❤️ IKM uke 7 ❤️

Edit: kjente det liksom i lårene også
Jeg er ganske sikkert på at det er helt normalt.. Det skjer hos meg også. :) Som om det er major tannverk i lillemage, korsrygg, rumpe og lår. AU! Også går det over litt. Også kommer det litt igjen på slutten.. Sånn var det for meg iallfall..

Jeg kikket innom november-termingruppa. Håper å følge etter deg om ikke så lenge!

Jeg er ganske sikkert på at det er helt normalt.. Det skjer hos meg også. :) Som om det er major tannverk i lillemage, korsrygg, rumpe og lår. AU! Også går det over litt. Også kommer det litt igjen på slutten.. Sånn var det for meg iallfall..

Jeg kikket innom november-termingruppa. Håper å følge etter deg om ikke så lenge!

Tusen takk! Er vel ikke noe jeg kan gjøre fra eller til nå, uansett.

Takk for svar. Dette føltes mye verre enn murringer, såpass at jeg vurderte å ringe legevakten:( Aner ikke hvordan rier er, men kan se for meg at de er sånn. Det kom enda en bølge med vondt sånn rundt 4. Sovnet vel rundt 6 og har ikke hatt noe voldsomt vondt siden da. Kun mild murring. Foreløpig ikke tegn til blod, men det kan vel dukke opp etterhvert som eg beveger meg rundt.
Jeg ringte legevakta med mini :p var sånn jeg fant ut at jeg var gravid :hilarious: trodde jeg skulle dø av magesmerter, men det var "bare" svangerskap som forøvrig forløp normalt

Jeg ringte legevakta med mini :p var sånn jeg fant ut at jeg var gravid :hilarious: trodde jeg skulle dø av magesmerter, men det var "bare" svangerskap som forøvrig forløp normalt

Det var betryggende å høre! Hadde du det flere ganger?

Hmm, tok ny test idag, forrige var på torsdag. Ser jo at den er litt sterkere, men den burde vell vært enda sterkere enn det den er, i og med at dette er tester fra dag 1, 2, 3 og 6 :/

Så blir ikke helt klok på det her, og tørr fortsatt ikke melde meg inn i noen termingruppe. Sikkert litt ekstra stressa siden jeg mista sist, men den økningen er ikke veldig god.
IMG_20210221_151429.jpg

Det var betryggende å høre! Hadde du det flere ganger?
Jepp, men ringte bare første gang. Helt til uke 7 føltes det som om jeg hadde menssmerter minst annenhver dag.

Hmm, tok ny test idag, forrige var på torsdag. Ser jo at den er litt sterkere, men den burde vell vært enda sterkere enn det den er, i og med at dette er tester fra dag 1, 2, 3 og 6 :/

Så blir ikke helt klok på det her, og tørr fortsatt ikke melde meg inn i noen termingruppe. Sikkert litt ekstra stressa siden jeg mista sist, men den økningen er ikke veldig god.Vis vedlegget 349197

Fin stigning dette da : ) Gratulerer❤️

Vet. Men hvilken dpo kommer man oftest i 2 - 3? : )

Har du åpnet din cb? Jeg klarte ikke dy meg og måtte se hvordan mine 1-2strimler så ut, haha

Vedlegg

• 38DC1292-2D01-4E72-9105-8E9100A6112E.jpeg
    38DC1292-2D01-4E72-9105-8E9100A6112E.jpeg
    45,8 KB · Visninger: 126
Ser ganske lik ut som din!

Gøy:) eg aner jo ikke hvor pålitelig det er, men ut fra vm i googling og bilder jeg har funnet er det ihvertfall ikke den svakeste 1-2en:)

Fant denne:
Og da ligner de jo mer på 2-3, faktisk

Vedlegg

• 77630CD0-39BB-48B4-93A2-D25F295A5635.png
    77630CD0-39BB-48B4-93A2-D25F295A5635.png
    130,8 KB · Visninger: 93
Gøy:) eg aner jo ikke hvor pålitelig det er, men ut fra vm i googling og bilder jeg har funnet er det ihvertfall ikke den svakeste 1-2en:)

Fant denne:
Og da ligner de jo mer på 2-3, faktisk

Vedlegg

• 7C813523-8B74-4DE9-AFDE-A60AD7DECB45.jpeg
    7C813523-8B74-4DE9-AFDE-A60AD7DECB45.jpeg
    18 KB · Visninger: 74
https://youtu.be/37VOW5AmbJA

Se her! Da skjønner jeg hvorfor min ble 1 - 2. krysser fingrene for 2 - 3 på onsdag når jeg tenker å ta ny : )

Ja, så den tidligere i dag:) synes 1-2 og 2-3 her ser relativt like ut. De sterke strekene er bare hakket sterkere og den svake er sånn sett svak på begge.

Back
Topp