadde kanskje vært interessant å tatt mandag for å se hva digital sier ifht blodprøven jeg tar den dagen:) Da er det også en uke siden 2-3 resultatet.

Edit: skal du prøve deg på en 3+?

Last edited:
Er tom for tester, så spørs om eg kjøper enda én. Men hadde kanskje vært interessant å tatt mandag for å se hva digital sier ifht blodprøven jeg tar den dagen:) Da er det også en uke siden 2-3 resultatet.

Edit: skal du prøve deg på en 3+?

Skal til sykehuset på mandag og får ta en HCG der❤️ Er ikke superpositiv, men må holde fast i håpet frem til det er helt borte.

Back
Topp